Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VertekS - zdjęcie

VertekS

Rejestracja: 17.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2022 16:14
-----

#636252 "Podświetlana" wiadomość HUD

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 08:18

beznazwy123 , tak to ma wyglądać:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 1.21, 2, 0.1, 3.0, 0.01, 2.0)
show_hudmessage(id, "HP: %d",get_user_health(id))

W pierwszym poście podane są wartości, jakie mają posiadać dane parametry funkcji. W celu dowiedzenia się, jaką składnię ma funkcja set_hudmessage, zajrzyj do dokumentacji lub zobacz w AMXX Studio w okienku Code-Inspector.


  • +
  • -
  • 2


#636247 Usunięcie nie potrzebnych klas, zostawienie tylko jednej

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 08:07

Nie lepiej było poszukać tej jednej, konkretnej klasy osobno? Wiem, że hunter jest osobnym pluginem. Co do edycji kodu, to nie gwarantuję, że działa:

Spoiler

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#636239 [ROZWIĄZANE] Przerobienie blokady HE na danych mapach.

Napisane przez VertekS w 03.05.2014 07:44

No problem.

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#636109 Szukam VIP'a na Zombie Plague 5.0.5

Napisane przez VertekS w 02.05.2014 16:35

Plugin od aaarnas'a ma wiele z potrzebnych ci możliwości: https://forums.allie...ad.php?t=119719
Nie pamiętam, czy jeszcze czegoś mu brakuje oprócz "doswiadczenie gun exp mod | za zabojstwo - 30 exp". Sprawdź sam i poinformuj - sądzę, iż użytkownicy z forum będą w stanie ci pomóc.

  • +
  • -
  • 1


#636105 [ROZWIĄZANE] Przerobienie blokady HE na danych mapach.

Napisane przez VertekS w 02.05.2014 16:27

Proszę bardzo:

Spoiler

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#635893 Item na 1 runde

Napisane przez VertekS w 01.05.2014 16:40

W plugin init musisz rejestrować event zakończenia / początku rundy. Gdy to nastąpi, w funkcji odpowiedzialnej za działania po zakończeniu / rozpoczęciu rundy ustawiasz wszystkim graczom...

g_has_plasmagun[id] = false

  • +
  • -
  • 1


#635792 [ZM] Błąd zamrażania zombie

Napisane przez VertekS w 01.05.2014 09:06

Sam piszesz, że umiesz trochę modyfikować pluginy, to nie będę ci podawał gotowca, tylko naprowadzę na trop. Poskładaj sobie ze skrawków kodu działający plugin:

#include <zp50_gamemodes>
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "roundStart", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
public roundStart()
{
// Gracze beda zamrazani po staniu sie zombie (nawet, gdy admin recznie wybierze kogos na zombie)
frostOn = true
}

public zp_fw_gamemodes_start(mode)
{
/* Pierwszy parametr set_task mowi o tym, przez ile pierwszych sekund rundy (liczone od pojawienia sie pierwszego zombie) gracze beda zamrazani po zarazeniu */
set_task(20.0, "resetFrost") 
}
public resetFrost()
{
    // wylaczenie mozliwosci zamrazania zombie poprzez ustawienie zmiennej na falsz

}
if (frostOn && zp_get_user_zombie(id))

Proponuję też przewidzieć taką możliwość, iż gdy gracz będzie zamrożony i weźmie antidotum, to trzeba go odmrozić - zp_user_humanized_post. W tym forwardzie wykonujesz czynności odwrotne, niż po staniu się zombie. W pluginie jest jeszcze kilka oznak złego kodowania (set_user_maxspeed), które mogą ale nie muszą być widocznymi bugami (zależy od ustawień serwera) ale to dasz radę poprawić sam, jeśli nie od razu, to po przeczytaniu tutoriali na amxx.pl.


  • +
  • -
  • 1


#635404 Po wpisaniu komendy otwierającej menu crash...

Napisane przez VertekS w 28.04.2014 19:57

Błąd jest w pierwszych dwóch linijkach funkcji Shop. Poczytaj o tym, jak się używa format.


  • +
  • -
  • 1


#634570 Czy da się stworzyć klasy bb za monety z ExpMod'a?

Napisane przez VertekS w 25.04.2014 12:56

Da się, jak najbardziej - trzeba przerobić klasy zombie basebuildera. Otwierasz plik sma danej klasy, w kodzie definiujesz koszt klasy w monetach ExpModa. W momencie, gdy gracz wciska klawisz wybierając klasę, sprawdzasz, czy gracz ma odpowiednią ilość monet na zakup klasy. Jeśli tak, to odblokowujesz mu klasę. Dodatkowo, trzeba przechowywać gdzieś dane na temat tego, czy grasz już kupił klasę, czy nie - najprościej będzie zrobić taki zapis na jedną mapę. Jeśli chciałbyś na zawsze, to trzeba zainteresować się zapisem na nVault bądź do bazy SQL.

Z levelem jest prościej - przy wybieraniu klasy zombie sprawdzasz odpowiednimi funkcjami ExpModa, czy gracz ma odpowiedni poziom. Jeśli tak, to umożliwiasz wzięcie klasy. 

Funkcje udostępnione przez expmod: http://amxx.pl/dokum...cja/s101/expmod


  • +
  • -
  • 1


#633896 zm_LabU

Napisane przez VertekS w 22.04.2014 06:57

Kilka słabych kamp i duża rozległość mapy, to są ogromne minusy. Korytarze są monotonne i jednolite, idzie się łatwo pogubić w laboratorium. Broniami leżącymi na mapie niewiele da się zrobić na większości serwerów zombie (uzi). Na plus są smaczki, takie jak fotka zombie i wejścia do szpitala z RE3 i kilka innych (ale nie będę spoilerował, sami sprawdźcie). Do tego pozytywna jest wychwalana optymalizacja mapy i zarazem jakość tekstur na obiektach.

W sumie ciężko mi powiedzieć, na jakiego moda można by zainstalować taką mapę, bo na zwykłe Zombie Plague 4.3 / 5.0 się nie nadaje.


  • +
  • -
  • 1


#633659 Problem z pluginem Spawnprotection (wyskakujące blędy w logach)

Napisane przez VertekS w 21.04.2014 06:43

Tak, właśnie tak ma być.


  • +
  • -
  • 1


#633576 Problem z pluginem Spawnprotection (wyskakujące blędy w logach)

Napisane przez VertekS w 20.04.2014 17:59

if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_HANDLED
   
set_user_godmode(id, 1)

Tak ma to wyglądać.


  • +
  • -
  • 1


#633557 Problem z pluginem Spawnprotection (wyskakujące blędy w logach)

Napisane przez VertekS w 20.04.2014 17:03

Edytuj w sma pluginu następującą rzecz:

Przed funkcją set_user_godmode (na przykład linijkę wyżej) wstaw następujący kod:

if(!is_user_connected(id))
{
    return PLUGIN_HANDLED	
}

  • +
  • -
  • 1


#633434 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić możliwość atakowanie zombie po zamrożeniu

Napisane przez VertekS w 20.04.2014 07:14

https://forums.allie...285&postcount=8

 


  • +
  • -
  • 1


#633073 AP dla zombie gdy zginie

Napisane przez VertekS w 19.04.2014 11:46

// jeśli zombie zostaje zabite, zwieksz licznik smierci danego gracza o jeden
zginiecia[vid] += 1

// ap jest przyznawane co druga smierc
if(zginiecia[vid] % 2 == 0){
    // po smierci dodaj tyle ap, ile dany gracz ma zginiec podzielone na 2
    zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid] / 2)
}
        

  • +
  • -
  • 1