Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PGG-Darky - zdjęcie

PGG-Darky

Rejestracja: 30.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2012 13:35
-----

#419921 [ROZWIĄZANE COD NOWY] [Pytanie] Gdzie znajduję się plik z lvl w COD?

Napisane przez FORMOZA w 11.06.2012 18:13

O to chodziło ?

addons/amxmodx/data/vault/

i tam plik CodMod.vault ;)

Ten plik to jest do przechowywania zapisanych lvl-ow (tkz zapis nvault) A za zapisywanie do nvault odpowiada plugin.
  • +
  • -
  • 1


#406826 Prośba o edycje bardzo prostej klasy

Napisane przez CiotMan w 05.05.2012 13:48

Trzymaj z modułem odrzutowym użycie E lub ctrl+c lub ctrl+space

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#392753 [ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy Terrorysta

Napisane przez Oporowiec w 06.04.2012 20:23

musisz to podmienic -,-


#392748 [ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy Terrorysta

Napisane przez Oporowiec w 06.04.2012 20:14

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[ ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


zobacz


#392720 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie klasy na nowy cod mod

Napisane przez Flk w 06.04.2012 19:29

wciskasz pobierz plugin i masz w amxx

Załączone pliki




#388305 Prośba o klasę: Darky

Napisane przez Engi w 30.03.2012 14:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Darky";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 +5 obrażen z niego";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1