Ten wyżej Pan już powinien bana dostać za bycie *****.
Według Ciebie to nie jest jednoznaczne? Na usunięcie warna raczej nie masz co liczyć.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez sebul
w 10.03.2014 13:18
Napisane przez
1337
w 09.03.2014 00:23
Ok, w takim razie sprecyzujemy to w regulaminie, niestety wystawione przed sprecyzowaniem warny pozostaną, a nowe nie dojdą, żeby nie robić zamieszania na forum.
Czytać nawet nie potrafisz?
Napisane przez White
w 07.03.2014 11:12
Kiedyś miałem ambitny plan zrobienia LOL Moda, ale niestety trudno jest zebrać ekipę. Może komuś się do czegoś te pliki przydadzą.
Modele:
http://www42.zippyshare.com/v/50085378/file.html
Dźwięki:
http://www11.zippyshare.com/v/97599337/file.html
Skonwertowane obrazki z gry League of Legends do formatu .jpg w wersji wiosna/zima:
http://www39.zippyshare.com/v/77992164/file.html
Napisane przez White
w 06.03.2014 10:21
Napisane przez R3X
w 26.02.2014 21:56
Canvas
w ramach eksperymentu i `for the lolz` pracuję nad własnym rendererem wewnątrz serwera hlds. Canvas, czyli płótno. O co chodzi?
Plugin oddaje do dyspozycji API, dzięki któremu stworzymy płótno o dowolnych (niestety ograniczonych) rozmiarach. Na tym płótnie możemy rysować ustawiając odpowiednio kolor każdego z pikseli. Rysowaniem zajmuje się Program, rejestrując go podajemy nazwę publicznej funkcji, która będzie wołana co ramkę serwera i w ten sposób możemy aktualizować stan płótna.
Aktualnie płótna można dodawać i konfigurować jedyne z menu dostępnego pod komendą
amx_canvas
Można tam dodawać płótna, zmieniać wymiary, rozmiar i program.
Interakcja
Samo rysowanie to mało. Oczywiście, że chciałoby się mieć wpływ na to co jest rysowane będąc graczem. Podstawowa interakcja to pozostawanie w zasięgu. Główny plugin pozwala zarejestrować callbacki wołane gdy gracz wchodzi i wychodzi z zasięgu płótna. Pozwala to np. zmienić wyświetlany kolor, gdy ktoś patrzy.
Bardziej zaawansowany jest interfejs związany z klawiaturą. Jeśli zdecydujemy się zablokować kamerę gracza na płótnie, wysyłane będą forwardy (również dostępne jako rejestrowalne callbacki) gdy gracz naciska, puszcza lub przytrzymuje klawisz. Na razie nie ma żadnych blokad. Sterując mini-grą gracz będzie biegał i strzelał. Wkrótce się to zmieni
W planach jest także interfejs dotykowy, tzn gdyby jeden piksel był większy niż gracz to możliwe będzie precyzyjne określenie na którym z pikseli gracz stoi. Z tym wiąże się mnóstwo pomysłów do zrealizowania.
Innym typem interakcji może być strzał w piksel. Umożliwiłoby to np. grę w kółko i krzyżyk, gdzie gracze na przemian strzelają w pole gdzie chcą postawić swój znak.
Inicjalizacja
Głównie z powodów technicznych narodziła się idea inicjalizacji. Narysowanie dwustu pikseli na raz zawiesiło mi serwer na dobre kilka sekund, a chwilę potem dostawałem channel overflow. Jako obejście wybrałem liniowe rysowanie pikseli w pierwszych chwilach życia płótna. Podstawowy initializer rysuje po 4 piksele na ramkę, od pierwszego do ostatniego. Potem będzie więcej opcji.
Ograniczenia
Silnik hl pozwala klientowi rysować ~256 bytów. Każdy piksel płótna jest bytem, więc teoretycznie możemy osiągnąć kwadrat 16x16. Jednak kto pierwszy ten lepszy, więc od tej puli należy odjąć wszystko co jest narysowane na mapie + miejsce na nowe obiekty jak wypadające po śmierci bronie czy rzucone granaty. Będąc sam na serwerze bez zamiaru strzelania się z kimś używałem płótna 28x8. Gdyby ktoś chciał umieści płótno na żywym serwerze wątpię czy udałoby się to zrobić dla rozmiarów większych niż w sumie 100-150 (np. 15x10 ).
Demo
Podczas prac robiłem krótkie filmiki z postępów. Oto lista: http://www.youtube.c...hKwIexxiDB238rI
Źródło
https://github.com/e...iks/amxx-canvas
Na razie nie ma sensu robić paczki. Wersja jest dość wczesna. Da się już coś zrobić, ale raczej również jako ekperyment.
Napisane przez GwynBleidD
w 14.10.2013 16:04
Napisane przez
DDoS
w 21.02.2014 03:20
Wielkie Gratulację dla ludzi którzy siedzą w tym już parę lat i nadal zamieszają siedzieć w tym
Mam nadzieje że nigdy nie zrezygnujecię z prowadzanie / ulepszania amxx.pl
Przyznam sie szczerze że na scriptingu AMXX znam sie bardzo mało może z 6 % dopiero, gdyż dopiero sie uczę lecz właśnie biorę przykład od was, z waszych pluginów, itp. Znając życie nigdy nie do równam wam ani w 50% lecz jak te forum amxx.pl będzie stało cały czas i będziecie w nim to myślę że jeszcze nie jednego sie od was nauczę, i będę pomagał innym tak jak WY!
DarkGL - Ciebie to właśnie najbardziej z tego amxx.pl podziwiam gdyż trochę już tutaj siedzisz na tym forum amxx.pl i podziwiam to jak i doceniam to jak sie starasz żeby na tym amxx.pl było jak najlepiej i jak sie starasz pomagać innym.
Pozdrawiam wszystkich co lubię / starają sie / nadal chcę pomagać na amxx.pl.
Napisane przez MAGNET
w 26.10.2013 09:45
Napisane przez
Dj ^^ d(-.-)b
w 20.04.2011 21:34
<!-- tabelka serwery -->
<iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 280px; border: none" src="TUTAJ DAJESZ LINK DO TEGO STATUSU">Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek!</iframe>
<!-- Koniec tabelki serwery -->
Zakaz rozpowszechniania bez zgody autora ! Wystarczy się spytać na PW czy można skopiować na swoją stronę
Napisane przez Maniek974
w 06.11.2012 18:06
Napisane przez Droso
w 06.11.2012 18:52
Napisane przez Jamdzam
w 05.11.2012 18:52
Napisane przez
Gość
w 28.09.2012 17:48
menu_display(id, menu);Ta komenda powinna być obwarowana tym warunkiem, tj.
if(prosba[id]){Ponadto if(prosba[id]!=false) jest tożsame z if(prosba[id]) i pierwsze sprawdzanie jest zdeczka niepotrzebne,
menu_destroy(menu);
ColorChat(id,GREEN,"[Cs-Mordownia] Mozesz wyslac tylko jedno zaproszenie w ciagu rundy !");
} else {
menu_display(id, menu);
}
Napisane przez
pfkers
w 21.03.2012 19:48
new gVault
gVault = nvault_open("respekt");
public Zapiszrespekt(id) { new name[31]; //Pobieramy nazwe gracza get_user_name(id, name, 31); //do tablicy 'name' new vaultkey[64], vaultdata[256]; //Tworzymy zmienne dla klucza oraz danych format(vaultkey, 63, "%s-pkt", name); //Formatujemy nasz klucz format(vaultdata, 255, "%i", doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]); //Formatujemy zapisywane dane, # - sluzy jako spacja miedzy tablicamy danych nvault_set(gVault, vaultkey, vaultdata); //Zapisujemy klucz oraz dane do bazy return PLUGIN_CONTINUE; }
public Wczytajrespekt(id) { new name[31]; get_user_name(id,name,31); new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-pkt",name); format(vaultdata, 255, "%i",, doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id]); nvault_get(gVault, vaultkey, vaultdata,255); //Wczytujemy klucz i dane replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); //Zamieniamy # na spacje. new doswmonety[32], monety[32]; //Tworzymy nowe tablice do ktorych wyciagniemy wartosci zapisanych danych parse(vaultdata,doswmonety, 31, monety, 31); //Wyciagamy z bazy dane do utworzonych wczesniej tablic doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety); monety_gracza[id] = str_to_num(monety); return PLUGIN_CONTINUE; }
public client_connect(id)
Wczytajrespekt(id)
public client_disconnect(id)
Zapiszrespekt(id)
Napisane przez sebul
w 23.02.2012 07:53