Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

prezes. - zdjęcie

prezes.

Rejestracja: 24.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2014 17:17
-----

#598226 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Andrzejek w 29.12.2013 00:20

Witam pisze ten poradnik, dla osób, którym się nie chce przez chwile pomyśleć.

Dobra tak więc zaczynamy, mam nadzieje że zrobiliście to ? http://amxx.pl/topic...osoby/?p=209383 jeżeli nie to zrób to a potem przystąp do poniższego poradnika.

 

Szukamy w kodzie tego :

public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


i podmieniamy na to :

public OpisKlasy(id)
{    
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
            menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
        }
    }
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    
    new klasa[50],szTmp[5];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(equali(data,frakcja_klas[i])){
            format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
            num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
            menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
        }
    }
        
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu2);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    item = str_to_num(data);
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

I powinno śmigać ^^

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 11


#522779 [ROZWIĄZANE] Kompilacja kilku pluginów do wybranego folderu

Napisane przez Andrzejek w 08.03.2013 16:05

Ja używam tego:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#460138 Paczka Perk'ów od Glut'a

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:44

Witam otóż 35 perków walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Perki były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa Perku -- opis perku

codperk_adidasywaldusia -- Adidasy Waldusia -- 400 kondycij
codperk_blogoslawienstwo -- Blogoslawienstwo -- Masz brak rozrzutu.
codperk_broncelestii -- Bron Celestii -- Dostajesz M4 i +10 do niej.
codperk_bronzabojcy -- Bron Zabojcy -- Dostajesz MP5-Navy i zadajesz 10%(+int)obrażeń więcej.
codperk_goldenak47 -- Golden AK47 -- Dostajesz AK47 i masz z niego 1/6
codperk_infinityedge -- Infinity Edge -- +10 dmg ,25% szans na 2x obrazen
codperk_kapcieferdka -- Kapcie Ferdka -- 500 kondycij + 50 % niewiddzialność
codperk_katalizatorboga -- Katalizator Boga -- Masz 1hp i 1/1 z każdej broni
codperk_kogelmogel -- Kogel Mogel -- Dostajesz +500 hp
codperk_kopytkaderpy -- Kopytka Derpy -- Dostajesz 25 kondycji.
codperk_kopytkapinkie -- Kopytka Pinkie -- Dostajesz 60 kondycji.
codperk_m4a1mordercy -- M4A1 Mordercy -- Masz 1/10 z M4A1.
codperk_mocagira -- Moc Agira -- Dostajesz po 1200 do każdej ze statystyk
codperk_mocdeagla -- Moc deagla -- Dostajesz deagle + 30 dmg i 40/255 widoczności
codperk_mocnefull -- Mocne Full -- 300 Zycia
codperk_mocobalajaca -- Moc Obalajaca -- Dostajesz +600 hp tracisz 200 kondycji
codperk_nabojemordercy -- Naboje Mordercy -- Zadajesz 15%(+int) obrażeń więcej.
codperk_nabojeterrorysty -- Naboje Terrorysty -- Masz 1/3 na wyrzucenie broni , + 10 dmg
codperk_nabojezabijaki -- Naboje Zabijaki -- Zadajesz 20%(+int) obrażeń więcej.
codperk_nakurwianiesalta -- Nakurwianie Salta -- Masz 5 rakiet
codperk_nieograniczonamagia -- Nieograniczona Magia -- Masz nieskonczona amunicje.
codperk_ogorkiboczka -- Ogorki Boczka -- 200 kondycij + 5 skoków
codperk_prawarekarambo -- Prawa Reka Rambo -- 15 +int obrazen , 40hp , 20 kondycji , 30 wytrzymalosci
codperk_profesjonalnehe -- Profesjonalne HE -- Ma 1/1 z HE
codperk_sekretterrorysty -- Sekret terrorysty -- Szansa ze odrodzisz sie u wroga 1/2
codperk_silateczy -- Sila Teczy -- Za kazdego fraga +50hp.
codperk_sokoleoko -- Sokole Oko -- Widzisz niewidzialnych
codperk_strzelbarainbowdash -- Strzelba Rainbow Dash -- 1/4 na zabicie z M3.
codperk_superscout -- Super Scout -- Ma 1/1 ze scouta
codperk_superscoutextreme -- Super Scout Extreme XXL -- Ma 1/1 ze scouta i podczas kucania z nim jego widoczność wynosi 50
codperk_tajemnicahe -- Tajemnica HE --Ma 1/2 z HE
codperk_tajemnicaplayboya -- Tajemnica PlayBoya -- Dostajesz +15 do każdej statystyki oraz scouta 1/1
codperk_wyszkolenietwilight -- Wyszkolenie Twilight -- Co 5 sekund dostajesz 15 hp.
codperk_wytrenowanystraznik -- Wytrenowany Straznik -- Dostajesz 100 hp, tracac 30 kondycji.
codperk_zycietrola -- Zycie Trola -- Dostajesz +1000 do HP

Załączone pliki

  • Załączony plik  perki.rar   22,43 KB  929 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#511585 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa

Napisane przez Fili:P w 06.02.2013 12:50

opis
Perk, dzięki któremu otrzymujemy jedynie obrażenia od strzałów w głowę ( obrażenia od upadków itd. prawdopodobnie normalnie otrzymujemy ).

download
Załączony plik  codperk_glowaachillesa.sma   919 bajtów  72 Ilość pobrań
  codperk_glowaachillesa.amxx


  • +
  • -
  • 6


#555909 Klasa Lowca Mysli

Napisane przez Cyb3rShot w 17.07.2013 00:45

Opis:

Klasa posiada sredni zestaw broni/dar wyrzucania broni/zmniejszona grawitacja/MultiJump/bardzo slabo widoczny na nozu.

 

Instalacja:

standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -4


#494846 Klasa MasterSoldier

Napisane przez MAGNET w 28.12.2012 07:52

Witam :)
Postanowiłem zrobić klasę, której jeszcze nie było (tak myślę ^^)
Bez zbędnych przedłużeń, zaczynajmy

Nazwa klasy: MasterSoldier
Opis: Ma 1/5 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.
Bronie: Ak, Krieg, AUG

Jest to prawdziwa maszyna do zabijania:
1. Nie uchronią się przed nią żadne ninje itp.
2. Posiada 3 bronie, dzięki czemu może atakować ciągłym ogniem
3. Dzięki eliminatorowi rozrzutu, 2x szybkostrzelności oraz dropu broni klasa nie daje szansy na odpowiedź przeciwnika

W załączniku dam wam klasę zwykła, jak i premium :)

Jest to moja pierwsza klasa, więc proszę o zrozumienie w razie ewentualnych błędów ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#578873 [Perk COD] Climber

Napisane przez QTM. Peyote w 19.10.2013 16:44

CLIMBER

  Prosty perk do CODMod'a umożliwiający wspinanie się po ścianach.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#624570 Perk Dający Premium

Napisane przez dasiek w 10.03.2014 14:00


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Premiium"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQo CheQo Lada!"
 
#define FLAGA_PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
 
new bool:ma_flage[33];
 
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	cod_register_perk(PLUGIN,"Dodaje Premium");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
	if(ma_flage[id])
		return COD_STOP;
		
	set_user_flags(id,FLAGA_PREMIUM);
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	if(ma_flage[id])
		return COD_CONTINUE;
		
	remove_user_flags(id,FLAGA_PREMIUM);
	return COD_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
{
	ma_flage[id] = false;
	if(get_user_flags(id) & FLAGA_PREMIUM)
		ma_flage[id] = true;
}
public client_disconnect(id)
	ma_flage[id] = false;
 

Było kilka tematów z prośbą o takowy perk.  U mnie działa. Instalacja Standardowa - Do pliku - kompilujemy , do plugins , wpisujemy w plugins-codmod.ini i działa. 

jako że w codzie standardowo Premium to ADMIN_LEVEL_H tak właśnie ustawiłem. Jeśli macie inaczej zmiencie flagę o tu

#define FLAGA_PREMIUM ADMIN_LEVEL_H

  • +
  • -
  • 17


#549475 Cod Mod Nowy /Dodatki,Nowe Klasy/ by ZR

Napisane przez ZAREZERWOWANY w 13.06.2013 20:10

CoD MoD by ZR

 

Witam,

chciałbym Wam przedstawić nową, unikalną paczkę CoD MoD - przystosowaną do serwerów offline (z botami), jednakże można ją łatwo przekształcić na serwer online.

Jest to moja pierwsza paczka, więc proszę o wyrozumiałość i mniej krytyki :) Wystarczy moja samokrytyka ;d

 

A więc zaczynajmy...

 

1. Co znajduje się w mojej paczce?

 

- Nowe Klasy/Perki, które nie znajdziecie na innych forach/tematach

- System Monet oraz Pkt Misji (nowość)

- Dodatkowy Exp za HS-y

- Licznik HS-ów

- Regulamin

- Oddaj Perk

- Menu Cod Mod'a

- Sklep na 2 waluty - Monety oraz Pkt Misji

- Obsługa botów dla CoD

- Trujący Gaz

 

2. Dostępne komendy:

 

/misje

/hs

/hsall

/regulamin

/cod

/sklep

/monety

 

3. Spis Klas:

 

- Mistrz AK47/M4A1 - Zadaje więcej obrażeń z (AK47/M4A1) zależnie od jego poziomu (PREMIUM)

- Amadeusz - Zadaje więcej obrażen z UM45

- Desant - Posiada spadochron oraz ciche buty + M4A1

- Inżynier - Może stawić działko (Szybkość budowy zależna od pkt Inteligencji, Wart. Pocz. (0 INT) 4%) + P90

- Kamikadze - Potrafi sie zdetonować + AK47

- Komandos - Zabija śmiertelnie nożem (PPM) + Deagle

- Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP (Zależnie od HP, HP/10) + UMP45

- Łącznik - Na nożu ma radar telegrafisty + Galil

- Medyk - Dostaje 2 apteczki (Lekko zmienione działanie) + SG552

- Najemnik - Zwiększone obrażenia z SCOUT'a + MAC10

- Niszczyciel - Większe obrażenia z TMP

- Obrońca - Posiada ogromny pancerz + M249

- Partyzant - Może sparaliżować przeciwnika amunicją i za to dostaje EXP (Zależny od INT) + Galil

- Pułkownik - Może oślepić wroga amunicją + FAMAS

- Rozbójnik - Brak specjalizacji + XM1014

- Rusher - Zwiększone obrażenia z M3

- Sanitariusz - Potrafi wskrzeszać zmarłych, leczy siebie (10 HP co 5 sek) + MP5NAVY

- Saper - Posiada 4 miny + P90

- Sierżant - Zadane obrażenia zamienia na HP + ELITES

- Snajper - Większe obrażenia z AWP

- Stalowa Ręka - Mniejszy rozrzut broni + MP5NAVY

- Strzelec Wyborowy - Brak specjalizacji + AK47 , M4A1

- Terrorysta - Podwójny skok oraz 4 HE + AK47

- Żołnierz - Wraz z poziomem dostaje coraz to lepsze bronie (W budowie)

 

 

Planuję dodać więcej klas PREMIUM takie jak:

 

- Elitarny Snajper

- Elitarny Komandos

- Elitarny Strzelec

- Elitarny Medyk ( Lekarz)

- Elitarny Saper

- Elitarny Żołnierz

- Elitarny Pułkownik

 

4. Spis Perków:

 

- Adrenalina

- Amartor

- Amfetamina

- Apteczka

- Autodestrukcja

- AWP Snajper

- Bezlik Ammo

- Buty Komandosa

- Buty Snajpera

- Buty Szturmowego

- Defibrylator

- Duch Kaprala

- Działko Strażnicze

- Eliminator Rozrzutu

- Fart Strzelca

- Granat Odłamkowy

- Kamizelka Nasa

- Kamuflaż

- Krytyczne Naboje

- Maksymalne Skupienie

- Mina Laserowa

- Moduł Odrzutowy

- Naboje Kapitana

- Naboje Ninji

- Naboje Pułkownika

- Nano Kamizelka

- Notatki Kapitana

- Notatki Ninji

- Notatki Sapera

- Nóż Komandosa

- Ogranicznik Rozrzutu

- Ogromny Pancerz

- Pancerz Neomaxowy

- Plastikowe Naboje

- Platynowe Naboje

- Podwójna Kamizelka

- Popsuta Kamizelka

- Porażające Naboje

- Prawa Ręka Rambo

- Przysposobienie Obronne

- Radar Telegrafisty

- Rozbłysk

- Sekret Admirała

- Sekret Komandosa

- Sekret Krowy

- Sekret Majora

- Sekret Generała

- Sekret Speedhacker'a

- Stary Pancerz

- Sztuka Dezorientacji

- Tajemnica Admirała

- Tajemnica Generała

- Tajemnica Majora

- Tajemnica Najemników

- Tajemnica Snajpera

- Tajemnica Wojskowa

- Tarcza SWAT

- Trucizna

- Tytanowe Naboje

- Twardy Baniak

- Weteran

- Weteran Noża

- Wykrywacz Metali

- Wyposażenie Wsparcia

- Wytrenowany Weteran

- Wzmacniacz HP

- Wzmacniacz WYTRZ

- Wzmacniacz INT

- Wzmacniacz KOND

- Wzmocniona Kamizelka

- Zaskoczenie Wroga

- Zawodowy Rusher

- Zestaw Amadeusza

- Zestaw Lekarza

- Zestaw Medyka

- Zniszczony Kombinezon

- Zwinne Palce

- Złote Naboje

 

W kolejnej aktualizacji dodam kolejne nowe perki.

 

 

5. DownLoad

 

http://www.mediafire...h91yt4ae18kb547

 

W załączniku się nie zmieści :(

 

6. Instalacja

 

Standardowa:

1. Wklejamy całą zawartość do :    /cstrike/...

2. Wklejamy swoją muzykę do :   /cstrike/sound/misc/...

 

Lista miejsc docelowych piosenek:

 

1 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_1.mp3

2 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_2.mp3

3 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_3.mp3

4 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_4.mp3

5 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_5.mp3

 

Miejsca docelowe możecie zmienić w codshop.sma ( Zanim zmienisz zrób kopię zapasową)

 

 

7. Dodatkowe informacje:

 

Za każdy poziom dostajesz 1 pkt (nie 2), który możesz wydać w INT,HP,WYTRZ,KOND - tak jak w standardowym CoD :>

 

Jeżeli nie dodasz muzyki, nie będziesz mógł uruchomić serwera.

 

W razie problemów pisać :>

 

 

Życzę przyjemnej gry na mojej paczce 

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

 

Wersja moda: 1.0.0

Następna aktualizacja: 20.06.2013 - 31.06.2013


  • +
  • -
  • 31


#356855 cod 40001 lvl + DM

Napisane przez WazzaP w 02.02.2012 08:01

http://amxx.pl/forum...we-paczki-amxx/
http://amxx.pl/forum/143-nowosci/
  • +
  • -
  • 1


#624703 Kłopot z komplikacją silnika cod

Napisane przez M4RV1N w 10.03.2014 20:12

Proszę:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#500766 [ROZWIĄZANE] jak odzyskać konto steam

Napisane przez glutex w 13.01.2013 10:09

Jak odzyskać Steam
  • +
  • -
  • 1


#500503 Proszę o Klasę "PajonK"

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.01.2013 19:53

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5618 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#441502 Sklep 2 perki monety i dolary

Napisane przez Damiano1x w 06.08.2012 12:26

Witam!

Chcę wam przedstawić sklepik z możliwością zakupu 2 perków.
Sklep nie jest mojego autorstwa, jest tylko przezemnie edytowany :)

Ale do żeczy:
Udostępniam wam 2 pluginy (sklep dolary) i (sklep monety)
Można w nich kupować za te 2 waluty

screenshot

Dołączona grafikaDołączona grafika

komendy
/sklep

inne informacje
Sklep za monety działa na tym systemie monet:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

download
Załączony plik  cod_shop_monety.sma   5,63 KB  685 Ilość pobrań
  cod_shop_monety.amxx
Załączony plik  cod_shop_dolary.sma   5,62 KB  662 Ilość pobrań
  cod_shop_dolary.amxx
  • +
  • -
  • 2