Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Magiczny.
Rejestracja: 08.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.09.2014 20:32
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 3 583
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Lipiec 28, 1988
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
UK
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Magiczny. nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#526053 [ROZWIĄZANE] Vip generator
Napisane przez BsK w 18.03.2013 23:03
#516840 Round Sound by NUkz vol.4
Napisane przez NUkz w 18.02.2013 17:40
- Ilość kawałków : 37
- Typ dźwięku : MP3
- Długość utworów : 10-17 sek.
1.DJ Kuba & NE!TAN feat. Heidi Anne - Another Day (Video Edit)
2.Dżem - Wehikuł Czasu ( Candynoize Bootleg 2k13 )
3.Eurythmics - Sweet Dreams 2.13 ( V&P PROJECT Bootleg )
4.Jack & Daniel - Gong (Round & Round) (Slin Project & Rene De La Mone Remix)
5.Lana Del Rey - Summertime Sadness (Cedric Gervais Remix)
6.Loka - Oczy Miasta (Kalwi & Remi Edit)
7.Norman Doray & Nervo feat. Cookie - Something To Believe In (2Brains Remix)
8.Ray Knox - All Night Long (Stefan Rio Remix)
9.Asaf Avidan feat. Mojo & Zanzu - One Day (Melody Deejays Bootleg)
10.Shockolady with Timofey - Hello (Bodybangers Remix)
11.Victor Ark - Bacia Me (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
12.Max Farenthide - Get Up ( TORI Remix 2013)
13.Lara Fabian - I Will Love Again (Baart'B 'Love' Bootleg)
14.Global Deejays - The Sound Of San Francisco 13.0 (TAITO Bootleg)
15.Alex Megane - Turn Me On (Radio Edit)
16.General Tosh - Nekomimi (Japan Style) (Club Mix)
17.Bruno Mars - Locked Out Of Heaven (Cazzettes Answering Machine Radio Edit)
18.Burns - Lies (Otto Knows Remix)
19.Hungry Hearts (Jakob Liedholm's Feeded Hearts Remix)
20.Millart -Only one live
21.Millart -Only one live
22.Millart -Only one live
23.Millart -Only one live
24.Narcotic Trust - I like it ( Dj Sequence ' Holi ' Remix )
25.Remo feat. Doniu, Amila - Without You
26.Arash Feat Sean Paul - She Makes Me Go (Mike Candys Remix)
27.Kindervater - Heartbeat (Radio Edit)
28.Kryder feat. Bo Bruce-Damaged (Radio Edit)
29.The Fray - You Found Me (Wave Rocket & ElectroShoot Remix)
30.C-BooL - Do You Know (Phobia and Shaker Remix)
31.DJ INOX feat. Nick Sinckler - i Like You (David No **** & Vnalogic remix)
32.Emma Hewitt-These Days Are Ours Antillas And Dankann Remix
33.Demi Lovato - Give Your Heart A Break (ElectroShoot Remix)
34.Lenka - Everything At Once (DJ Viduta & Dimixer Remix)
35.Daze - Super Hero (Ziu-Teck 2k13 Remix)
36.Pulsedriver - Able to Love
37.Beattraax - Project Well 2k13 (DJ Alex Rose Remix)
Download :
http://www25.zippyshare.com/v/22731579/file.html
#493342 Ruletka
Napisane przez Gość w 24.12.2012 22:18
Pewnie nieraz chciałeś zainstalować na swojego 4funa ruletkę, ale nie mogłeś odnaleźć?
Odnalazłeś, ale mimo to nie podoba Ci się konfiguracja? Udało Ci się skonfigurować kod,
ale ruletka okazała się niewypałem? Gracze blokowali się w ścianie? Tracili kasę, nie mając jej?
Bomba znikała z mapy, przez co nie mogłeś wykonać celów mapy? A może po prostu edycja
Twojej ruletki z dziesiątkami tysięcy linijek Cię przerasta i czujesz duży dyskomfort w edycji?
Nadchodzi Ruletka od Benia
Od teraz każda nagroda w twojej ruletce, to osobny plugin.
Przyjemne API pozwoli kompleksowo i w czytelny sposób edytować nagrody.
Dowolnie możesz konfigurować swoją ruletkę, ustalając cvary nagród czy ruletki,
a instalacja nowej nagrody ogranicza się jedynie do instalacji nowego pluginu.
Stworzenie i dodanie własnej nagrody nie sprawi Ci żadnego problemu.
Nie! dla powtarzających się nagród
Możesz już zapomnieć o losowaniu co chwilę tej samej nagrody dzięki zaawansowanemu
systemowi ograniczania losowania tej samej nagrody w krótkich odstępach czasu.
Nie! dla bezcelowych nagród
Nie otrzymasz już więcej nagrody, która nie przyniesie skutku, jak strata pieniędzy, których
nie masz, a wszystko dzięki ustawionym wymaganiom w SMA dla poszczególnych nagród.
Większe szanse dla wybranych nagród
Każda nagroda może posiadać swoją własną moc, czyli
iloczyn szansy na wylosowanie wobec innych nagród.
System karmy
Ciągłe otrzymywanie dobrych bądź złych nagród zostanie dzięki karmie odwrócone,
do czasu wyrównania karmy. Koniec z ciągle złymi bądź ciągle dobrymi nagrodami.
Ruletka to plugin, który pozwala na wylosowanie przez graczy nagrody po wpisaniu na say /ruletka
Komendy, które aktywują ruletkę, umieszczone są w pliku amxmodx/configs/roulette_keywords.ini
W każdej linii należy umieścić jedną komendę, średnik na początku linijki, nie bierze jej pod uwagę.
Komendy będą działać zarówno wpisane wprost w konsolę, jak i przepisane, bądź poprzedzone slashem
na sayu lub team_sayu. Zmiany dokonane w tym pliku konfiguracyjnym będą widoczne po zmianie mapy.
Dziecinnie proste
W celu ułatwienia edycji i możliwości kompleksowego zarządzania nagrodami, każda nagroda
pisana jest jako osobny plugin, zwyczajowo nazwany jako roulette_nazwa_nagrody.amxx
Multizadaniowość
Każdy gracz może użyć ruletki maksymalnie raz na rundę.
Wielu graczy może grać równocześnie w ruletkę.
(Nie)Odpłatność ruletki
Ustawienie cvaru roulette_prize na dodatnią kwotę, pozwoli na ustalenie odpłatności
ruletki, czyli gra w ruletkę będzie obarczona opłatą w wysokości ustalonej tym cvarem.
Deweloperskie Menu nagród
Ruletka automatycznie dodaje do Menu Administracyjnego (amxmodmenu) Menu "Ruletka".
Menu pozwala na testowanie nowych nagród na Twoim serwerze. Wystarczy wybrać daną
nagrodę i zostanie ona przyznana bez sprawdzania wymogów ani bez odbierania pieniędzy.
Przykładowe, automatycznie wygenerowane menu deweloperskie w amxmodmenu:
http://youtu.be/VT-pa4L6YSk
Gdy nie żyjemy, bądź oglądamy grę jako obserwatorzy, wywołanie danej nagrody
z menu, spowoduje przyznanie jej graczowi, którego właśnie obserwujemy.
Wywołanie nagrody "Bandyci" na widzu z przykładowego menu deweloperskiego:
http://youtu.be/WyHyKYKgObw
roulette_prize 1000 // <0|cena> koszt zagrania w ruletkę (w dolarach) Ustawienie tego cvaru na 0, wyłączy odpłatność ruletki
roulette_ban 20 // <0|liczba> liczba najbliższych losowań, dla których wylosowana nagroda nie będzie brana pod uwagę w losowaniu
roulette_sv_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, ustawiony zostanie cvar sv_maxspeed na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_cl_speed 1 // <0|1> jeśli ustawione na 1, cvary prędkości graczy zostaną ustawione na 1000, umożliwiając stosowanie bonusów szybkości
roulette_karma 250 // <-1|liczba> poziom karmy, po przekroczeniu którego zostanie wylosowana nagroda o przeciwnej karmie. -1 wyłącza system karmy
amxmodx
amxmisc
celltrie
colorchat
cstrike
fakemeta
hamsandwich
tutor
Autor: Paweł "benio101" Benetkiewicz
Licencja: PAL
roulette.rar 1,65 MB 797 Ilość pobrań
Opcjonalne pliki do wstawienia na fastDL
fastDL.rar 1,12 MB 355 Ilość pobrań
Instalacja ruletki
Copy & Play: Wypakowujemy zawartość paczki do katalogu cstrike. Gotowe!
Nie trzeba robić nic ponadto, nawet dopisywać pluginu do plugins.ini. Wystarczy zmienić mapę.
Instalacja nagród (tylko dla dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Wszystkie pliki nagród (*.amxx) kopiujemy do katalogu addons/amxmodx/plugins
Do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini dodajemy ich nazwy wraz z końcówką .amxx
Jeśli korzystasz z WinSCP i chcesz pobrać listę nazw plików do skopiowania, wystarczy, że
zaznaczysz pliki nagród do ruletki, klikniesz PPM › File Names › Copy to Clipboard. Wtedy
wystarczy wkleić gotową listę nagród do ruletki do pliku addons/amxmodx/configs/plugins-roulette.ini
Istotna kolejność (tylko przy instalacji dodatkowych nagród spoza tej paczki)
Zwróć uwagę, by główny plugin roulette.amxx był wpisany na samej górze w pliku konfiguracyjnego plugins-roulette.ini
Dopiero pod wpisem roulette.amxx umieszczaj wpisy plików z nagrodami do ruletki, inaczej się one nie załadują.
Spadochron do ruletki
Standardowy spadochron jest niekompatybilny z większością pluginów i modyfikacji związanych z grawitacją.
Zastąpienie dotychczasowego spadochronu, pluginem Spadochron by H.RED.ZONE, rozwiąże ten problem.
Grawitacja nie będzie się resetowała po użyciu spadochronu, a spadochron graczy niewidzialnych także będzie niewidzialny.
Poniżej przedstawiam opis dla programistów, którzy chcieliby edytować / tworzyć własne nagrody.
Informacje deweloperskie:
roulette.sma 24,56 KB 205 Ilość pobrań
roulette.amxx
roulette.inc 4,52 KB 196 Ilość pobrań
Dokumentacja Ruletki
Tworzenie nowej nagrody
W funkcji plugin_init (nie później!) rejestrujemy nową nagrodę przy użyciu natywu register_prize
/*
Registers new prize, native must be placed in plugin_init function
desc - short description for developer menu. Limit: 100 characters
karma - how good is prize
positive value for favorable prizes
negative value for unfavorable prizes
0 for neutral or hard to assess prizes
pwr - the product of chance on the prize drawn, recommended value: POWER
key - translates key if set to true or just register prize with given name
Returns registered prize id. Prize ids begins from 0
*/
native register_prize(desc[200], pwr=POWER, karma=0, bool:key=true);
W pierwszym argumencie podajemy krótki opis nagrody, w drugim zaś moc.
Opis nagrody będzie wyświetlany w menu deweloperskim.
Moc nagrody z kolei określa szansę na wylosowanie nagrody.
Ostatecznie, spośród wszystkich nagród, które spełnią wymagania do zostania wylosowanymi,
losowanie odbędzie się metodą ważoną, czyli każda nagroda uzyska x% szansy na wylosowanie,
przy czym x jest równe ilorazowi mocy tej nagrody oraz sumy mocy wszystkich dostępnych nagród.
Aby ułatwić zmniejszanie mocy dla poszczególnych, potężniejszych nagród,
które chcielibyśmy, by rzadziej były losowane, zdefiniowana została stała POWER,
by możliwe było wygodne zmniejszanie szansy na wylosowanie nagrody kilkukrotnie.
/*
draw power =7!, for example, prize with 3× less chance to get out from draw,
we register with power: POWER/3: register_prize("prize name", POWER/3);
*/
#define POWER 5040
Trzecim argumentem jest karma, która określa, jak dobra jest nagroda.
Dla nagród neutralnych, bądź trudnych do oceny, karma winna wynosić wartość 0.
Dla nagród pozytywnych, bądź negatywnych, wartości winny być dodawane odpowiednio.
Zaleca się, by wartości karmy przyznawane były w zakresie od -100 do 100.
W celu łatwiejszej edycji, stworzone zostało kilka definicji dla karmy:
// some predefines karma levels for prizes
#define KARMA_WORST "-100"
#define KARMA_VERY_BAD "-75"
#define KARMA_BAD "-50"
#define KARMA_QUITE_BAD "-25"
#define KARMA_MINUS "-1"
#define KARMA_NEUTRAL "0"
#define KARMA_PLUS "1"
#define KARMA_QUITE_GOOD "25"
#define KARMA_GOOD "50"
#define KARMA_VERY_GOOD "75"
#define KARMA_BEST "100"
Warunek nagrody
Do kodu dodajemy forward check_prize jako funkcję publiczną.
/*
Ask for ability to draw the prize for a given player
id - number of player to draw the prize
Returning ROULETTE_ALLOW allows for draw the prize
Returning ROULETTE_BLOCK disallows for draw the prize
*/
forward check_prize(id);
Zwracamy w niej jedną z dwóch wartości
enum{Jeśli chcemy, by nagroda była zawsze dostępna, wpisujemy proste
ROULETTE_BLOCK, // Blocks forward execute or disallow for executing
ROULETTE_ALLOW // Executes the forward or allow for executing
}
public check_prize(id){Możemy jednak ograniczyć nagrodę, np. tylko dla terrorystów:
return ROULETTE_ALLOW;
}
public check_prize(id){Forward może zostać wykonany w momencie zagrania przez któregoś
return get_user_team(id)==1?ROULETTE_ALLOW:ROULETTE_BLOCK;
}
z graczy w ruletkę, więc można założyć, że przynajmniej jeden gracz jest żywy.
Pozwolenie na reset mocy
Do kodu dodajemy także forward power_reset, który także zwraca jedną z dwóch wartości
ROULETTE_ALLOW, bądź ROULETTE_BLOCK. Zwrócenie ROULETTE_ALLOW pozwoli na
zresetowanie mocy nagrody w przypadku, gdy wszystkie nagrody są niedostępne, bądź
podczas banicji ustalanej cvarem roulette_ban, ROULETTE_BLOCK nie pozwoli wymusić
resetu mocy, opcja przydatna, jeśli chcemy twardo ograniczyć użycie nagrody raz na mapę.
/*
Ask for change prize`s power
id - number of player to reset the power
Returning ROULETTE_ALLOW allows for prize`s power reset
Returning ROULETTE_BLOCK disallows for prize`s power reset
*/
forward power_reset(id);
Podobnie, jak dla forwardu check_prize, można założyć, że przynajmniej jeden gracz jest żywy.
Wywołanie nagrody
Dodajemy także forward execute_prize, który zostanie wywołany w momencie wylosowania
nagrody przez jakiegoś gracza i przyjmie jako jedyny argument jego numer identyfikacyjny (1-32).
Forward wykonywany jest tylko dla żywych graczy, więc sprawdzanie, czy gracz żyje, jest zbędne.
/*
Executes prize by given player
id - number of player wchich drew the prize
*/
forward execute_prize(id);
Zmiana mocy nagrody
Za pomocą natywu change_prize_power możemy zmienić moc nagrody dla danego gracza.
/*
Forces prize power change
id - number of player, which power is changed
if set to 0, power is changed for all players
pwr - new power to set
Returns old player`s prize power or -1 if id is 0
*/
native change_prize_power(id=0, pwr=0);
Opcja ta jest przydatna do ograniczenia gry w ruletkę dla poszczególnego gracza oraz
do manipulacji mocą w przypadku określonych czynności, bądź implementacji systemu
zmniejszającego szanse po każdorazowym wylosowaniu, czy blokowaniu nagrody dla
graczy po określonych wydarzeniach, odciążając nagrodę z losowania właściwego.
Zmiana karmy gracza
Nieraz dokładna karma nagrody będzie możliwa do określenia dopiero po wykonaniu pewnych operacji,
np. wylosowania ilości dodawanego życia. Wówczas warto skorzystać z natywu, dodającego karmę graczowi.
Istotne jest jednak, by początkowa wartość karmy była dodatnia dla pozytywnych nagród bądź ujemna dla negatywnych.
/*
Sets user karma level
id - number of player to set new karma
if set to 0, karma is set to all players
karma - new karma to set
Returns old player`s karma or -1 if id is 0
*/
native set_user_karma(id=0, karma=0);
/*
Gets user karma level
id - number of player to get karma
*/
native get_user_karma(id);
Zmiana karmy nagrody
Można zmienić także domyślną karmę dla nagrody:
/*
Changes prize`s karma
karma - new karma to set
Returns prize`s old karma
*/
native change_prize_karma(karma=0);
Czas do końca rundy
Przydatny natyw, zwracający liczbę sekund do końca rundy.
Zastosowanie głównie przy dobieraniu warunku dostępności nagrody.
/*
Gets time to end of round in seconds
*/
native timeleft();
Multilang
Ruletka jest pluginem w pełni wielojęzycznym.
Zaimplementowana została własna struktura słowników drzewiastych.
/*
Registers new dictionary of keys to translate
file - dictionary`s filename placed in data/lang
*/
native register_translate(file[128]);
/*
Translates key registered by register_translate
id - number of player to translate key for
key - the key to translate
result - the output for translated key
*/
native translate(id, key[128], result[896]);
Wszelkie argumenty tłumaczenia kluczy dotyczą tego właśnie słownika drzewiastego.
Proste informacje
W celu prostego informowania gracza, oraz jego widzów o wylosowanej nagrodzie
i jej przebiegu, stworzony został natyw prize_info, który przyjmuje masę argumentów:
/*
Shows information of drawed message to winner and his spectators
id - number of player to show the information
color - color of the message to show.
Available colors to choose:
YELLOW, GREEN, RED, BLUE
key - translates key if set to true or just shows given message
msg - message to show for a player. Limit of 190 characters
msgSpec - message to show for player`s spectators. Same limit.
channel - binary sum of channels message to show
1 - ColorChat
2 - Tutor
4 - Center
time - how long the tutor message have to lasts (float value)
*/
native prize_info(id, color=INFO_YELLOW, msg[190]="", msgSpec[190]="", bool:key=true, channel=3, Float:time=10.0);
enum(<<=1){ // Message channels used in prize_info native
MSG_COLORCHAT=1,
MSG_TUTOR,
MSG_CENTER
}
enum{ // Colors are projected to be compatible with ColorChat
INFO_YELLOW=1, // Yellow color has been added to make names more sense
INFO_GREEN,
INFO_RED=5,
INFO_BLUE
}
Proste odliczanie
Nie tylko informacje na sayu / tutorze są przydatne.
Gotowy jest też natyw do prostego odliczania:
/*
Shows counter centered information to winner and his spectators
Uses client_print print_center in format: "translated_key: number"
id - number of player to show the counter
key - the key to translate, being the prize name
number - number to show (f.e. seconds left, HP left, etc.)
spect - specifies, if show counter to spectators too.
*/
native prize_counter(id, key[128], number, bool:spect=true);
Szablon nagrody
#include <amxmodx>
#include <roulette>
public plugin_init(){
register_plugin("Roulette Prize name", "0.1", "Prize Author");
register_prize("Prize name: Short prize description");
}
public execute_prize(id){
}
public check_prize(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
public power_reset(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
Flaga FCVAR_SHOWALL
W celu prostszej rejestracji cvarów o flagach z odnotowywanymi zmianami, dodana została definicja:
// defines cvar bitsum value, showing cvar`s existing and every change
#define FCVAR_SHOWALL FCVAR_ARCHIVE|FCVAR_SERVER
Limitacja miękka globalna
Standardowo, plugin ruletki, ogranicza losowanie tej samej nagrody
dla jednego gracza w bliskim odstępie losowań, domyślnie ta sama
nagroda może wystąpić dopiero po wylosowaniu 20 innych nagród.
Wyjątkiem jest przypadek, gdy żadna nagroda nie jest dostępna do
wylosowania. Wtedy dochodzi do próby zresetowania mocy nagród.
Szablon kodu do miękkiej limitacji globalnej na liczbę rund ustawianą
cvarem roulette_prize_name_rounds_ban o domyślnej wartości 20.
#include <amxmodx>
#include <roulette>
new ban=0, c_rounds_ban;
public plugin_init(){
register_plugin("Roulette Prize name", "0.1", "Prize Author");
register_prize("Prize name: Short prize description");
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
c_rounds_ban=register_cvar("roulette_prize_name_rounds_ban", "20", FCVAR_SHOWALL);
}
public execute_prize(id){
change_prize_power(id, 0);
ban=get_pcvar_num(c_rounds_ban);
}
public roundStart(){
if(ban){
--ban;
}
}
public check_prize(id){
return ban?ROULETTE_BLOCK:ROULETTE_ALLOW;
}
public power_reset(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
Limitacja twarda globalna
Limitacja twarda różnić się będzie tym, że wymuszenie resetu mocy nagrody będzie
blokowane poprzez zwrócenie ROULETTE_BLOCK w wywołaniu forwardu power_reset.
enum{
ROULETTE_BLOCK, // Blocks forward execute or disallow for executing
ROULETTE_ALLOW // Executes the forward or allow for executing
}
W podobny sposób można zmienić domyślną liczbę limitacji dla poszczególnych użytkowników.
Tworzenie funkcji czasowej
#include <amxmodx>Stworzyliśmy zmienną globalną prize[33], przechowującą licznik czasu dla poszczególnych graczy.
#include <hamsandwich>
#include <roulette>
new maxPlayers, prize[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Roulette Prize name", "0.1", "Prize Author");
register_prize("Prize name: Short prize description");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killed", 1);
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public execute_prize(id){
prize[id]=20;
new data[1];
data[0]=id;
set_task(1.0, "timer", _, data, 1, "a", prize[id]);
}
public timer(data[]){
new id=data[0];
if(is_user_alive(id) && prize[id]){
if(--prize[id]){
// tutaj wykonujemy kod co sekunde, dla dodatniego licznika czasu
} else {
// licznik czasu wlasnie dobiegl zera, wykonujemy pewien, inny kod
}
}
}
public killed(vid, kid, shouldgib){
if(prize[vid]){
prize[vid]=0;
}
}
public client_putinserver(id){
prize[id]=0;
}
public roundEnd(){
remove_task();
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
prize[i]=0;
}
}
public check_prize(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
public power_reset(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
Licznik przyjmie pewną wartość, gdy gracz wylosuje nagrodę (execute_prize) i stworzymy taska dla tego
gracza, który będzie wykonywać się co sekundę. W przykładzie ustawiono czas na 20 sekund.
Następnie, co sekundę wywoływana będzie funkcja timer, w której to już musimy sprawdzić, czy gracz żyje
oraz posiada timer, czyli ma nagrodę aktywną. Tu też zmniejszamy czas i wykonujemy odpowiedni kod.
Koniec nagrody może nastąpić standardowo na 3 sposoby:
- Koniec czasu (licznik osiągnął wartość zerową)
- Zabicie gracza (stąd funkcja killed)
- Koniec rundy (funkcja roundEnd)
Należy pamiętać, by uwzględnić wszystkie wymienione możliwości skończenia się czasu.
Po skończonym czasie możemy też bez problemu wywołać funkcję, przywracającą gracza
do normalności, jeśli wykonywaliśmy na nim zaawansowane operacje, np. oddać mu nóż.
Funkcja czasowa z licznikiem
Dodamy teraz funkcjonalny licznik do naszej funkcji czasowej, czyli baza praktyczna.
Skorzystamy także z czasu losowanego, ograniczanego wartościami dwóch cvarów.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <roulette>
new maxPlayers, prize[33];
new c_prize_min, c_prize_max;
public plugin_init(){
register_plugin("Roulette Prize name", "0.1", "Prize Author");
register_prize("Prize name: Short prize description");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killed", 1);
c_prize_min=register_cvar("c_prize_name_min", "10", FCVAR_SHOWALL);
c_prize_max=register_cvar("c_prize_name_max", "20", FCVAR_SHOWALL);
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public execute_prize(id){
// gracz o numerze id wylosowal nagrode
// tutaj wykonujemy operacje tuz po wylosowaniu nagrody
prize[id]=random_num(get_pcvar_num(c_prize_min), get_pcvar_num(c_prize_max));
prize_info(id, INFO_BLUE, "PRIZE_NAME_DESC", "PRIZE_NAME_DESC_SPEC");
prize_counter(id, "PRIZE_NAME", prize[id]);
new data[1];
data[0]=id;
set_task(1.0, "timer", _, data, 1, "a", prize[id]);
}
public timer(data[]){
new id=data[0];
if(is_user_alive(id) && prize[id]){
if(--prize[id]){
// tutaj wykonujemy kod co sekunde, dla dodatniego licznika czasu
prize_counter(id, "PRIZE_NAME", prize[id]);
} else {
// licznik czasu wlasnie dobiegl zera, wykonujemy pewien, inny kod
prize_info(id, .key=false, .channel=MSG_CENTER);
}
}
}
public killed(vid, kid, shouldgib){
if(prize[vid]){
prize[vid]=0;
}
}
public client_putinserver(id){
prize[id]=0;
}
public roundEnd(){
remove_task();
for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
prize[i]=0;
}
}
public check_prize(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
public power_reset(id){
return ROULETTE_ALLOW;
}
W momencie wygrania nagrody, wypisujemy dla gracza oraz wszystkich, którzy go obserwują,
informację o nagrodzie zarówno na sayu, jak i w Tutorze. Do tego wyświetlany jest licznik czasu
na środku ekranu. W przykładzie zastosowano kolory czerwone, oznaczające zazwyczaj złą nagrodę,
jednak inwencja kolorystyki pozostaje wolą autora danej nagrody, choć zaleca się używanie kolorów
zielonych wobec dobrej nagrody, czerwonych wobec złej, niebieskich wobec neutralnych / informacji.
W ruletce wykorzystywany jest tutor, tak więc konieczne jest, by został on pobrany i był umieszczony na serwerze.
Skopiuj po prostu zawartość archiwum tutor.rar do katalogu cstrike na serwerze, a plik tutor.inc
do folderu scripting/include, by móc kompilować takie pluginy. Oficjalny temat o Tutorze na forum.
tutor.rar 7,34 KB 178 Ilość pobrań
tutor.inc 2,21 KB 165 Ilość pobrań
Tutor będzie działał poprawnie u graczy dopiero za drugim wejściem na serwer, będzie działał zarówno
u graczy CS CZ, jak i CS 1.6. Funkcje tutorPrecache oraz tutorInit są konieczne do działania tutora.
Poza tutorem, w wielu nagrodach wykorzystywany jest także stock StripWeapons,
który pozwala na pozbawienie gracza wybranej broni, bądź typu broni.
stripweapons.inc 4 KB 158 Ilość pobrań
Limit miękki gracza
Po otrzymaniu nagrody, wywołujemy na graczu
change_prize_power(id, 0);
Dzięki temu, gracz nie wylosuje nagrody
aż do końca mapy lub resetu mocy nagród.
Changelog
24.12.2012 1.0 N Init version
28.12.2012 2.0 + Added custom configuration files. Plugin is fully plug & play now
03.01.2013 2.1 $ Fixed incorrect plugin native change prize power call
04.01.2013 2.2 + Added cutom map`s custom configuration files settings service
08.01.2013 3.0 % Improved memory usage, replacing stable tables with the cellarray
11.01.2013 3.1 $ Fixed the ArrayGetArray incorect identifier usage
13.01.2013 4.0 + Added multilanguage service, changed main plugin language to english
13.01.2013 4.0.1 $ Changed variables names and comments to english
13.01.2013 4.0.2 $ Fixed null sized array initialize while no prizes
13.01.2013 4.1 % Improved menu show while no prizes
13.01.2013 4.2 $ No more searching for winning prize`s execute forward id twice
28.01.2013 5.0 % Merged ConnorMcLeod`s get_remaining_seconds and Roulette
28.01.2013 5.0.1 + Added timeleft native
29.01.2013 5.1 + Added register_translate and translate natives
30.01.2013 5.1.1 $ Fixed translations for tutor
30.01.2013 5.2 + Added prize_info native
30.01.2013 5.3 $ Added register_prize multilang support
30.01.2013 5.3.1 % Improved some comparisons usage
30.01.2013 5.3.2 $ Fixed infinity loop bug when prize`s default power is 0
01.02.2013 6.0 + Added karma system
02.02.2013 6.0.1 % Improved some natives returns
02.02.2013 6.1 + Added change_prize_karma, set_user_karma and get_user_karma natives
03.02.2013 6.1.1 % Improved some natives parameters and variables usage
03.02.2013 6.1.2 + Added source code sections and some comments blocks
04.02.2013 6.1.3 + Added KARMA_* defines in INC file
04.02.2013 6.1.4 + Added POWER_STR, allowing use it directly in prize`s power cvars
04.02.2013 6.2 % Reduced POWER(_STR) to 7! to avoid integer overflow more effectively
04.02.2013 6.2.1 + Added FCVAR_SHOWALL definition to simplify registering some cvars
05.02.2013 6.2.2 $ Fixed translate native not returning translated string
05.02.2013 6.2.3 + Added credits informations in info section of SMA file
05.02.2013 6.3 + Added prize_counter native to simplify showing counters
06.02.2013 6.3.1 % Moved descriptions in INC file over the content to cooperate with editors
05.03.2013 6.3.2 % Changed array of booleand into bitsum, added bitsum defines
#516260 [FIX] Nieściągające się modele / mapy po aktualizacji CSa
Napisane przez Gość w 16.02.2013 23:44
Od kiedy mamy do czynienia z nową, względnie bezpieczną metodą pobierania plików do folderu cstrike_downloads,
przy włączonym fastDL na serwerze, brak choćby jednego pliku, który jest na serwerze cstrike, spowoduje błąd,
uniemożliwiający graczom pobranie plików, a tym samym - wejście na serwer.
Wóz albo przewóz
Dotychczas, dla plików, które nie były dostępne na fastDL były tworzone pliki .ztmp, a te wysyłane do klienta.
Obecnie, zostaną one pobrane, ale błędnie, to znaczy suma kontrolna nie będzie się zgadzać, co spowoduje
próbę pobrania kolejnego, zniekształconego pliku do gracza, co skutkuje najczęściej albo pobraniem folderu zamiast pliku,
albo próbą pobrania pliku ze zniekształconym początkiem lokalizacji (znak, czy 2), co ostatecznie nie pozwala graczowi wejść.
Jak temu zaradzić?
Wgrać wszystkie pliki, które wymagają pobrania przez gracza na fastDL (bez wyjątków).
Aby sprawdzić, który plik nam się nie pobiera, mamy 2 możliwości:
- Sprawdzić komunikat w konsoli (chodzi o plik z będną sumą kontrolną !=30, nie ten niżej)
- LUB sprawdzić, gdzie na serwerze utworzył nam się plik .ztmp, a tworzą się one tylko dla plików,
które nie mają odpowiedników na fastDL, a właśnie te pliki musimy skopiować na fastDL.
Pobrane pliki z błędną sumą kontrolną należy z naszego folderu (cstrike_downloads) usunąć, inaczej nie pobierzemy prawidłowego pliku.
Należy upewnić się, że pliki wszystkich dodatków i map są na fastDL, by niemiła niespodzianka nie spotkała nas po paru dniach na
nietypowej mapce, a trudno, by graczom pliki usunąć, także zalecam zwrócić na to szczególną uwagę. Dziękuję, dobranoc.
#515514 [LINUX] Aktualizacja HLDS, Metamoda i AMXX pod CS 1.6
Napisane przez Gość w 15.02.2013 16:41
Wymogi:
- Dostęp przez konsolę SSH z uprawnieniami roota
Ze Steam CMD możemy korzystać na 2 sposoby:
- anonimowo, wówczas naszym loginem jest anonymous, hasła nie podajemy, a konto Steam nie jest wymagane.
- nieanonimowo, wówczas naszymi danymi do logowania są dane konta Steam, które jest w tym przypadku wymagane.
Kroki instalacji przeznaczone tylko do instalacji anonimowej będą oznaczone dodatkowym przyrostkiem [a] tuż po numerze kroku.
Kroki instalacji przeznaczone do obydwu typów instalacji (wykonywane zawsze) nie będą oznaczone dodatkowym przyrostkiem.
Zalecam korzystać ze Steam CMD nieanonimowo, by wyrobić sobie odpowiedni nawyk, ze względu na to, że wiele innych,
młodszych serwerów wymaga autoryzacji i niewykluczone, że HLDS też kiedyś będzie posiadał taką konieczność.
Mimo wszystko, instalacja anonimowa wciąż jest możliwa dla niektórych usług Steam, w tym serwera HLDS.
Instalacja:
1. Pobieramy Steam Console Client, następcę HLDS Update Tool.
wget http://media.steampowered.com/client/steamcmd_linux.tar.gz
2. Rozpakowujemy pobrany Steam CMD
tar xvfz steamcmd_linux.tar.gz && rm steamcmd_linux.tar.gz
3.1. Uruchamiamy Steam CMD
./steamcmd.sh
Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' ILocalize::AddFile() failed to load file "public/steambootstrapper_english.txt". [ 0%] Checking for available update... [ 0%] Downloading update (0 of 11,211 KB)... [ 0%] Downloading update (2,414 of 11,211 KB)... [ 21%] Downloading update (4,822 of 11,211 KB)... [ 43%] Downloading update (6,999 of 11,211 KB)... [ 62%] Downloading update (8,943 of 11,211 KB)... [ 79%] Downloading update (10,886 of 11,211 KB)... [ 97%] Downloading update (11,211 of 11,211 KB)... [100%] Download Complete. [----] Applying update... [----] Extracting package... [----] Extracting package... [----] Extracting package... [----] Installing update... [----] Installing update... [----] Installing update... [----] Cleaning up... [----] Update complete, launching... Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' [ 0%] Checking for available updates... [ 0%] Download complete. [----] Verifying installation... Steam Console Client (c) Valve Corporation -- type 'quit' to exit -- Loading Steam3...OK. Loading Steam2...OK.
3.2 [a]. Logujemy się do Steam, podając za LOGIN swój login do Steam
login LOGIN
3.3 [a]. Podajemy hasło
Login Failure: Account Logon Denied This computer has not been authenticated for your account using Steam Guard. Please check your email for the message from Steam, and enter the Steam Guard code from that message. You can also enter this code at any time using 'set_steam_guard_code' at the console. Steam Guard code:
3.4 [a]. Podajemy wysłany przez Steam Guard kod kontrolny wysłany na naszego maila.
Success
3.5. Wychodzimy ze Steam Console Client
quit
Ad.3 [a]. Wraz z rozpoczęciem nowej sesji, po ponownym uruchomieniu Steam CMD na tej samej
maszynie (po wcześniejszej pozytywnej weryfikacji przez Steam Guard), logujemy się komendą
login LOGIN PASSWORD
gdzie LOGIN to nasz login, a PASSWORD to hasło do konta Steam. Nowy kod do przepisania
na maila ponownie nie przyjdzie, gdyż maszyna została już uwierzytelniona przez Steam Guard.
4.1. Aktualizujemy nasz HLDS
- LOGIN - Twój do Steam (w przypadku instalacji anonimowej, za login podajemy anonymous)
- DIR - adres do instalacji gry
- APP - numer identyfikacyjny aktualizowanej aplikacji (dział: Server Files), dla HLDS pod CS 1.6 będzie to 90
./steamcmd.sh +login LOGIN +force_install_dir DIR +app_update APP validate
W przypadku instalowania modyfikacji aplikacji, jak np. CS 1.6 (modyfikacja do HL), musimy koniecznie wskazać, jaką modyfikację chcemy zainstalować.
./steamcmd.sh +login LOGIN +force_install_dir DIR +app_update APP +app_set_config APP mod MOD validate
- MOD - identyfikator modyfikacji do zainstalowania, dla HLDS pod CS 1.6 będzie to cstrike
Przykład:
./steamcmd.sh +login Benio_101 +force_install_dir cs16/4fun +app_update 90 +app_set_config 90 mod cstrike validate
Redirecting stderr to '/home/steam/logs/stderr.txt' [ 0%] Checking for available updates... [ 0%] Download complete. [----] Verifying installation... Steam Console Client (c) Valve Corporation -- type 'quit' to exit -- Loading Steam3...OK. Loading Steam2...OK. Logging in user 'Benio_101' to Steam Public...Using cached credentials. . . Success. Initial App state (0x4) installed App state (0x20104) validating, progress: 0.34 (2436750 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 28.28 (204729972 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 59.80 (432874625 / 723824133) App state (0x20104) validating, progress: 91.11 (659500323 / 723824133) Success! App '90' already up to date.
Możemy także wydać komendę instalacji / aktualizacji wraz z parametrem +quit, który spowoduje wyjście z konsoli po instalacji / aktualizacji serwera.
Przykład gotowej komendy dla instalacji anonimowej do podkatalogu hlds:
./steamcmd.sh +login anonymous +force_install_dir hlds +app_update 90 +app_set_config 90 mod cstrike validate +quit
Teraz nasz CS powinien zostać zaktualizowany, a zawartość nowego liblist.gam powinna wyglądać tak:
game "Counter-Strike" url_info "www.counter-strike.net" url_dl "" version "1.6" size "184000000" svonly "0" secure "1" type "multiplayer_only" cldll "1" hlversion "1111" nomodels "1" nohimodel "1" mpentity "info_player_start" gamedll "dlls\mp.dll" gamedll_linux "dlls/cs.so" gamedll_osx "dlls/cs.dylib" trainmap "tr_1"
4.2. Usuwamy plik cstrike/dlls/cs_i386.so
5. Instalujemy metamoda 1.20-am.
- Pobieramy nowego metamoda stąd.
- Wypakowujemy zawartość do katalogu cstrike naszego zaktualizowanego serwera HLDS
6. Włączamy metamoda, zamieniając w pliku cstrike/listlib.gam linijkę
gamedll_linux "dlls/cs.so"
na
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod.so"
7. Instalujemy nowe AMXX
- Pobieramy AMXX 1.8.2 stąd.
- Wypakowujemy zawartość do folderu cstrike, pamiętając, że ew. pliki konfiguracyjne (np. plugins.ini) zostaną nadpisane.
8. Uruchamiamy nasz serwer HLDS (zalecam z parametrami -dev oraz -master)
#508656 #9 RoundSound by Sollek
Napisane przez Sollek w 30.01.2013 17:02
Witam,
Chcę wam zaprezentować dziewiątą już paczkę RoundSound.
Ilość Kawalków - 12
Typ dźwięków - .mp3
Czas Trwania - 14s - 17s
TrackList:
1. [EDM] - Televisor - Starlight [Monstercat Release]
2. Alexandra Stan feat. Carlprit - 1.000.000 (Rico Bernasconi Remix)
3. Olly Murs Feat. Flo Rida -- Troublemaker REMIX (EURODAN MUSIC) NEW 2012!
4. [Electro] - Skifonix - Addicted [Monstercat Release]
5. Djs From Mars - Phat Ass Drop
6. Michael Mind Project - Antiheroes
7. Greg Parys - Let It Go
8. Jose De Rico & Henry Mendez - Te Fuiste
9. Muzzaik & Dave Martin - Flashback (Available February18)
10. Starkillers, Dmitry KO & Amba Shepherd - Let The Love
11. Daddy's Groove - Stellar
12. Rameses B - Pulsefire Ezreal
Odsłuch Online:
RoundSound7 by Sollek on SoundCloud - Hear the world’s sounds
SpeedyShare:
Normalne: normalne.rar - Speedy Share - upload your files here
Wyciszane: wyciszane.rar - Speedy Share - upload your files here
ZippyShare:
Normalne: Zippyshare.com - normalne.rar
Wyciszane: Zippyshare.com - wyciszane.rar
#234040 Historia banów
Napisane przez Kawon w 06.04.2011 20:08
Wersja poprawiona dziś (tj. 12.09.2012)
paczka zawiera Nowy Mod - MOTD
Załączone pliki
-
motd.zip 16,63 KB 794 Ilość pobrań
#496191 Psychostats nie liczy HS i dmg
Napisane przez freetu w 31.12.2012 02:36
http://amxx.pl/topic...31-php-53x-fix/
#215248 Easy End Round Sounds
Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59
Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound
Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest
czym wyróżnia się ten plugin ?
- Optymalny
- Opcja pokazywania playlisty
- Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
- Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić
- Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć )
- Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
- Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór
piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update
- Drobny bug
@Update2
- Naprawa drobnego bugu
- Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
- Poprawki estetyczne
@Update 3
- Dodanie menu przy komendzie /roundsound
- Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)
@Update 4
- Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav
@Update 5
- Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly
@Update 6
- Naprawa bugów
@Update 7
- Drobne Zmiany
//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag AMXX.PL //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play abc //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 300 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CT //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TT // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0
w czacie
/roundsound
i
/playlista
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
sound.rar 2,27 MB 9488 Ilość pobrań
roundsound.sma 10,21 KB 9390 Ilość pobrań
roundsound.amxx
#494430 Jak zaczęliście z amxx/scriptingiem
Napisane przez G[o]Q w 27.12.2012 16:02
#492417 Jak zaczęliście z amxx/scriptingiem
Napisane przez DarkGL w 22.12.2012 01:01
"Najlepsze przygotowanie do pracy programisty daje nie nauka, a pisanie programów i podpatrywanie jak to robią inni. Ja na przykład poszedłem na śmietnik Computer Science Center i wygrzebałem listingi ich systemu operacyjnego." - Bill Gates
inaczej mówiąc pisz i ćwicz oczywiście czytaj tutoriale i poradniki ale próbuj samemu metodą prób i błędów po pewnym czasie będziesz widział coraz więcej zależności i możliwości z tego wynikających po za tym tematy na amxx.pl to ogromna biblioteka kodów które możesz analizować i wykorzystywać
#494297 Roundsound by Franek Kimono
Napisane przez MONT3r w 27.12.2012 13:06
#493005 Roundsound by Franek Kimono
Napisane przez Franek Kimono w 23.12.2012 20:44
Markus Schulz feat. Adina Butar - Caught (Club Mix) Marcel Woods & W&W - Trigger Christian Burns & Stefan Dabruck - Bullet KhoMha - Think About Me Andrew Rayel - Aeon Of Revenge ATB feat. Ramona Nerra - Never Give Up Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiesto Remix) Tritonal & Kaeno - Azuca W&W - Impact (MarLo Remix) Zedd feat. Matthew Koma - Spectrum (Armin van Buuren Remix) Dido - Everything To Lose (Armin van Buuren Remix) Dash Berlin with Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run Tiesto & Wolfgang Gartner feat. Luciana - We Own The Night Klejnuty - będę Go Zjad! Manufactured Superstars & Jeziel Quintela ft. Christian Burns - Silver Splits The Blue W&W feat. Bree - Nowhere To Go Ferry Corsten & Pierre In The Air feat. Amba Sheperd - Walk On Air Armin van Buuren pres. Gaia - J'ai Envie de Toi Armin van Buuren - We Are Here To Make Some Noise Kirsty - Twilight (Armin van Buuren Remix) Will.I.Am feat. Jennifer Lopez & Mick Jagger - T.H.E. (The Hardest Ever) Monopol - Mega Luzik Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Not Coming Down David Guetta feat. Sia - Titanium Miguel Bose - Jurame (Armin van Buuren Remix) Red & Spinache - Chcę Poznać Twoją Matkę Sak Noel - Paso (The Nini Anthem) Armin van Buuren feat. Ana Criado - Suddenly Summer Krzysztof Krawczyk - Mój Przyjacielu Armin van Buuren pres. Gaia - Tuvan Ferry Corsten feat. Ben Hague - Ain't No Stoppin' W&W feat. Bree - Nowhere To Go (Shogun Remix) LMFAO - Sorry For Party Rocking Afrojack feat. Steve Aoki - No Beef Avicii - Levels (Skrillex Remix) Labrinth feat. Tinie Tempah - Earthquake Jessie J - Domino (Myon & Shane 54 Summer Of Love Dub Mix) Klejnuty feat. Czesław Śpiewa & Kuba Wojewódzki - Lubię Wypić Tiesto pres. Allure feat. Christian Burns - On The Wire Omnia & IRA - The Fusion Martin Solveig feat. Dragonette - Big In Japan Calvin Harris - Feel So Close Armin van Buuren feat. Nadia Ali - Feels So Good (Tristian Garner Remix) Kalwi & Remi feat. Mr X - Girls Taio Cruz feat. Flo-Rida - Hangover Jennifer Lopez - Papi Enrique Iglesias feat. Pitbull - I Like How It Feels LMFAO - I'm Sexy And I Know It Swedish House Mafia feat. Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza Madcon feat. MaadMoisele - Outrun The Sun David Guetta feat. Pitbull & Timbaland - Pass At Me Far East Movement feat. Ryan Tedder - Rocketer Tim Berg feat. Amanda Wilson - Seek Bromance Laura Jansen - Use Somebody (Armin van Buuren Rework) Shakira - Waka Waka (Time For Africa) Calvin Harris feat. Rihanna - We Found Love Nicole Scherzinger - Wet Armin van Buuren feat. Adam Young - Youtopia Armin van Buuren feat. Laura V - Drowning (Avicii Remix) LMFAO feat. Lauren Benett & GoonRock - Party Rock Anthem Avicii - Fade Into Darkness Markus Schulz feat. Aruna - Sing Me Back To Life Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Like Spinning Plates 2Pac feat. Dr.Dre - California Love (Dash Berlin Rework) BT feat. JES - Every Other Way (Armin van Buuren Remix) Markus Schulz feat. Ana Diaz - Nothing Without Me Faruk Sabanci - Elveda tyDi feat. Sarah Howells - Acting Crazy (Tom Fall Remix) MarLo - Megalodon Kyau & Albert with Ronski Speed - Euphonia Orjan Nilsen - PhireWorX Dash Berlin feat. Emma Hewitt - Like Spinning Plates (Dash Berlin United Destinations 2012 Rework) Chicane & Ferry Corsten - One Thousand Suns (Soundprank Remix) Aly & Fila with Roger Shah feat. Adrina Thrope - Perfect Love Skytech - What's Wrong Markus Schulz feat. Seri - Love Rain Down KhoMha - Days Gone Bye Markus Schulz - Digital Madness Andrew Rayel feat. Jano - How Do I Know Florence and The Machine - Spectrum (Calvin Harris Remix) Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Not Coming Down (Dash Berlin 4AM Remix) Markus Schulz feat. Sarah Howells - Tempted Mark Burton vs. Sunlounger feat. Zara Taylor - Try Understatement To Be Love (Armin van Buuren Mash-up) Protoculture - Perpetual Motion Jorn van Deynhoven - Headliner A.R.D.I. - Premonition BT & Arty feat. Nadia Ali - Must Be The Love Armin van Buuren feat. Ana Criado - I'll Listen Christian Burns, Paul Oakenfold & JES - As We Collide Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix) Orjan Nilsen - Burana A.R.D.I. & Ren - Infinity Tenishia - Where Do We Begin (Andrew Rayel Remix) Orjan Nilsen - Filthy Fandango The Killers - Human (Armin van Buuren Remix) KOTY - FreeXu Nie Jest Pro Armin van Buuren - Full Focus (Chris Schweizer Remix) PSY - Gangnam Style Andrew Rayel feat. Jano - How Do I Know Frans Bak - The Killing (Armin van Buuren Remix) Armin van Buuren feat. Ana Criado - I'll Listen (John O'Callaghan Dark Mix) Beat Service - Impulse Omnia - Infina DJ's United - Remember Love Marco V - TGV Dash Berlin feat. Kate Walsh - When You Were Around (Ferry Corsten Fix) Paul Oakenfold & Richard Durand - Crashed Orjan Nilsen - Copperfield Armin van Buuren feat. Ana Criado - Down To Love W&W - Lift Off Giuseppe Ottaviani feat. Amba Shepherd - Lost For Words Markus Schulz feat. Ana Diaz - Nothing Without Me (Beat Service Remix) Shogun - UFO Armin van Buuren feat. Ana Criado - Suddenly Summer (Heatbeat Remix) Aly & Fila vs. Bjorn Akesson - Sand Theme (FSOE 250 Anthem) (Chris Schweizer Remix) Ferry Corsten - Silfra Markus Schulz feat. Seri - Love Rain Down (Myon & Shane54 Summer Of Love Remix) KhoMha - Genesis KhoMha - Dusk Riddles KhoMha - Vapor KhoMha - Dejavu Matt Bukovski - Blissful Time Reiklavik & Iqcha - Without Words (Matt Bukovski Remix) Beat Service & Ana Criado - Whispers Solarstone & Clare Stagg - The SpellIlość utworów: 131
Długość utworów: 35 minut 17 sekund
Typ: Głównie Trance, ale jest też House, komercja itp
Download: All RSy.rar - Speedy Share - upload your files here
#493263 Szukam pluginu coś jak reklamy w say
Napisane przez snazzy520 w 24.12.2012 17:11
Tylko plik advertisements.ini weź ten.
Załączone pliki
-
advertisements.ini 631 bajtów 74 Ilość pobrań
#482343 Round Sound's by aRRow vol.3
Napisane przez NUkz w 24.11.2012 09:12
-Ilość kawałków : 40
-Typ dźwięku : MP3
-Długość utworów : 13-19 sek.
1.Aura Dione ft. Rock Mafia - Friends (M&M's feat. Sublevel Remix)
2.Darius & Finlay - Do It All Night ( Random Lyrics Bootleg Remix )
3.David Guetta feat. Usher - Without You (DJ Cookis Remix)
4.David Guetta feat. Usher - Without You (DJ Cookis Remix)
5.DJ Antoine vs Mad Mark - Broadway (Molella Remix)
6.DJ Kuba & Ne!tan ft. Flip Da Scrip - Party Hard (2Brains 'Remix')
7.Example - Close Enemies (Jakob Liedholm Remix)
8.Jasper Forks - Alone (Money-G Vocal Mix Cut)
9.Let's Go Project - Yeke Yeke (Wolverine Dj & Alan Freez Remix)
10.Niko M Feat. Mike W. - Gettin Close ( Fisher & Yakub Remix )
11.Paul Dave ft. Tommy Clint - Queen Of The Club (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
12.Rihanna - Diamonds (Shahaf Moran Club Mix)
13.TAITO - Tek Disco (Original Mix)
14.The Lights (dBerrie Remix)
15.Tiësto & Allure - Pair of Dice (Original Mix)
16.Eric Prydz - Call On Me (Vitz Remix)
17.Bingo Players - Rattle (DJ Kez Club Mix)
18.E-Bonit - Pumpin Da House (DJ Zizi Old Style Remix)
19.Otto Knows - Million Voices (TORN Remix)
20.Miles Dyson – Evo (Original Mix)
21.Andain - Beautiful Things (2Brains Light remix)
22.Solid Base & Rollergirl - This Is Dear Jessie (Ethan Mash-Up 2012)
23.Solid Base & Rollergirl - This Is Dear Jessie (Ethan Mash-Up 2012)
24.Kelly Clarkson Behind These Hazel Eyes (Dj Riviera Dj Sergio Shklyar remix)
25.David Bas feat. July Cruise - Party Right Now (Radio Edit)
26.Money G vs. Shaun Baker - Piano Age (Money G Extended Mix)
27.Adele - Skyfall (Cosmic Dawn & Andy Reese Remx)
28.C&C Music Factory - Everybody Dance Now (Dmitriy Sky & Syntheticsax Club Mix)
29.Aycan - Lambada ( Dj Sequence Remix )
30.Aycan - Lambada ( Dj Sequence Remix )
31.Pulsedriver - Cambodia
32.Calvin Harris Ft. Ellie Goulding - I Need Your Love
33.Kyau & Albert - Night Like This (Check Dance & Mike Evans Bootleg)
34.Darius & Finlay feat. Nicco - Get Up (PH Electro Mix)
35.Lykke Li - I Follow Rivers (Dj Cargo Bootleg)
36.Clubbgroove- I Want U (Waveshock Tribute Remix)
37.Rene Ablaze feat. Jacinta - Secret 2k12 (Extended Mix)
38.Showtek - FTS 2k12 (Clubbasse bootleg Rmx)
39.Clubbasse - R.T.I.A (Official Party Anthem)
40.Andy Murphy & Chardy Feat Sean - One Life (Original Mix)
Download :
Zippyshare.com - Round Sound's by aRRow vol.3.rar
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Magiczny.
- Regulamin