Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Graba64 - zdjęcie

Graba64

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 15:48
-----

#377951 Kod sma klasy

Napisane przez Enson w 10.03.2012 01:11

lap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Desantowiec (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Dostaje Famasa,M4,Deagle,DEF";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = -50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = -30;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Desantowiec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

  • +
  • -
  • 1


#376687 Błędy przy kompilacji Cod_shop

Napisane przez Enson w 07.03.2012 15:19

Siema
Zrobiłem sobie sklep na serwer ale przy kompilacji wyskakują błędy.
Czy mógł by ktoś sprawdzić czy wszystko jest ok?
sma w załączniku


Poprawilem ci bledy a w jaki sposob ty zamierzales to robi itd to nie wnikalem
w zalaczniku masz sma
przy kompilacji juz nie wyskakuja bledy brakowalo zdefiniowanych nativow i zamkniecia funkcji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#376659 [ROZWIĄZANE] Perk się regeneruje

Napisane przez Enson w 07.03.2012 14:11

lap i sprawdz

usunalem ci tez warringingi co ci wyskakiwaly

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#370761 Runda Rozgrzewkowa na granaty i kosy

Napisane przez forma w 25.02.2012 17:26

http://amxx.pl/topic...a-rozgrzewkowa/
  • +
  • -
  • 1


#367448 V.i.P

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.02.2012 16:25

V.i.P Plugin 1.0.3
by MisieQ
opis.png

Witam wink.gif

Przedstawiam wam mój V.i.P plugin :) oparty o VIP Maganger + API by Exolent[jNr]

Modele VIP

amxx_1329666591__tt.jpgamxx_1329666624__ct.jpg

inneinformacje.png

Co się zmieniło w porównaniu do wersji 0.5.5? Plugin został od nowa napisany, naprawiono błędy itp.

opis.png
  • Własny Model (CT & TT)
  • Podwójny Skok
  • Bullet Damage
  • Ciche Chodzenie
  • Status V.I.P w ScoreBoard
  • Powitanie gdy wchodzi/wychodzi na serwer
  • Co respawn dostaje 2fb,he,sg (cvary)
  • Dodatkowe hp za zabicie przeciwnika
  • Menu broni dla V.i.P
  • Listę V.i.P na serwerze
  • Motd z informacja o tym co daje V.i.P
  • Dodatkowa Kasa za Zabicie (damage,hs i zwykly kill - cvary)
  • Mniejsza grawitacje na nożu
  • Dodatkowa kasę za podłożenie/rozbrojenie paki
  • Darmowa Kamizelka
  • Regeneracje HP na nozu :)
wymaganemoduly.png
  • CStrike
  • Fun
  • FakeMeta
  • HamSandWich
  • SQL (jeśli chcemy zapis SQL)
  • Dodatkowo wymagany jest cs_player_models_api który jest zawarty w paczce ;)
komendy admina

vip_adduser <name, #userid, authid> <type> [flagi] [dni] - dodaje V.i.P userowi na okreslone flagi oraz dni
vip_reload - przeladowuje liste vip (cos ala amx_reloadadmins)

inne informacje

Dołączam także skrypt www do zarządzania vip autorstwa Exolenta, w celu konfiguracji otwieramy /_inc/config.php i wpisujemy dane oraz podane tam sa dane do konta admina i instrukcja dodawania nowych kont adminów

cvary


// Plik Konfiguracyjny API V.i.P
// ========================================

// Wlacz/Wylacz zapis SQL dla V.i.P
// 0 = Wylaczony, korzysta z pliku vip_users.ini
// 1 = Wlaczony i uzywa zapisu SQL (Jesli wystapia problemy z polaczeniem zostanie uzyty plik vip_users.ini jako kopia)
// Standardowo: 0
vip_sql 0

// Konfiguracja SQL
// Nie wymaga ustawiania jesli vip_sql ustawiono na 0
vip_sql_host ""
vip_sql_user ""
vip_sql_pass ""
vip_sql_db ""

// Tutaj wpisujemy flagi ktore musi posiadac admin aby byc vipem
// Standardowo: ""
vip_auth_flags ""

// Standardowe flagi dawane graczowi ktory jest vip
// Standardowo: ""
vip_default_flags ""

// Czyszczenie wygaslych vipow
// 0 = Zostawia stare wpisy
// 1 = usuwa stare vpisy
// Standardowo: 0
vip_delete_expired 0

// Pole z Hasłem gracz
// działa podonie do amx_password_field
// Standardowo: _vip_pw
vip_password_field "_vip_pw"
 
 
download.png
Poprzednia wersja była pobrana ponad tysiąc razy ;] myśle że ta też będzie miała takie zainteresowanie ;))

Załączony plik  V.i.P 1.0.3.rar   3,04 MB  1926 Ilość pobrań


Wszelkie błędy zgłaszajcie mi w temacie to je będę poprawiać i aktualizować plugin jezyk.gif

Ostrzeżenie

Zastrzegam sobie prawo do kopiowania plików/funkcji z vipa bez mojej zgody, będę za to surowo karał!


  • +
  • -
  • 51


#348681 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 12:23

Battlefield 3 Rank 0.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam rank system z BF3, jest to tylko aktualnie zwykły system rang nic więcej, lecz planuje go rozbudować(nie o jakieś super moce itp. tylko lekkie dodatki)

wymagane moduly
CSX

konfiguracja
Nazwy Rang znajdują sie w pliku sma a dokładnie tutaj
new ranga[][] = {
"Brak",
"Private First Class",
"Private First Class 1",
"Private First Class 2",
"Private First Class 3",
"Lance Corporal",
"Lance Corporal 1 Star",
"Lance Corporal 2 Stars",
"Lance Corporal 3 Stars",
"Corporal",
"Corporal 1 Star",
"Corporal 2 Stars",
"Corporal 3 Stars",
"Sergeant",
"Sergeant 1 Star",
"Sergeant 2 Stars",
"Sergeant 3 Stars",
"Staff Sergeant",
"Staff Sergeant 1 Star",
"Staff Sergeant 2 Stars",
"Gunnery Sergeant",
"Gunnery Sergeant 1 Star",
"Gunnery Sergeant 2 Star",
"Master Sergeant",
"Master Sergeant 1 Star",
"Master Sergeant 2 Stars",
"First Sergeant",
"First Sergeant 1 Star",
"First Sergeant 2 Stars",
"Master Gunnery Sergeant",
"Master Gunnery Sergeant 1 Star",
"Master Gunnery Sergeant 2 Stars",
"Sergeant Major",
"Sergeant Major 1 Star",
"Sergeant Major 2 Star",
"Warrant Officer One",
"Chief Warrant Officer Two",
"Chief Warrant Officer Three",
"Chief Warrant Officer Four",
"Chief Warrant Officer Five",
"Second Lieutenant",
"First Lieutenant",
"Captain",
"Major",
"Lt. Colonel",
"Colonel"
}


Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj
new rangaxp[47] = {
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10500,
12000,
13700,
15800,
18000,
20800,
23400,
28200,
32000,
36200,
40000
}


inne informacje
W wersji 0.2 planuje dodać spirite rang(cos alal bf2 rank mod)

download
Załączony plik  bf3rank.amxx   6,33 KB  106 Ilość pobrań

Załączony plik  bf3rank.sma   2,83 KB  2166 Ilość pobrań
  bf3rank.amxx
  • +
  • -
  • 41


#368794 Karta Dzwiękowa do głośników Logitech Z-5500

Napisane przez Misiaczek ;c w 21.02.2012 23:50

Dajcie propozycje karty do 300zł do tych głośników, myślałem nad jakimś Asus Xonar bądź Sound Blasterem z edyci X-FI, cena myśle do 300zł
  • +
  • -
  • 1


#368875 Shop System + API

Napisane przez Misiaczek ;c w 22.02.2012 11:55

Shop System + API 0.0.2
by Exolent

opis

Jest to zaawansowany system który ma na celu usprawnić budowanie shop systemów przez koderów oraz ma być łatwy w obsłudze

cvary

shop_menu_title <tytuł>
- Tytuł shop menu który pokaże się graczom
- Użycie "{$money}" pozwoli wyświetlić aktualna ilość pieniędzy gracza w tytule menu
- Kolory i nowe linie sa wspierane
- Standardowy kolor tytułu to żółty
- Standardowo: "Shop Menu^n\wPosiadasz \y{$money}"


shop_chat_tag <tag>
- Prefix przed każdą wiadomością wysyłana przez plugin sklepu
- Nie dodawaj spacji w tagu!
- Standardowo: "[SHOP]"


shop_spawn_menu <0|1>
- Pokazywać menu przy każdym spawnie gracza
- 0 = Nie
- 1 = Tak
-
Standardowo: 0

komendy

say /shop
- Otwiera menu sklepu ;)


wymagane moduly

AMX Mod X wersja 1.8.1 bądź wyższa

inne informacje

Zobacz shop.inc w celu wiekszej ilosci informacji na temat api
Przykłady wykorzystania API w załącznikach ;)


cvary

Owe cvary są generowane automatycznie dla każdego itemu z menu

shop_item_(name)_enabled <0|1>
- Czy ma pokazywać item w sklepiku
- 0 = Nie (Ukryj w menu)
- 1 = Tak
-
Standardowo: 1

shop_item_(name)_cost <cost>
- Koszt itemu w menu
- 0 = Cena nie bedzie pokazana (?Darmowy?)
-
Standardowo: Standardowa z SMA itemu

shop_item_(name)_team <team>
- Lista drużyn które mogą uzywac itemu
- 0 = All teams
- 1 = Terrorists
- 2 = Counter-Terrorists
- 3 = Spectators
- Oczywiście można łączyć cyfry (np. "1,3")
-
Standardowo: Standardowa z SMA itemu

shop_item_(name)_delay <seconds>
- Odstep między ponownym użycie itemu
- 0 = Brak
- (-1) = Raz na runde
-
Standardowo: Standardowa z SMA itemu


download

Podstawowe API

Załączony plik  shop.inc   4,78 KB  282 Ilość pobrań

Załączony plik  shop_api.sma   13,63 KB  310 Ilość pobrań
  shop_api.amxx
Załączony plik  shop_api.amxx   18,26 KB  2 Ilość pobrań


Przykłady wykorzystania API
Załączony plik  shop_item_gravity.sma   1020 bajtów  276 Ilość pobrań
  shop_item_gravity.amxx
Załączony plik  shop_item_gravity.amxx   2,66 KB  3 Ilość pobrań

Załączony plik  shop_item_multi.sma   5,94 KB  264 Ilość pobrań
  shop_item_multi.amxx
Załączony plik  shop_item_multi.amxx   6,2 KB  3 Ilość pobrań

Załączony plik  shop_money_example1.sma   1,87 KB  244 Ilość pobrań
  shop_money_example1.amxx
Załączony plik  shop_money_example1.amxx   2,76 KB  2 Ilość pobrań

Załączony plik  shop_money_example2.sma   771 bajtów  253 Ilość pobrań
  shop_money_example2.amxx
Załączony plik  shop_money_example2.amxx   1,22 KB  2 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7