Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

synek`` - zdjęcie

synek``

Rejestracja: 09.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2012 18:56
-----

#370100 [ROZWIĄZANE] Plugin VIP do cs 1.6

Napisane przez synek`` w 24.02.2012 16:17

użyj opcji szukaj

poza tym

http://amxx.pl/pluginy/

http://amxx.pl/forum/24-pluginy-amxx/
  • +
  • -
  • 1


#366560 [ROZWIĄZANE] Stworzyłem klasę, i jak ją wgrać

Napisane przez synek`` w 18.02.2012 11:36

plugins-codmod.ini i dopisujesz tam nazwę klasy z .amxx

np. Lamka.amxx
  • +
  • -
  • 1


#364985 [ROZWIĄZANE] NON STEAMY NIE MOGĄ WEJŚĆ

Napisane przez synek`` w 15.02.2012 17:16

dopisałeś do plugins.ini metamoda?
  • +
  • -
  • 1


#361659 Jak zrobić sklep na perki z osobnymi cenami ? za monety

Napisane przez synek`` w 10.02.2012 13:40

tak jak w temacie :D (opisałem tak żeby sebul nie zamknął)

czyli wpisuję /sklep i mi wyskakuje lista perków tylko kazdy z ceną jaką sb ustalę !
  • +
  • -
  • 1


#361578 Zdobycie poziomu w tutorze

Napisane przez synek`` w 10.02.2012 10:47

Autor tutora: DarkGL
Temat: http://amxx.pl/topic...condition-zero/

Zamiast informacji w HUD wyświetla się tzw. Tutor z informacją


Na początku dodajemy

#include <tutor>


w public plugin_init() { dodajemy na końcu

tutorInit();


W public plugin_precache(){ dopisujemy

tutorPrecache()


Znajdujemy public SprawdzPoziom(id)

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


podmieniamy na

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


Jeśli chcemy aby informacja wyświetlała się wszystkich (nie testowane) wykorzystujemy to

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


Jeżeli chcesz zmienić kolor tutora w

tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);


zmieniasz TUTOR_GREEN na jeden z dostępnych kolorów (RED, BLUE, GREEN, YELLOW)

Mała rzecz na cieszy :D

@edit

zapomniałem dodać cstrike.rar - trzeba to wrzucić na serwer :D

Więcej informacji nt. edycji tutora znajdziecie w temacie DarkGL'a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#361259 [Paintball Gun & Mod] Prosba o pRzerobienie Pluginu

Napisane przez synek`` w 09.02.2012 18:40

czemu kompilujesz rpaintball? przekompiluj ten co dałem
  • +
  • -
  • 1


#361184 [Paintball Gun & Mod] Prosba o pRzerobienie Pluginu

Napisane przez synek`` w 09.02.2012 17:22

zarzuć plugin który odpowiada za menu (chyba główny albo paintball_guns coś takiegO)

sprawdź to ... :o

(to już z dodanym)

jak nie działa to usuń linijkę 605 i sprawdź tylko wtedy nie dostanie się HP

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1