←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Klasa] Cloner v1.0 !

  • +
  • -
DEADP00L's Photo DEADP00L 31.05.2013

Cloner v1.0

 

 

Siema :D

 

Wpadłem na taki pomysł aby stworzyć o to taką klasę, która mając mniej niż 50HP zostawia przed sobą klona [kod zaczerpnąłem z klasy "Replikant"], przy czym my stajemy się niewidzialni, nie słychać naszych kroków oraz zabiera nam wszystkie bronie wraz z nożem. Po 20sekundach stajemy się widzialni dla wrogów, dostajemy +50HP oraz nasze bronie.

 

 

testyq.png

    Nazwa Klasy: "Cloner"
    Opis Klasy: "Tworzy klona majac mniej niz 50HP przy czym staje sie niewidzialny na 20s i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 20s dostaje bronie+50HP"
    Dodatkowe Bronie Klasy: "M5NAVY & HEGRENADE"
    Zdrowie na start: "120"
    Kondycja: "40"
    Inteligencja: "10"
    Wytrzymalosc "10"

Wymagane Moduły:

engine
fun
fakemeta
hamsandwich

Załączam tutaj screeny przedstawiające replikę oraz informację dla Nas po utworzeniu się klona oraz po zniknięciu tego klona.

 

* Na pierwszym screenie widzimy naszego klona oraz siebie bez broni.

 

 

2013053100003.jpg

 

* Natomiast na drugim screenie informację, która pokazuje się po 20sekundach kiedy nasz klon znika i my dostajemy +50HP oraz wszystkie bronie. Stajemy się również widzialni i słychać nasze kroki.

2013053100004.jpg

 

** Jeżeli znajdziecie jakiś błąd, bądź macie jakieś pomysły to pisać w tym temacie ! :)

changelog

- Gdy wybierzemy klase Cloner i pozniej zmienimy na inna klase to zmieniona klasa dostaje MP5
- Gdy wybierzemy klase na dedzie to Praktycznie wszystko nzika na ekranie tylko kasa zostaje
- Takze odnotowalem takie cos (lecz nie zawsze) kolega mial Clonera, zmienil na Pilota i by calkowicie nie widzialny(nie posiadal zadnego perku)

testyi.png

 

 


sharkowy (31.05.2013 11:50):
Aktualizacja pliku *.sma na prośbę autora tematu.
dasiek (01.07.2013 20:57):
Aktualizacja pliku *.sma i treści na prosbę autora tematu.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Pietras11's Photo Pietras11 31.05.2013

Dobre coś nowego.+

Quote

  • +
  • -
SAL's Photo SAL 31.05.2013

przydaloby sie gdybysmy dostawali wiecej hp gdy stajemy sie widzialni w zaleznosci od tego ile inteligencji mamy

Quote

  • +
  • -
LionHeart's Photo LionHeart 31.05.2013

Zawsze to cos nowego '] + za chęci ;d

Quote

  • +
  • -
SAL's Photo SAL 31.05.2013

na przyklad cos takiego:

 

new hp = 40 + (cod_get_user_intelligence(id) / 4)
	if(ma_klase[id])
	{
		if(!klon[id])
		{
			set_user_health(id, get_user_health(id)+hp);
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
			set_user_footsteps(id, 0);
Quote

  • +
  • -
DEADP00L's Photo DEADP00L 31.05.2013

No to każdy może sobie przerobić według własnych upodobań :) Jednemu podoba się tak jak jest, drugi natomiast chciałby dostawać to HP w zależności od inteligencji.

Quote

  • +
  • -
SAL's Photo SAL 31.05.2013

masz racje ale glownie to chyba bardziej zalezy od tego jaki exp bo np jak fast exp to powiedzmy przy 1000 lvl 50 hp to nic :P
i przydaloby sie zwracac mu jeszcze noz 
 

cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)

oraz przy mojej metodzie zmienic dhuda na:
 

show_dhudmessage(id, "* Jestes gotow *^nDostales +%iHP oraz bronie !", hp)

i powinno byc cacy :)


Edited by SAL, 31.05.2013 18:18.
Quote

  • +
  • -
DEADP00L's Photo DEADP00L 31.05.2013

Przecież pisałem wyżej, nie ma sensu abym zmieniał całą klasę pod względem tego HP. Jak ktoś będzie chciał to sobie zmieni i tyle ;)

Quote

Yakashi's Photo Yakashi 29.06.2013

Chcialem wniesc male bledy ktore zanotowalem na serwerze :

- Gdy wybierzemy klase Cloner i pozniej zmienimy na inna klase to zmieniona klasa dostaje MP5
- Gdy wybierzemy klase na dedzie to Praktycznie wszystko nzika na ekranie tylko kasa zostaje
- Takze odnotowalem takie cos (lecz nie zawsze) kolega mial Clonera, zmienil na Pilota i by calkowicie nie widzialny(nie posiadal zadnego perku)

Wiec moze naniesiesz jakies poprawki badz cos z tym zrobisz bo fajnie sie nia gre ale jednak te bugi draznia
Quote

  • +
  • -
xenos's Photo xenos 01.07.2013

małe poprawki w kodzie sprawdz.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
DEADP00L's Photo DEADP00L 01.07.2013

Moderator już dawno wrzucił moje poprawki w kodzie ;)

 

Aktualizacja załączników w pierwszym poście. Teraz nie powinno być tych bugów :D

Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 02.07.2013

Dobre :P , ja sobie jeszcze zrobiłem że klon ma 1000 HP i po rozwaleniu tego klona on wybucha i zadaje tyle DMG co C4 i wybuch ma o połowe mniejszy zasięg niż C4 ^D^

Quote

Daj buziaka's Photo Daj buziaka 02.07.2013

no klasa jest nawet fajny. Ja jak bym robił to bym zrobił klony normalnie tylko że ustawia je jako cod_class_skill_used żeby pod E były. I np. masz 2 klony. Tylko że jak postawi model klona to przydałoby się dodać do tego klona broń. Będzie realistyczniej wyglądało.
Quote

  • +
  • -
Soldier's Photo Soldier 25.09.2013

Sorry za odkop ale dałoby rade przerobić na perk?

Quote

  • +
  • -
Soldier's Photo Soldier 25.09.2013

Próbowałem właśnie według tego ale errory wyskakują...

Quote