Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zQnem - zdjęcie

zQnem

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2016 18:47
-----

#533468 Kilka pytań AMATORA

Napisane przez zQnem w 10.04.2013 20:53

Nie, powinno to wyglądać tak:

if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)

Jak chcesz zmienić szansę na zabicie to interesuje Cię tylko ten kawałek z powyższej linijki

random_num(1,10)

Tłumacząc jeszcze bardziej w nawiasie masz tak jakby napisane "1/10" szansy.. ;)

 

 


  • +
  • -
  • 1


#497659 [ROZWIĄZANE] Problem 2 identyczne ss.

Napisane przez zQnem w 05.01.2013 00:55

Siemka,
Czytałem wiele poradników jak byłem adminem kiedyś i tutaj mogę Ci podpowiedzieć.
Podczas sprawdzania ss'ów, które są w .rar są 3 ważne rzeczy.. A nimi są:
- Rozmiar ss'a
- data zmodyfikowania
- kod CRC32

I tym ostatnim tutaj u Ciebie się "zajmiemy"
Jeżeli masz paczkę .rar z ss'ami klikasz tak jakbyś chciał zobaczyć co jest w środku paczki .rar
Następnie porównujesz wyżej wymienione 3 rzeczy w następujący sposób:
- Rozmiar każdego SS'a ZAWSZE wynosi tyle samo.. Jeżeli jakiś wynosi inaczej znaczy, że był przerabiany!
- Data zmodyfikowania - Czas ss'ów może się różnić tylko o 1 minutę! czyli jak pierwszy ss ma godzinę 22:00 to reszta może mieć godzinę albo 22:00, albo 22:01
- Kod CRC32 - KAŻDEGO screen shota jest INNY

W Twoim wypadku kod CRC32 screenshotów: de_base0003 oraz de_base0004 są takie same. Co oznacza, że SS został skopiowany, a jego nazwa zmieniona
Tutaj masz mojego screenshota z pliku .rar Twoich ss'ów -> http://i50.tinypic.com/2jusnm.jpg

Pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 1


#493483 Prośba o 7 klas m.in "Martyniarz"

Napisane przez zQnem w 25.12.2012 12:35

Cichy Zabójca, raz x)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#493476 Proszę o "Admirała" i pare innych ;)

Napisane przez zQnem w 25.12.2012 12:16

3maj Rushera i Megazorta ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#492667 [ROZWIĄZANE] Proszę o kilka klas m.in "Super Komandos"

Napisane przez zQnem w 22.12.2012 21:33

3maj sapera.. x)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#491669 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie ss

Napisane przez zQnem w 18.12.2012 23:25

Również twierdzę, że jest czyste.
Powód jest prosty.. Budynek z drugiej strony ma podwyższenie, no i nie ma takiej możliwości, żeby ktoś tam był akurat na takim poziomie, na jakim znajduje się łuska.
Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości ;)
  • +
  • -
  • 1


#489799 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase Neos

Napisane przez zQnem w 12.12.2012 23:20

3maj, ale nie gwarantuje, że będzie działać, ale zawsze można spróbować ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488908 Ninja(P), Killer(P), Zabojca(P), Bandyta(D), CichyZabojca(D)

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 22:08

3maj zabójce

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488719 Prosba o klasy m.in Terminator i 14 innych

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 15:32

3maj ode mnie kilka klas:
Terminator, Vampir, CzłowiekFuria, ElitarnySnajper

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488703 [ROZWIĄZANE] Klasa Kucacz

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 15:02

3maj ode mnie klase.. swego czasu pamietam, że ten generator nie działał najlepiej i nie wiem czy go naprawili...

@edit//
jeżeli pobrałeś wcześniej to pobierz ponownie, bo broni nie zmieniłem wcześniej ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488640 [ROZWIĄZANE] Dodanie multijump do klasy magik.

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 13:11

3maj ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488619 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase m.in. Zabojca i 4 inne klasy

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 12:36

3maj pozostałą trójkę

od razu mówie, że wątpie w to, żęby brygadzista działał, bo strasznie kombinowałem..
A Soldierowi dałem za każde 10 inty dodatkowe 5dmg do granata (HE)

@edit//
Poprawiłem brygadzistę, teraz powinien działać w 100 procentach ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488513 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase m.in. Zabojca i 4 inne klasy

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 02:22

Starszy strzelec;
Jakby nie działał to pisz, nie jest pro w te klocki ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488502 [ROZWIĄZANE] Zmiana 2 Klas [Edycja]

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 02:07

Właśnie ukazał się mój brak profesjonalizmu xD
Nie usunąłem do końca rakiet, moja wpadka

Łapaj poprawkę, która będzie już dobra :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488479 [ROZWIĄZANE] Zmiana 2 Klas [Edycja]

Napisane przez zQnem w 09.12.2012 01:10

3maj
Pisz jakby było coś źle. Może się to zdarzyć, bo nie jestem profesionalistą w te klocki ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1