Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

-=De@d=- - zdjęcie

-=De@d=-

Rejestracja: 20.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2013 19:07
-----

Moje posty

W temacie: Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

23.07.2012 19:38

Czyli podmieniając same modele w klasie dźwięk od razu powinien być zmieniony na ten z modeli podmienionych ? (oczywiście dźwięki są tam gdzie powinny być)
I jeśli coś się nie zgadza z dźwiękiem broni to błąd musi leżeć w .mdl (dokładnie w pliku .qc w tym .mdl) ?

W temacie: Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

22.07.2012 15:59

@ Refresh
Nikt nie wie ?

W temacie: Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

15.07.2012 20:13

@Refresh

W temacie: Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

14.07.2012 11:55

@Refresh

W temacie: Podmiana dźwięków modelu broni na klasie

12.07.2012 15:13

Tak TheRock
Chcę zrobić żeby tylko na 1 klasie było zmienione modele broni oraz dźwięk do niego (strzelania, przeładowania, etc.)
Gdzieś znalazłem ze do tego wykorzystuje się moduł fakemeta (dokładnie to emitsound) tylko nie wiem jak to zrobić :/