Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

synek`` - zdjęcie

synek``

Rejestracja: 09.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2012 18:56
-----

#368314 Strzałka --->

Napisane przez Pawlak093 w 21.02.2012 11:14

Cześć


#368500 [ROZWIĄZANE] Spis pluginów do cod moda (proszę o link)

Napisane przez forma w 21.02.2012 16:29

bo nie mogę znaleźć


http://amxx.pl/topic...-spis-pluginow/
  • +
  • -
  • 7


#366593 Poproszę kilka perków!

Napisane przez Fili:P w 18.02.2012 12:10

Headshoterki:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Headshoterki";
new const perk_desc[]= "1/4 szansy na trafienie Headshota";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Fili:P");
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id]=1;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=0;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_perk[iHit])
return FMRES_IGNORED;

if(random_num(1,4)==1)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD);

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#366208 Cześć

Napisane przez Pawlak093 w 17.02.2012 19:48

cze


#361665 Paintball kompilacja błąd (nieużywane coś tam)

Napisane przez Ogen Dogen w 10.02.2012 13:51

Masz tutaj dobry sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#189644 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez DarkGL w 18.11.2010 19:45

Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza
  • +
  • -
  • 27