Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nestea****Lemon - zdjęcie

Nestea****Lemon

Rejestracja: 31.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2016 13:20
-----

#577057 [JailBreak Cypis] Naprawa Crashy po zakończeniu rundy.

Napisane przez Droso w 12.10.2013 20:57

Witajcie!

 

Naprawdę sporo godzin spędziłem, żeby to rozwiązać i prawdopodobnie to jest rozwiązanie!

 

Aby usunąć crashe należy:

 

  • Krok 1: Usunąć w piłce Cypisia usuwanie piłki przy życzeniu.

Otwieramy jail_ball.sma i usuwamy z .sma:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(g_CreateBall)
	{
		if(pev_valid(g_ball))
			remove_entity(g_ball);
	}
}

Kompilujemy i wgrywamy na serwer.

  • Krok 2: Podmień funkcję w jail_api_jailbreak.sma (patrz poradnik niżej).

 

To:


public RoundRestart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundRestart");
#endif
	usuwanie_ustawien = true;
}

public RoundEnd()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "RoundEnd");
#endif
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
}

public PreRoundStart()
{	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart pre");
#endif
	UsuwanieWydarzen();
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;

	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PreRoundStart post");
#endif
}

UsuwanieWydarzen()
{
	//end_usun = true;
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen pre");
#endif
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false
		
	mode_gracza[WALKA] = false;

	mode_gracza[MIKRO] = (get_pcvar_num(pCvarMikro) == 1? true: false);
	
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
		
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	for(new i=0; i<sizeof dane_dnia; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
			
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new iRet;
	ExecuteForward(fRemoveData, iRet, id_zabawa);
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UsuwanieWydarzen post");
#endif
}

public PostRoundStart()
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart pre");
#endif
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "PostRoundStart post");
#endif
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre pre");
#endif
	new iRet, is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
	ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), g_RoundTime+min(is_frezz, 0));
	id_zabawa = zabawa;
	
	new dane[1]
	dane[0] = zabawa;
	if(is_frezz)
		set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "ForwardDayStartPre post");
#endif		
}

Zamień na:


public RoundRestart()
{
	
	usuwanie_ustawien = true;
	end_usun = true;
	UsuwanieWydarzen();
}

public RoundEnd()
{
	
	end_usun = true;
	czas_bronie = false;
	UsuwanieWydarzen();
}



public PreRoundStart()
{	
	end_usun = true;
	szInfo = "";
	szInfoPosz = "";
	szPoszukiwani = "";
	ostatni_wiezien = 0;
	prowadzacy = 0;
	
	obsluga_dala = false;
	pokaz_raz = false;
	czas_bronie = false;
	zabawa_wybrana = false;
	zyczenie_wybrane = false;
	
	mode_gracza[WALKA] = false;
	mode_gracza[MIKRO] = bool:get_pcvar_num(pCvarMikro);
	mode_gracza[FF_TT] = false;
	mode_gracza[TT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_GOD] = false;
	mode_gracza[CT_NIE_MOZE_TT] = false;
	mode_gracza[TT_NIE_MOZE_CT] = false
	
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	if(task_exists(ID_LOS_PROWADZACY))
		remove_task(ID_LOS_PROWADZACY);
	
	if(task_exists(ID_CZAS))
		remove_task(ID_CZAS);
	
	if(task_exists(ID_FREZZ))
		remove_task(ID_FREZZ);
	
	if(task_exists(ID_SPEED_FZ))
		remove_task(ID_SPEED_FZ);
	
	if(task_exists(2761234, 1))
		remove_task(2761234, 1);
	
	for(new i=0; i<=10; i++)
		dane_dnia[i] = 0;
	
	if(usuwanie_ustawien)
	{
		jail_day = 0;
		usuwanie_ustawien = false;
	}
	else
		jail_day++;
	
	if(jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime();
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	
}

UsuwanieWydarzen()
{
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	if(is_user_connected(i))
		cs_reset_user_model(i);
		
		pojedynek[i] = false;
		
		user_speed[i] = 0.0;
		array_graczy[WSZYSCY][i] = 0;
		array_graczy[ZYWI][i] = 0;
		
		pojedynek[i] = false;
		
		bronie_menu[i][0] = false;
		bronie_menu[i][1] = false;
		
		if(ustaw_freeday[i])
		{
			ustaw_freeday[i] = false;
			free_day[i] = true;
		}
		else
			free_day[i] = false;
		
		if(ustaw_duszka[i])
		{
			ustaw_duszka[i] = false;
			user_duszek[i] = true;
		}
		else
			user_duszek[i] = false;
		
	}
	
	ilosc_graczy[WSZYSCY] = 0;
	ilosc_graczy[ZYWI] = 0;
	
	new Return_F
	if(fRemoveData)
		ExecuteForward(fRemoveData, Return_F, id_zabawa);
}

public PostRoundStart()
{
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);
	
	if(!jail_day)
	{
		gTimeStart = get_systime()-g_FreezeTime;
		ForwardDayStartPre(jail_day%7);
	}
	if(!prowadzacy && !dane_dnia[1])
		set_task(15.0, "LosujProwadzacego", ID_LOS_PROWADZACY);
}

ForwardDayStartPre(zabawa)
{
new iRet
new is_frezz = g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart);
new czas = g_RoundTime+min(is_frezz, 0);

ExecuteForward(fDayStartPre, iRet, zabawa, PrepareArray(szInfo, 256, 1), PrepareArray(szInfoPosz, 512, 1), PrepareArray(dane_dnia, 10, 1), czas);
id_zabawa = zabawa;

new dane[1]
dane[0] = zabawa;
if(is_frezz)
	set_task(is_frezz+0.1, "ForwardDayStartPost", ID_FREZZ, dane, 1);
	else
		ForwardDayStartPost(dane);
	
}

Zapisujemy, kompilujemy i wgrywamy na serwer!


  • +
  • -
  • 10


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#449392 Rabs [ System rejestracji + Bank + Osiągnięcia + StatystykiZP ]

Napisane przez Fili:P w 21.08.2012 08:25

opis
Przedstawiam świetny plugin do zombie plague, który dodaję na serwer:
System rejestracji
Dołączona grafika
Aby gracz go używać jak i innych funkcji tego pluginu musi utworzyć swoje konto. Rejestracja zawiera pola login i hasło. Jest wymagana już przy pierwszym wejściu na serwer.

Osiągnięcia
Dołączona grafika
Osiągnięć jest 30. Gracz je po prostu zdobywa :) Aby zobaczyć listę osiągnięć wpisujemy na sayu /osiag lub /osiagniecia

Bank
Dołączona grafika
Możemy wpłacać, wypłacać i przelewać komuś na konto ammo packi.

Statystyki
Dołączona grafika
Dostępne pod komendą na say /staty lub /statystyki

Zmrank
Dołączona grafika
Dostępny pod komendą /zmrank

Zmtop10
Dołączona grafika
Dostępny pod komendą /zmtop10

wymagane moduly
sqlx
cstrike
hamsandwich
zombieplague
fun

inne informacje
Plugin sam tłumaczyłem, trwało to jakiś czas, ale się udało. Jeśli ktoś zauważy jakieś błędy w tłumaczeniu proszę pisać w temacie.
Autor: mottzi
Źródło: alliedmods.net

instalacja
1. Skompiluj plik .sma, i wklej utworzony plik .amxx do folderu plugins/
2. Dodaj "zp_rabs_v2-1.amxx" do listy pluginów zombie plague
3. Otwórz plik amxx.cfg znajdujący się w katalogu configs/
4. Dopisz na górze pliku:
zp_rabs_sql_host "host bazy danych"
zp_rabs_sql_username "nick uzytkownika bazy danych"
zp_rabs_sql_password "haslo uzytkownika bazy danych"
zp_rabs_sql_database "nazwa bazy danych"

Oczywiście wartości tych cvarów podmieniamy :)

System nie był testowany na ZP 5.0
Mam nadzieję, że plugin się spodoba

download
Załączony plik  zp_rabs_v2-1.sma   55,73 KB  231 Ilość pobrań
  zp_rabs_v2-1.amxx
  • +
  • -
  • 6


#554025 Kiedy wyjdzię nowy generator..?

Napisane przez sebul w 10.07.2013 14:13

Po co ma wyjść nowy generator skoro już jest :blink:

Pewnie po to, żeby dało się robić "jeszcze bardziej unikalne" klasy ^ ^
  • +
  • -
  • 3


#546653 [Klasa] Cloner v1.0 !

Napisane przez DEADP00L w 31.05.2013 01:25

Cloner v1.0

 

 

Siema :D

 

Wpadłem na taki pomysł aby stworzyć o to taką klasę, która mając mniej niż 50HP zostawia przed sobą klona [kod zaczerpnąłem z klasy "Replikant"], przy czym my stajemy się niewidzialni, nie słychać naszych kroków oraz zabiera nam wszystkie bronie wraz z nożem. Po 20sekundach stajemy się widzialni dla wrogów, dostajemy +50HP oraz nasze bronie.

 

 

testyq.png

    Nazwa Klasy: "Cloner"
    Opis Klasy: "Tworzy klona majac mniej niz 50HP przy czym staje sie niewidzialny na 20s i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 20s dostaje bronie+50HP"
    Dodatkowe Bronie Klasy: "M5NAVY & HEGRENADE"
    Zdrowie na start: "120"
    Kondycja: "40"
    Inteligencja: "10"
    Wytrzymalosc "10"

Wymagane Moduły:

engine
fun
fakemeta
hamsandwich

Załączam tutaj screeny przedstawiające replikę oraz informację dla Nas po utworzeniu się klona oraz po zniknięciu tego klona.

 

* Na pierwszym screenie widzimy naszego klona oraz siebie bez broni.

 

 

2013053100003.jpg

 

* Natomiast na drugim screenie informację, która pokazuje się po 20sekundach kiedy nasz klon znika i my dostajemy +50HP oraz wszystkie bronie. Stajemy się również widzialni i słychać nasze kroki.

2013053100004.jpg

 

** Jeżeli znajdziecie jakiś błąd, bądź macie jakieś pomysły to pisać w tym temacie ! :)

changelog

- Gdy wybierzemy klase Cloner i pozniej zmienimy na inna klase to zmieniona klasa dostaje MP5
- Gdy wybierzemy klase na dedzie to Praktycznie wszystko nzika na ekranie tylko kasa zostaje
- Takze odnotowalem takie cos (lecz nie zawsze) kolega mial Clonera, zmienil na Pilota i by calkowicie nie widzialny(nie posiadal zadnego perku)

testyi.png

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#550264 Obrona Wiezy | Tower Defense

Napisane przez pd311 w 27.06.2013 12:47

Forum jest, więc wstawię mapę. Jest dobrze zoptymalizowana, ale wymagająca (jeżeli de_dust chodzi tobie ledwo na 30 fps, to tutaj na płynną grę nie licz, wymaga 2 razy większej mocy obliczeniowej od tej mapy).

 

Download:

 

 

 
Screeny:
 
Mapa może jeszcze mieć bugi, jeżeli autor jakieś znajdzie, to najlepiej, żeby je tutaj przesłał. Jeszcze można zawsze coś zmienić/ wstawić/ usunąć, a po wydaniu moda, wstawię mapę na inne serwisy, więc wtedy już nie będzie można zbytnio nic zmienić, co najwyżej wydać nową wersje, czego nie planuje.

  • +
  • -
  • 2


#544272 LaTeX

Napisane przez Gość w 21.05.2013 03:12

Na forum zainstalowany został LaTeX.
Dzięki niemu, można wstawić do postu zaawansowane wzory z wielu dziedzin nauki, zwłaszcza z matematyki.
 
Przykład: y = \sqrt{4x^2} dla kodu:
[latex]y = \sqrt{4x^2}[/latex]
Znacznik LATEX jest dostępny dla wszystkich i zamienia on kod latexowy na zdjęcie w formacie PNG.
Po kliknięciu na wygenerowanym zdjęciu można podejrzeć kod źródłowy latexu. (chwilowo niedostępne)
latex.png
 
Osoby nie potrafiące pisać zaawansowanych wzorów w LaTeXie, zapraszam na stronę:Poza edytorem graficznym, generowany jest aktualny podgląd w trakcie tworzenia formuły.
Gotowy kod wystarczy skopiować i umieścić w znaczniku LATEX jak w przykładzie powyżej.
 
Mam nadzieję, że nowy BBCode zaoszczędzi niektórym pracy i pozwoli na łatwiejszą komunikację na forum.


#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  457 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  477 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#538421 Wytrzymałość perku na 2 perki od Cypisa (osobny plugin)

Napisane przez Hleb w 28.04.2013 18:06

testyq.png

 

Edycja pluginu - http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/ by QTM. Peyote.

 

Co zostało zmienione:

 

-przede wszystkim, dodano wytrzymałość dla 2 perku

-zastąpiono natywy register_event na "kanapkową" (zwłaszcza rejestrację zdarzenia śmierci, ponieważ w najlepszym przypadku generowało 320 errorów na sekundę)

-po zmianie klasy, wytrzymałości perków nie odnawiają się.

 

plugin zadziała tylko na systemie 2 perków by Cypis'

http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/

 

testkdr.png

 

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc, lp); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza, przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku.
native cod_get_perk_durability(id, lp); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza,
przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku.

 

 

testyi.png

 

Załączony plik  wytrzymalosc_perku.sma   3,25 KB  225 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_perku.amxx

 


  • +
  • -
  • 8


#537954 Jak Zrobić 45k lvl na CodMod

Napisane przez sebul w 27.04.2013 15:29

cod_killxp 10000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 5000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 501 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 300 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_plantxp "10000" // exp za podlozenie paki
cod_defusxp "12000" // exp za rozbrojenie paki

 
zamień na 
cod_killxp 120000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 25000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 5000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 45001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
cod_plantxp "10000" // exp za podlozenie paki
cod_defusxp "10000" // exp za rozbrojenie paki

I teraz tylko czekać, aż założy temat, że na serwerze ma ujemne lvle i jak to może naprawić... ;>
  • +
  • -
  • 1


#414218 Modele i dźwięki z TF2 do CS'a

Napisane przez DarkGL w 25.05.2012 17:24

Modele i dźwięki z TF2 przekonwertowane do CS'a
Załączony plik  cstrike-tf2.rar   31,28 MB  186 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#534739 GGPro - czyli nowy GunGame

Napisane przez d0naciak w 15.04.2013 19:18

inne informacje
Oto nowa modyfikacje (podróbka GunGame'a ^^) na którą no niestety musiałem się na wściekać, ale myśle iż było warto, bo owoce są "dobre". Wchodząc do gry zabijamy przeciwników
(jak to w normalnej rozgrywce bywa), zdobywając coraz to lepszy poziom otrzymujemy także coraz to lepsze bronie (czasem lepsze, czasem gorsze).
Zabijanie nożem ułatwia sprawę (uzyskujemy poziom wyżej), lecz samobójstwo czy zabójstwo przyjaciela już nie (spadamy o poziom niżej).
Na koniec gry wynik jest wystwietlany każdemu graczowi, a dodatkowo mamy muzyke w tle.

Czym się różni GGPro od GunGame ?
 - wczytywanie map z pliku mapcycle.txt
 - krótszy kod (GGPro to tylko garstka możliwości GunGame'a, ale ma także swoje atuty)
 - wczytywanie broni z plików *.ini oraz możliwość tworzenia własnych (jako osobny plugin *.amxx)
 - możliwość operowania pluginem z poziomu innych (natywy, forwardy)
 - nowe dźwięki oraz muzyka

cvary

ggpro_welcomemessage "Zapraszamy na \yAMXX.pl" - dodatkowa wiadomość wyświetlana przy rozgrzewce
ggpro_advantage "70.0" - jaka przewaga ma być trybu druzynowego przy głosowaniu, aby został on wybrany
ggpro_knifemode "1" - włączony knife mode ? 1: tak, 0: nie
ggpro_friendlyfire "1" - włączony ogień przyjacielski ? 1: tak, 0: nie
ggpro_soundname "gg_new2e_X" - nazwa muzyki puszczanej na koniec, gdzie X sięgać może od 1 do 10 (np. wartosc cvara gg_X to nutki w folderze to gg_1, gg_2 ... gg_9, gg_10)

instalacja
Instalujemy http://www.bailopan.net/csdm/
Wrzucamy zawartosc pliku GGPro.rar do folderu cstrike/

konfiguracja

Jak zresetować statystyki ?
Spoiler

Jak dodać nową liste broni ?
Spoiler

Nie wszystkie mapy są na liście, jak to naprawić ?
Spoiler


download

 

Załączony plik  GGPro.rar   3,49 MB  275 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 6


#514545 Generator klas- dodatki.

Napisane przez Hleb w 13.02.2013 10:06

Moja propozycja

Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika

Spoiler

  • +
  • -
  • 6


#522405 Spadochron by H.RED.ZONE

Napisane przez Gość w 07.03.2013 02:45

Taki właśnie był zamysł, ale pomysł, by spadochron przybierał taki sam poziom widzialności, jak gracz, jest dużo lepszy.
W takim razie, wgrałem update. Od teraz, spadochron przyjmuje taki sam poziom widzialności, jak gracz go używający.

Wraz z updatem do wersji 1.6, dodałem także 2 filmiki, prezentujące zachowanie grawitacji i poziomu widzialności gracza.


#521737 Spadochron by H.RED.ZONE

Napisane przez Gość w 05.03.2013 07:55

opis
Spadochron nie powoduje resetu ani zmiany grawitacji gracza.
Spadochron przyjmuje poziom widzialności gracza go używającego.

Tym samym, plugin powinien być kompatybilny ze wszelkimi innymi pluginami i modami.
Spadochron jest do wykorzystania dla każdego, za darmo i bez limitów na standardowe +use.

screenshot
Krótki filmik prezentujący brak resetu grawitacji u gracza:
http://youtu.be/hffRMMa4YQY
Krótki filmik prezentujący przyjęcie poziomu widzialności gracza:
http://youtu.be/Or0PxoyXU9c

cvary
parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem

download
Załączony plik  parachute.sma   4,86 KB  3354 Ilość pobrań
  parachute.amxx
Załączony plik  parachute_model.zip   64,13 KB  3326 Ilość pobrań

wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
hamsandwich

inne informacje
Autor: H.RED.ZONE
Modyfikacja: benio101
Wersja: 1.6