Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zdobycie poziomu w tutorze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 synek``

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 10.02.2012 10:47

*
Popularny

Autor tutora: DarkGL
Temat: http://amxx.pl/topic...condition-zero/

Zamiast informacji w HUD wyświetla się tzw. Tutor z informacją


Na początku dodajemy

#include <tutor>


w public plugin_init() { dodajemy na końcu

tutorInit();


W public plugin_precache(){ dopisujemy

tutorPrecache()


Znajdujemy public SprawdzPoziom(id)

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


podmieniamy na

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


Jeśli chcemy aby informacja wyświetlała się wszystkich (nie testowane) wykorzystujemy to

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


Jeżeli chcesz zmienić kolor tutora w

tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);


zmieniasz TUTOR_GREEN na jeden z dostępnych kolorów (RED, BLUE, GREEN, YELLOW)

Mała rzecz na cieszy :D

@edit

zapomniałem dodać cstrike.rar - trzeba to wrzucić na serwer :D

Więcej informacji nt. edycji tutora znajdziecie w temacie DarkGL'a

Załączone pliki


Użytkownik synek`` edytował ten post 10.02.2012 10:56

  • +
  • -
  • 7

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.02.2012 11:04

a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.02.2012 11:14

a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?


Sprawdź, mi się wydaję, że nie powinno.
________
Pomysłowe masz :plus:

Użytkownik mlekowita edytował ten post 10.02.2012 11:23


#4 synek``

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 10.02.2012 11:16

muszę przyznać że nie zbyt się znam ale u mnie teges ;-)

za chwilkę zarzucę screenshota (dajcie mi 10 minut)
  • +
  • -
  • 0

#5 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 10.02.2012 11:18

a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?

a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?

Oczywiście że będą^^ Przerabiałem to jakiś czas temu i nie znalazłem rozwiązania...
  • +
  • -
  • 0

#6 synek``

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 10.02.2012 11:30

proszę bardzo ;P

Załączone miniatury

  • s.JPG

  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.02.2012 11:50

chodzi mi o tego enuma z CC i tutoru
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#8 synek``

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 10.02.2012 12:14

to niestety Ci nie odpowiem bo nie wiem o czym mówisz (aż tak się nie znam xD)
  • +
  • -
  • 0

#9 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 10.02.2012 12:36

a nie bedzie niezgodnosci z colorchatem ?

Jest niezgodność z colorchatem, np. YELLOW nie działa jeśli nie edytujesz pliku tutor.inc.

#10 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 10.02.2012 22:32

a co zrobic by sie nie gryzlo zmienic z color na kolor np. ?
  • +
  • -
  • 0

#11 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 00:02

Jak dodam to:


else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}


To się nie kompiluje :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#12 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 11.02.2012 00:20

Errory ?

#13 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 00:40

Zaznacza mi na czerwono to: tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);

i mam: Error: Number of arguments does not match definition on line 1224
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#14 synek``

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 11.02.2012 09:47

@UP

Mówiłem że nie testowane i własnie sobie zdałem sprawę że to nie działa także użyj wersji dla jednego gracza.
  • +
  • -
  • 0

#15 TheProCeK

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Florian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.06.2013 06:10

Jakby ktoś nie mógł znaleźc czy coś to link do tutor.inc w załączniku ;)

Załączone pliki

  • Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  44 Ilość pobrań






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych