Polecą + oraz Premium na moim serwerze
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PGG-Darky
Rejestracja: 30.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2012 13:35




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 18
- Odwiedzin: 1 009
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rzeszów
Kontakt
-2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
PGG-Darky nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Samoistne resetowanie LVL
19.06.2012 16:41
Witam, otóż mam dość poważny problem. Parę dni temu mieliśmy włamanie na serwer, zostały usunięte pliki cod'a itd. Po zrobieniu Back Upa wszystko niby działało pięknie ale po około 2 dniach od zrobienia zaczął się koszmar. LVL graczy zaczęły same znikać!! LVL nie znikały wszystkim tylko "wybrańcom" po ponownym naprawieniu (przeze mnie) wszyystko działało pięknie przez tydzień aż do wczoraj. Wczoraj znowu zaczął się ten sam problem i otóż mam do Was pytanie: Czy znacie jakiś sprawdzony bądź skuteczny sposób na to aby LVL same się nie usuwały?
Polecą + oraz Premium na moim serwerze
Polecą + oraz Premium na moim serwerze
[ROZWIĄZANE COD NOWY] [Prośba] Naprawienie klasy Nożownik
15.06.2012 15:37
Witam, otóż mam taki dość "maly" problem gdyż posiadam klasę nożownik ale coś się w niej SAMO zepsuło. Chodzi o to, że jak zdobędzie perk z bronią (AWP Sniper itp) to nie może jej użyć tylko wywala mu broń. Dopisywałem po nazwie perku w plugins-codmod.ini "debug" ale również nie pomogło.
Być może jest to błąd w klasie ale nie potrarafie go zlokalizować tym bardziej naprawić.
PS
Nie wiem czy jest include do stripweapons, jeśli jest to czy po,wrzueniu do folderu z INC, a do kodu dodam #include <stripweapons> pomoże?
Być może jest to błąd w klasie ale nie potrarafie go zlokalizować tym bardziej naprawić.
PS
Nie wiem czy jest include do stripweapons, jeśli jest to czy po,wrzueniu do folderu z INC, a do kodu dodam #include <stripweapons> pomoże?
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public Spawn(id)
{
if(is_user_connected(id) && ma_klase[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.7, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[ROZWIĄZANE COD NOWY] [Pytanie] Gdzie znajduję się plik z lvl w COD?
11.06.2012 17:48
Witam, otóż mam do Was ogromną prośbę! 
Czy może mi ktoś powiedzieć jak nazywa się plik, który odpowiada za zapisywanie lvl na COD Mod Nowy?
Byłbym bardzo wdzięczny oraz "zapłacę" plusikami
Czy może mi ktoś powiedzieć jak nazywa się plik, który odpowiada za zapisywanie lvl na COD Mod Nowy?
Byłbym bardzo wdzięczny oraz "zapłacę" plusikami
Prośba o edycje bardzo prostej klasy
05.05.2012 13:43
Witam, proszę o edycję klasy Rusher, tak aby miała moduł odrzutowy wbudowany.
Nazwa: Rusher
Statystyki takie jakie są.
Opis: Posiada modul odrzutowy
Za pomoc 5 plusików
!
Nazwa: Rusher
Statystyki takie jakie są.
Opis: Posiada modul odrzutowy
Za pomoc 5 plusików
[ROZWIĄZANE] Poprawienie klasy Terrorysta
06.04.2012 19:30
Proszę o poprawienie tej klasy, mianowicie chodzi mi o to aby była na tą flagę bo chyba coś zwaliłem kiedy to robiłem a za bardzo nie wiem jak naprawić 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Terrorysta[Klasa Elite]";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 35;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,4) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: PGG-Darky
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość