Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

-=De@d=- - zdjęcie

-=De@d=-

Rejestracja: 20.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2013 19:07
-----

Moje tematy

Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

11.07.2012 17:37

Witam.
Otóż mam problem z podmianą dźwięku broni (chodzi mi o przeładowania i strzału) w danej klasie. Szukałem już wszędzie poradnik ale nigdzie nie znalazłem. Czy mógł by ktoś pomóc mi jak to zrobić np w tym:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rusznik";
new const opis[] = "Posiada on AK";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
		precache_model("models/new/w_ak.mdl");
		precache_model("models/new/p_ak.mdl");
		precache_model("models/new/v_ak.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_AK47)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/new/v_ak.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/new/p_ak.mdl")
				}
		}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
		if(!pev_valid(entity))
				return FMRES_IGNORED
		if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
				return FMRES_IGNORED;
		new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	  
		if(!ma_klase[entityowner])
				return FMRES_IGNORED;
		engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/new/w_ak.mdl")
		return FMRES_SUPERCEDE
}

Dźwięki nowe znajdują się w sound/new
Dodatkowo prosił bym żeby ktoś wyjaśnił gdzie co dodać.
Pozdrawiam