Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MA1L0 - zdjęcie

MA1L0

Rejestracja: 21.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2012 17:47
-----

#367587 System Klas

Napisane przez Waleq w 19.02.2012 19:32

Aby można było wywołać menu tylko raz na rundę wystarczy stworzyć zmienną typu bool.
Następnie przy menu ustawić warunek:

if(uzyl[33]==true)
client_print(id, print_chat, "Wybrales juz w tej rundzie klase");
else
//kod menu klasy

Teraz wystarczy tylko, aby na początku każdej rundy zmieniać wartość zmiennej dla każdego gracza na false.
  • +
  • -
  • 1


#359963 [ROZWIĄZANE] Muzyka dla danej drużyny

Napisane przez FetaGreen w 07.02.2012 13:47

Sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new bool:block[33];

public plugin_precache(){
    precache_sound("test/test1.mp3");
    precache_sound("test/test2.mp3");
}

public plugin_init() {
    register_plugin("Pierwszy plug", "0.1", "MA1L0");
    
    register_clcmd("say /menu", "menu");
    
    register_logevent("runda",2,"1=Round_Start");
    
    register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public client_connect(id)
    block[id] = false;

public menu(id){
    new menu = menu_create("\rMenu gry","sterowanie");
    
    menu_additem(menu,"\ntest1","1",0);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id,menu,0);
}
public sterowanie(id, menu, item){
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }  
    new data[6], iName[64];
    new acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key){
        case 1:{
            if(block[id])
                ColorChat(id, GREEN,"[Info]^x01 ?!");

            else{
                give_item(id, "weapon_ak47");
                set_user_health(id, 255);
                set_user_armor(id, 200);
                client_cmd(0, "spk sound/items/ammopickup1.wav");
                ColorChat(id, GREEN,"[Info]^x01 ?!");
                block[id] = true;
            }
            
        }  
        
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public runda(id){
    new iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum);
    
    for(new g = 0; g < iNum ; g++){
    new id = iPlayers[g];
        
    if(get_user_team(id) == 2)
        client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test1.mp3")
    else if(get_user_team(id) == 1)
        client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test2.mp3")
}
}

public NewRound(id)
    block[id] = false

  • +
  • -
  • 1


#352611 [ROZWIĄZANE] [Zombie Hell] Respawn & Model Bossa

Napisane przez ASu w 22.01.2012 13:52

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#352445 [ROZWIĄZANE] [Zombie Hell] Respawn & Model Bossa

Napisane przez ASu w 21.01.2012 23:49

model bossa powinien działać.

A co do respawnu zaraz zrobię.

@Edit.

Masz respawn.
Jak ktoś dołączy na serwer i jest w CT wpisuje /respawn i go respi

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1