Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ImSpY - zdjęcie

ImSpY

Rejestracja: 16.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2013 20:28
*****

#458621 Szybkie znikanie napisow

Napisane przez ImSpY on 16.09.2012 10:48

@up, a co ma ilość pluginów do HUD'a? Większość tych pluginów go nie używa :facepalm:
Raczej tylko te wykorzystują HUD'a, pozmieniaj kanały aby się nie powtarzały, lub możesz użyć dhud i innych sposobów wypisywania tekstów graczom (np. chat, napis na środku ekranu, tutor i inne)


No i o to mi chodziło, że patrząc po plugins.ini sporo pluginów wykorzystuje HUD'a :facepalm: Można było się domyślić....

Co więcej nie wszyskie pluginy zostały przez Ciebie wypisane - np:
spawnprotection.amxx
też może używać HUD (cvar sv_spmessage, domyślnie ustawiony na 1)
	  set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
	  show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)

Do tego np. standardowy plugin imessage.amxx czy scrollmessage.amxx(zmienił w amxx.cfg częstotliwość [zbyt często się pojawia] i kolejny problem). Nie wiadomo jakiego kolega używa VIP - kolejna niewiadoma która może używać HUD :)
  • +
  • -
  • 1


#458614 Każdy ma taki sam lvl, tyle samo fragów - Easyblock

Napisane przez ImSpY on 16.09.2012 10:36

Jeśli to ten sam mod który znalazłem to zapis jest na STEAM_ID (get_user_authid)

public SaveData(id) {
	new AuthID[35];
	get_user_authid(id, AuthID, 34);
	
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
	format(vaultdata, 255, "%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#", PlayerXP[id], PlayerLevel[id], punkty[id], punktyhp[id], punktyarm[id], punktyrespawn[id], punktysk1[id], punktysk2[id], punktysk3[id], skille[id], bronie[id], punktywzmoc[id], punktychodzenie[id], punktygranat[id], punktypistolety[id], punktykarabiny[id], punktyzestaw[id]);
	nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Trzeba poprawić funkcje zapisującą i odczytującą. Zamiast STEAM_ID pobrać nick gracza (get_user_name)
  • +
  • -
  • 1


#458608 mp_freezetime dla vipa

Napisane przez ImSpY on 16.09.2012 10:24

Po zmianie speed'u gracza (set_user_maxspeed) na starcie rundy(event HLTV)/spawnie bez małego zabezpieczenia gracz może sobie swobodnie biegać jak trwa freezetime.
  • +
  • -
  • 1


#457311 Problem z wybuchającymi skrzynkami

Napisane przez ImSpY on 11.09.2012 14:00

Cvar? Nie.

Poprawka do modu owszem.

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
        valid_surface = false;
}

na

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
        valid_surface = false;
}

Plik: paintballgun.sma
  • +
  • -
  • 1


#457308 [ROZWIĄZANE] Dodany admin nie działa

Napisane przez ImSpY on 11.09.2012 13:56

Czyli to co pisałem w poście #3.
// [Ru] Как AMXBans должен управлять админами.
// [Ru] 0=SQL (база), 1=users.ini, 2=Не загружать админов.
// [En] How AMXBans should handle the admins
// [En] 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0

Zgodnie z tym co widzisz wyżej ustaw w amxbans.cfg
amxbans_use_admins_file 1


Ew. wyłącz całkowicie amxbans:
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
amxbans_main.amxx
amxbans_core.amxx


na

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
;amxbans_main.amxx
;amxbans_core.amxx

  • +
  • -
  • 1


#457279 [ROZWIĄZANE] Dodany admin nie działa

Napisane przez ImSpY on 11.09.2012 10:52

Nie dodałeś przypadkiem AMXBANS'a (domyślnie ustawione jest na pobieranie adminów z bazy)?

// [Ru] Как AMXBans должен управлять админами.
// [Ru] 0=SQL (база), 1=users.ini, 2=Не загружать админов.
// [En] How AMXBans should handle the admins
// [En] 0=sql, 1=users.ini, 2=load no admins
amxbans_use_admins_file 0

  • +
  • -
  • 1


#423758 Minimalizacja obciążenia serweru

Napisane przez ImSpY on 24.06.2012 08:40

musisz znać hasło RCON jeżeli znasz to piszesz

rcon_password "haslo"

i później

rcon stats



Lub bez wpisywania hasła - amx_showrcon stats
  • +
  • -
  • 1


#417498 Nie podmienia modeli ;/

Napisane przez ImSpY on 03.06.2012 18:24

Usuń plik

new_weapons_de_dust2.ini

  • +
  • -
  • 1


#417481 Pingowanie serwerów całej sieci

Napisane przez ImSpY on 03.06.2012 17:48

Najnowsze binarki i zmień hasło do panelu i maila na którym jest konto na hostingu bo to dziwnie wręcz wygląda. I najnowsze dproto.
  • +
  • -
  • 1


#417326 Jak zrobić żeby tylko nie które wyrazybyły na kolorowo

Napisane przez ImSpY on 03.06.2012 11:05

Od kiedy ColorChat ma taką składnie? :)

na początek dodajesz
#include <ColorChat> 


Składnia pod ColorChat jest taka:



if(pokaz_info && perk)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW] Gracz ^x01%s ^x04zdobyl %s", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk]);
}

I w pierwszym musi być id gracza a nie 0.



Jakbyś nie miał include to proszę: http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat
  • +
  • -
  • 1


#416875 [ROZWIĄZANY] Amxbans GM 1.6

Napisane przez ImSpY on 02.06.2012 10:20

templates/darkgold/main_footer.tpl ?
  • +
  • -
  • 1


#416871 [ROZWIĄZANE] FF nie chce się wyłączyć

Napisane przez ImSpY on 02.06.2012 10:14

BF2 to ranking :) Pytałem o DM :)

csdm.cfg:

[ffa] ;Set whether free for all mode is enabled by default
enabled = 0

  • +
  • -
  • 1


#416846 Serwer się resetuje

Napisane przez ImSpY on 02.06.2012 09:33

SBguardnian - wyłącz i zobacz co się dzieje.


Po każdym crashu serwera w konsoli (dostępna z panelu) masz napisane co jest powodem. Jeśli wystąpi crash skopiuj nam całą konsole tutaj.
  • +
  • -
  • 1


#415966 Jak dodać tabelke sms w zakładce ,,sklep" na forum cs?

Napisane przez ImSpY on 30.05.2012 16:49

Wchodzisz tutaj: http://dotpay.pl . Zapoznaj się z działem FAQ i będziesz wszystko wiedział :)
  • +
  • -
  • 1


#415900 [ROZWIĄZANE] CoDMoD KlasA

Napisane przez ImSpY on 30.05.2012 14:13

Masz problem bo pogubiłeś }


public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
}

if(weapon == CSW_DEAGLE )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
}

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")

}
}

}

  • +
  • -
  • 1