Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Klasa] Cloner v1.0 !Mając mniej niż 50HP zostawia klona i może uciec !

cod nowy cloner

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2013 01:25

*
Popularny

Cloner v1.0

 

 

Siema :D

 

Wpadłem na taki pomysł aby stworzyć o to taką klasę, która mając mniej niż 50HP zostawia przed sobą klona [kod zaczerpnąłem z klasy "Replikant"], przy czym my stajemy się niewidzialni, nie słychać naszych kroków oraz zabiera nam wszystkie bronie wraz z nożem. Po 20sekundach stajemy się widzialni dla wrogów, dostajemy +50HP oraz nasze bronie.

 

 

testyq.png

    Nazwa Klasy: "Cloner"
    Opis Klasy: "Tworzy klona majac mniej niz 50HP przy czym staje sie niewidzialny na 20s i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 20s dostaje bronie+50HP"
    Dodatkowe Bronie Klasy: "M5NAVY & HEGRENADE"
    Zdrowie na start: "120"
    Kondycja: "40"
    Inteligencja: "10"
    Wytrzymalosc "10"

Wymagane Moduły:

engine
fun
fakemeta
hamsandwich

Załączam tutaj screeny przedstawiające replikę oraz informację dla Nas po utworzeniu się klona oraz po zniknięciu tego klona.

 

* Na pierwszym screenie widzimy naszego klona oraz siebie bez broni.

 

 

2013053100003.jpg

 

* Natomiast na drugim screenie informację, która pokazuje się po 20sekundach kiedy nasz klon znika i my dostajemy +50HP oraz wszystkie bronie. Stajemy się również widzialni i słychać nasze kroki.

2013053100004.jpg

 

** Jeżeli znajdziecie jakiś błąd, bądź macie jakieś pomysły to pisać w tym temacie ! :)

changelog

- Gdy wybierzemy klase Cloner i pozniej zmienimy na inna klase to zmieniona klasa dostaje MP5
- Gdy wybierzemy klase na dedzie to Praktycznie wszystko nzika na ekranie tylko kasa zostaje
- Takze odnotowalem takie cos (lecz nie zawsze) kolega mial Clonera, zmienil na Pilota i by calkowicie nie widzialny(nie posiadal zadnego perku)

testyi.png

 

 


sharkowy (31.05.2013 11:50):
Aktualizacja pliku *.sma na prośbę autora tematu.
CheQ (01.07.2013 20:57):
Aktualizacja pliku *.sma i treści na prosbę autora tematu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18

#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 31.05.2013 15:51

Dobre coś nowego.+


  • +
  • -
  • 0

#3 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 31.05.2013 16:48

przydaloby sie gdybysmy dostawali wiecej hp gdy stajemy sie widzialni w zaleznosci od tego ile inteligencji mamy


  • +
  • -
  • 0

#4 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 31.05.2013 17:42

Zawsze to cos nowego '] + za chęci ;d


  • +
  • -
  • 0

#5 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 31.05.2013 17:45

na przyklad cos takiego:

 

new hp = 40 + (cod_get_user_intelligence(id) / 4)
	if(ma_klase[id])
	{
		if(!klon[id])
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id)+hp);
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
			set_user_footsteps(id, 0);

  • +
  • -
  • 0

#6 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2013 18:09

No to każdy może sobie przerobić według własnych upodobań :) Jednemu podoba się tak jak jest, drugi natomiast chciałby dostawać to HP w zależności od inteligencji.


  • +
  • -
  • 1

#7 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 31.05.2013 18:17

masz racje ale glownie to chyba bardziej zalezy od tego jaki exp bo np jak fast exp to powiedzmy przy 1000 lvl 50 hp to nic :P
i przydaloby sie zwracac mu jeszcze noz 
 

cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)

oraz przy mojej metodzie zmienic dhuda na:
 

show_dhudmessage(id, "* Jestes gotow *^nDostales +%iHP oraz bronie !", hp)

i powinno byc cacy :)


Użytkownik SAL edytował ten post 31.05.2013 18:18

  • +
  • -
  • 0

#8 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2013 18:26

Przecież pisałem wyżej, nie ma sensu abym zmieniał całą klasę pod względem tego HP. Jak ktoś będzie chciał to sobie zmieni i tyle ;)


  • +
  • -
  • 1

#9 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 29.06.2013 21:02

Chcialem wniesc male bledy ktore zanotowalem na serwerze :

- Gdy wybierzemy klase Cloner i pozniej zmienimy na inna klase to zmieniona klasa dostaje MP5
- Gdy wybierzemy klase na dedzie to Praktycznie wszystko nzika na ekranie tylko kasa zostaje
- Takze odnotowalem takie cos (lecz nie zawsze) kolega mial Clonera, zmienil na Pilota i by calkowicie nie widzialny(nie posiadal zadnego perku)

Wiec moze naniesiesz jakies poprawki badz cos z tym zrobisz bo fajnie sie nia gre ale jednak te bugi draznia

#10 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.07.2013 21:11

małe poprawki w kodzie sprawdz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#11 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2013 21:33

Moderator już dawno wrzucił moje poprawki w kodzie ;)

 

Aktualizacja załączników w pierwszym poście. Teraz nie powinno być tych bugów :D


  • +
  • -
  • 1

#12 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 02.07.2013 07:09

Dobre :P , ja sobie jeszcze zrobiłem że klon ma 1000 HP i po rozwaleniu tego klona on wybucha i zadaje tyle DMG co C4 i wybuch ma o połowe mniejszy zasięg niż C4 ^D^


  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#13 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2013 07:30

no klasa jest nawet fajny. Ja jak bym robił to bym zrobił klony normalnie tylko że ustawia je jako cod_class_skill_used żeby pod E były. I np. masz 2 klony. Tylko że jak postawi model klona to przydałoby się dodać do tego klona broń. Będzie realistyczniej wyglądało.

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#14 Soldier

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.09.2013 15:21

Sorry za odkop ale dałoby rade przerobić na perk?


  • +
  • -
  • 0

#15 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 895
Czempion

  • Postów:2070
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.09.2013 16:12

http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/


  • +
  • -
  • 0

#16 Soldier

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.09.2013 16:36

Próbowałem właśnie według tego ale errory wyskakują...


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cloner

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych