Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Muzyka dla danej drużyny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MA1L0

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Rado
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 13:11

Jestem początkujący w pisaniu pluginów i prosiłbym o pomoc. Chciałbym aby dla każdej drużyny był inny dźwięk na początku rundy. Muzyka działa gdy napisany plugin jest bez sprawdzania drużyn, lecz z sprawdzaniem już nie.

Fragment SMA


public runda(id)
{
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT){
client_cmd(0, "mp3 play sound/test/test1.mp3")
}
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T){
client_cmd(0, "mp3 play sound/test/test2.mp3")
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 13:17

Sprawdź ale wątpie że takie coś zadziala

public runda(id){
if(get_user_team(id) == 2)
client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test1.mp3")

else if(get_user_team(id) == 1)
client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test2.mp3")

}

  • +
  • -
  • 0

#3 MA1L0

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Rado
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 13:20

Niestety nie hula ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 13:28

Zapodaj caly plugin wiem w czym problem :)
  • +
  • -
  • 0

#5 MA1L0

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Rado
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 13:38

[warn='Złamanie Regulaminu']Treść Posta Została Usunięta[/warn]

Użytkownik MisieQ edytował ten post 07.02.2012 15:20

  • +
  • -
  • 0

#6 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 13:47

Sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new bool:block[33];

public plugin_precache(){
    precache_sound("test/test1.mp3");
    precache_sound("test/test2.mp3");
}

public plugin_init() {
    register_plugin("Pierwszy plug", "0.1", "MA1L0");
    
    register_clcmd("say /menu", "menu");
    
    register_logevent("runda",2,"1=Round_Start");
    
    register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public client_connect(id)
    block[id] = false;

public menu(id){
    new menu = menu_create("\rMenu gry","sterowanie");
    
    menu_additem(menu,"\ntest1","1",0);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id,menu,0);
}
public sterowanie(id, menu, item){
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }  
    new data[6], iName[64];
    new acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key){
        case 1:{
            if(block[id])
                ColorChat(id, GREEN,"[Info]^x01 ?!");

            else{
                give_item(id, "weapon_ak47");
                set_user_health(id, 255);
                set_user_armor(id, 200);
                client_cmd(0, "spk sound/items/ammopickup1.wav");
                ColorChat(id, GREEN,"[Info]^x01 ?!");
                block[id] = true;
            }
            
        }  
        
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public runda(id){
    new iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum);
    
    for(new g = 0; g < iNum ; g++){
    new id = iPlayers[g];
        
    if(get_user_team(id) == 2)
        client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test1.mp3")
    else if(get_user_team(id) == 1)
        client_cmd(id, "mp3 play sound/test/test2.mp3")
}
}

public NewRound(id)
    block[id] = false

  • +
  • -
  • 1

#7 MA1L0

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Rado
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 13:52

Działa ^^ Dzięki łap +
  • +
  • -
  • 0

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.02.2012 20:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych