Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AP dla zombie gdy zginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michal21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.04.2014 09:10

Szukam pluginu który za X zginięć zombie będzie dawał X AP.

 

Korzystam z   Zp 4.3


  • +
  • -
  • 0

#2 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 18.04.2014 09:51

Plugin testowany, uwzględniłem, że gdy gracz o danym id weźmie antidotum bądź wyjdzie z serwera, to jego licznik śmierci jest zerowany.

Liczby śmierci są zerowane po zakończonej rundzie.

Spoiler

Jeśli plugin nie będzie działać jak należy, to pisz śmiało!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 Michal21

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.04.2014 21:27

Dzięki, a gdzie się wpisuje wartość zginięć i ap ? bo ja słabo Pawna znam (lepiej asembler i c idzie)

Dodaj komentarze w kodzie gdzie się ustawia wartości.


  • +
  • -
  • 0

#4 umadBRO?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:187
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2014 22:09

Również ja dziękuje za plugin - skorzystam :)

 

Michal21, zdaje mi się że to to ;)

zginiecia[vid] += 1

Czyli z liczby "1" ustaw na swą ilość :)


  • +
  • -
  • 0

#5 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 19.04.2014 06:37

Wersja z komentarzami:

Spoiler

Już wyjaśniam, co, gdzie i jak. Za dodawanie AP odpowiada linia:

zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid])

Argument vid zostawiamy w spokoju (jest to identyfikator gracza). Funkcja zp_get_user_ammo_packs(vid) jest wywoływana po to, aby pobrać obecną ilość AP danego gracza i dodać do tego to, co chcemy. W tym przypadku jest to ilość śmierci jako zombie.

Aby zmienić ilość dawanych AP, modyfikujemy tą linijkę dopisując coś za tablicą zginięcia[vid]. Na przykład chcemy, aby gracz za każdą śmierć dostawał 2 razy więcej AP niż poprzednio (kolejno 1 AP, 2 AP, 4, 8...), to kod będzie wyglądał tak:

zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid] * 2)

W załączonym pliku również dodałem komentarze, może się przydadzą, może nie, bo ze mnie słaby nauczyciel jest.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 Michal21

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.04.2014 09:29

to widzę że mało dokładnie wytłumaczyłem jak to ma działać :D

 

Bo ja chcę aby zombie jak zginie 2 razy to dostanie dopiero 1 AP

czyli 1 śmierć to  0,5 AP  (nie wiem czy można tak wpisać)


  • +
  • -
  • 0

#7 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 19.04.2014 11:46

// jeśli zombie zostaje zabite, zwieksz licznik smierci danego gracza o jeden
zginiecia[vid] += 1

// ap jest przyznawane co druga smierc
if(zginiecia[vid] % 2 == 0){
    // po smierci dodaj tyle ap, ile dany gracz ma zginiec podzielone na 2
    zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid] / 2)
}
        

Użytkownik VertekS edytował ten post 19.04.2014 11:50

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych