Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dziku - zdjęcie

Dziku

Rejestracja: 29.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2016 19:28
-----

#624559 Warn gniewny jasnowidz o_O

Napisane przez Dziku w 10.03.2014 13:32

Przepraszam, że się wcinam, ale jeśli już odwołujemy się do regulaminu to znalazłem co najmniej 2 punkty regulujące Twojego warna

  • Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno przeklinać, obrażać itp. itd.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.

  • +
  • -
  • 2


#623910 amxbans banuje lecz nie dodaje banów na stronie

Napisane przez Dziku w 08.03.2014 15:55

Nie mogę pojąć dlaczego zmieniasz hasło w bazie danych skoro jest ono kodowane w hashu i nie będzie Ci działać. Czy nie łatwiej hasło wpisać poprzez stronę swojego amxbansa? Jeśli nie to wklep swoje hasło do generatora md5 i dopiero wtedy wygenerowane hasło wpisz do bazy danych.


  • +
  • -
  • 1


#465252 [ROZWIĄZANE] statystyki

Napisane przez Dziku w 07.10.2012 19:59

W sma QTM_CodMod.
W public SprawdzPoziom(id) szukasz
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

i zamieniasz
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

  • +
  • -
  • 1


#465246 Exp za Rangi

Napisane przez Dziku w 07.10.2012 19:41

Po

if (stats[0] == 4700)
{
doswiadczenie_gracza[id] += 4700;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Awansowales do Rangi:^x03 General^x01 i dostajesz ^x03 4700 expa");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

dodaj
return PLUGIN_CONTINUE;


Wg mnie plugin nie będzie działał poprawnie, gdyż ilość fragów naliczana jest po śmierci. Co za tym idzie? Jeśli gracz będzie będzie posiadał 29 fragów i w tej rundzie zabije jeszcze 3 ludzi to niedostanie expa. Dlaczego? Bo
(stats[0] == 4700)
i tylko gdy będzie równe 4700. Ale to hipoteza ;]
  • +
  • -
  • 1


#465021 [ROZWIĄZANE] Menu dostepnych komend COD

Napisane przez Dziku w 07.10.2012 09:01

Do public plugin_init dodaj lub zamień
register_clcmd("say /help","cod_menu")

i gdzieś na końcu
public cod_menu(id)
{
new menu = menu_create("CoD Menu:", "CodMenu_Handle");

if((get_user_team(id) == 1) || (get_user_team(id) == 2))
{
menu_additem(menu,"Wybierz Klase");
menu_additem(menu,"Opis Klas");
menu_additem(menu,"Sklep");
menu_additem(menu,"Opis Przedmiotu");
menu_additem(menu,"\Wyrzuc Przedmiot");
menu_additem(menu,"\Daj Przedmiot");
menu_additem(menu,"\Zamien Przedmiot");

menu_display(id, menu);
}

}

public CodMenu_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

menu_display(id, menu);{

switch(item)
{
case 0:
{
WybierzKlase(id);
}
case 1:
{
OpisKlasy(id);
}
case 2:
{
Sklep(id);
}
case 3:
{
OpisPrzedmiotu(id);
}
case 4:
{
WyrzucPrzedmiot(id);
}
case 5:
{
client_cmd(id,"say /daj")
}
case 6:
{
client_cmd(id,"say /zamien")
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Oczywiście musisz mieć wgrane
http://amxx.pl/topic...ymiana-itemami/
i to
http://amxx.pl/topic...aj/#entry255963

No i nie wiem jak zrobisz to listę itemów, bo nie wiem czy jest plugin ;D
  • +
  • -
  • 1


#423497 Monety v2 - niedziałające

Napisane przez Dziku w 23.06.2012 12:50

A teraz?


public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -=50;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -=30;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1