Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
adek209
Rejestracja: 24.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2012 10:23




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 150
- Odwiedzin: 2 742
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#396132 Czy można usunąć nazwe gry
Napisane przez Droso
w 12.04.2012 15:35
#396189 Czy można usunąć nazwe gry
Napisane przez Na 5tyk
w 12.04.2012 17:25
#393929 Jak dodać obrazek na serwer
Napisane przez IndeS
w 08.04.2012 13:35
#378814 Prośba o przerobienie extreme_ban_cfg2
Napisane przez Hiroshima
w 11.03.2012 12:55
#368992 Częste krasze =errory
Napisane przez Dimision
w 22.02.2012 16:45
#364865 Prośba o klasy
Napisane przez radim
w 15.02.2012 14:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const nazwa[] = "AntyTerrorysta";
new const opis[] = "25% wiecej dmg z Famasa i 30% z usp, podowjny skok";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien aby korzystac z tej klasy", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_USP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.03, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_FAMAS)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.025, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
P.S
Co to jest to +15 ? co ma dawać ? hp ?1.PolskiSnajper (p) ma 1/2 z awp +15 za zabicie z awp i +20 za zabicie z kosy oraz uto BH
#364953 Prośba o klasy
Napisane przez radim
w 15.02.2012 16:32
#356464 przerobienie klas
Napisane przez
Oporowiec
w 01.02.2012 13:17
#354890 Prośba o klasę i perk związany z szpiegiem
Napisane przez
Foks
w 28.01.2012 18:48
Załączone pliki
-
codperk_smokeandflesh.sma 821 bajtów 35 Ilość pobrań
codperk_smokeandflesh.amxx
#354879 Prośba o klasę i perk związany z szpiegiem
Napisane przez
Foks
w 28.01.2012 18:35
Załączone pliki
-
codperk_zlodziejexpa.sma 1,79 KB 31 Ilość pobrań
codperk_zlodziejexpa.amxx
#354758 Prośba o klasę i perk związany z szpiegiem
Napisane przez
Jeansy
w 28.01.2012 14:56
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Wytrzymałowiec";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 50 wytrzymalosci";
new bool:ma_perk[33];
new const autor[] = "tuptusiowy";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Perk %s zrobiony przez tuptusiowego", autor, perk_name)
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-50);
ma_perk[id] = false;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: adek209
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


