Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poproszę kilka perków!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 synek``

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:Synek
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 18.02.2012 11:35

DO MODA: NIE USUWAJ MI TEGO TEMATU BO PRZECIEŻ W TYTULE NIE OPISZĘ WSZYSTKICH PERKÓW NIE?

Poprosze kilka perkÓw:

Spizgane Kule (+50 DMG)
sandaly murzyna (+60 speeda -30 HP)
Spowalniajace kule 1/3 że spowolnisz przeciwnika do 0 speeda.
Headshoterki masz 1/4 że zamiast w inną część ciała trafisz w glowe (czyli zamiast w noge zalicza DMG od heada)
  • +
  • -
  • 0

#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.02.2012 11:59

spigzane kule

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 12:00

Perk Spizgane Kule:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "Spizgane Kule";
new const perk_desc[]= "+50 dmg";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Fili:P");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_Damage", 0);
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id]=1;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=0;
}
public ham_Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage+50.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.02.2012 12:08

sandały:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 12:10

Headshoterki:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Headshoterki";
new const perk_desc[]= "1/4 szansy na trafienie Headshota";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Fili:P");
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id]=1;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=0;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_perk[iHit])
return FMRES_IGNORED;

if(random_num(1,4)==1)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD);

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych