Siema, siema.
Jak dział forum wskazuje mam problem. Otóż posiadałem kiedyś starą wersje cod moda i zrobiłem sobie do niego klasy za monety/respekt. Użyłem do tego kilka funkcji
Utworzyłem sobie zmienną
new ma_ninjap[33];
Zablokowałem możliwość grania klasą przed uprzednim jej kupnem
if(item == Ninjap && !ma_ninjap[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[Cs-Mordownia]^x01 Nie mozesz grac na tej klasie!, Koszt klasy to 10.000 respektu. ");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZapiszNinjap(id, amount) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[64], vaultdata[64];
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", amount);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajNinjap(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[64], vaultdata[64];
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata));
ma_ninjap[id] = str_to_num(vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ZapiszNinjap(id, 1);
new ma_ninjap[33];nie jest to ta sama zmienna którą sobie stworzyłem w QTM_codmod, dlatego stosując w klasie warunek
if(!ma_ninjap[id])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna