Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 adek209

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.02.2012 21:12

Jak w temacie
1.PolskiSnajper (p) ma 1/2 z awp +15 za zabicie z awp i +20 za zabicie z kosy oraz uto BH
2.Antyterrorysta(P) ma famasa i+25% ataku więcej z niego i 30% wiecej z usp oraz 2 skok
3.Egzorcysta (p) dostaje wszystkie pistoletowki i ma z każdej 1/10 oraz ma 2 miny
Flagi ustawie sobie sam

z gory thx
+++
  • +
  • -
  • 0

#2 Galil

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 08.02.2012 21:26

hmmm...

dostaje wszystkie pistoletowki


miałeś na myśli pistolety? czy automaty też jeśli tylko pistolety to łap:

Załączone pliki



#3 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.02.2012 12:45

thx + leci czekam na kolejne

Można kolejne zależy mi bo są premium daje ++

pomoże ktoś xD bo tych akurat nie potrafię zrobić :crazy:

Ref..
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 14:26

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "AntyTerrorysta";
new const opis[] = "25% wiecej dmg z Famasa i 30% z usp, podowjny skok";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien aby korzystac z tej klasy", nazwa)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
    {
        moze_skoczyc[id] = false;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)    
        moze_skoczyc[id] = true;
        
    return FMRES_IGNORED;
}    

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_USP)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.03, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == CSW_FAMAS)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.025, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}


P.S

1.PolskiSnajper (p) ma 1/2 z awp +15 za zabicie z awp i +20 za zabicie z kosy oraz uto BH

Co to jest to +15 ? co ma dawać ? hp ?
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.02.2012 15:48

exp +15 i +20 to exp

a i mam pytanko
	   
	    if(weapon == CSW_USP)
		    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.03, 0.0, idinflictor, damagebits);
		   
	    if(weapon == CSW_FAMAS)
		    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.025, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
   
    return HAM_IGNORED;
}
czy to jest dobrze bo w jednej klasie miałem *0.3 a tutaj jest 0.03jak jest roznica ?
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.02.2012 16:32

0.3 to chyba 130%
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.02.2012 17:20

aha spx czekam na polskiego snajpera i leci +
  • +
  • -
  • 0

#8 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.02.2012 15:34

ref
umie ktos ??:P
  • +
  • -
  • 0

#9 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 16.02.2012 15:47


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	   

new const nazwa[]   = "PolskiSnajper";

new const opis[]    = "";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

  client_print(id, print_chat, "[PolskiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

  new flags = pev(id, pev_flags)

  if (flags & FL_WATERJUMP)

   return FMRES_IGNORED;

  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

   return FMRES_IGNORED;

  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

   return FMRES_IGNORED;

  new Float:velocity[3];

  pev(id, pev_velocity, velocity);

  velocity[2] += 250.0;

  set_pev(id, pev_velocity, velocity);

  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}

return FMRES_IGNORED;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#10 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.02.2012 15:51

0.3 to chyba 130%

a 0,3 to nie czasem 3/10, czyli 30/100 co znaczy 30%, a 0,03 to nie 3/100 czyli 3% ?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#11 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.02.2012 16:25

baned jak bym chciał klase z generatora to bym sam ją zrobił ..... Proszę o poprawke
  • +
  • -
  • 0

#12 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.02.2012 18:16

ref
  • +
  • -
  • 0

#13 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 18.02.2012 10:38

ref
  • +
  • -
  • 0

#14 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.02.2012 19:02

ref pilne :D:D
  • +
  • -
  • 0

#15 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 20.02.2012 20:23

Z tym hp za zabicie z AWP i z kosy które są różne to się chyba nie da ja dam tak jak potrafiłem dałem +20 hp za killa



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "PolskiSnajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z awp ma +20 hp za Zabojstwo oraz Auto BH";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[PolskiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez LaMeR", nazwa);
}

{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 20.02.2012 20:45


#16 adek209

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.02.2012 14:13

nie hp ale exp

jak co to popraw
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych