Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dziku - zdjęcie

Dziku

Rejestracja: 29.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2016 19:28
-----

Moje tematy

Klasa za monety/respekt

21.10.2013 20:03

Siema, siema.

Jak dział forum wskazuje mam problem. Otóż posiadałem kiedyś starą wersje cod moda i zrobiłem sobie do niego klasy za monety/respekt. Użyłem do tego kilka funkcji

Utworzyłem sobie zmienną 

new ma_ninjap[33];

Zablokowałem możliwość grania klasą przed uprzednim jej kupnem

if(item == Ninjap && !ma_ninjap[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[Cs-Mordownia]^x01 Nie mozesz grac na tej klasie!, Koszt klasy to 10.000 respektu. ");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
A zapisywałem ją w vaulcie

public ZapiszNinjap(id, amount) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
new vaultkey[64], vaultdata[64];
 
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", amount);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajNinjap(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new vaultkey[64], vaultdata[64];
format(vaultkey,63,"%s-ninjap", nazwa_gracza[id]);
 
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata));
 
 
ma_ninjap[id] = str_to_num(vaultdata);
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
Ładnie prawda?
Tam sobie potem zrobiłem sklepik i ustawiało mi wartość
ZapiszNinjap(id, 1);
Myślę, że doświadczeni ludzie wiedzą o co chodzi. Kilka z tych rzeczy poprzenosiłem do coda nowego. Dochodząc do sedna w codzie nowym klasy są w osobnych plikach, więc tworząc w klasie zmienną
new ma_ninjap[33];
nie jest to ta sama zmienna którą sobie stworzyłem w QTM_codmod, dlatego stosując w klasie warunek 
if(!ma_ninjap[id])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
}
else 
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
Nie odczytuje mi prawdziwej wartości ma_ninjap[id], która jest odczytywana w pliku QTM_codmod. Teraz moje pytanie czy mogę jakość utworzyć zmienną globalną(domyślnie ma_ninjap, bo to o nią głownie chodzi) dotyczącą wszystkich plików wchodzących w skład coda nowego czyli klas, perków etc, czy jest po prostu jakiś łatwiejszy sposób by zrobić to tak aby działało?
 
Serdecznie proszę o pomoc oczywiście nagradzam + odpowiedzi

 

COD MOD Podfrakcje

10.10.2013 10:45

Witam. Męczę się z tym już kilka dni. Czy ktoś z Was potrafi dorobić menu "podfrakcji" do frakcji? Chodzi mi o to: mam frakcje amerykanie, następnie pod frakcje zolnierze, marines etc., a następnie klasy np. komandos

Obrazowo

Frakcja->podfrakcja->klasa

Nie umiem wytłumaczyć prościej. Naprawdę będę wdzięczny za pomoc. Może ktoś chociaż będzie potrafił naprowadzić mnie na trop. Z góry dzięki.