Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MA1L0
Rejestracja: 21.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2012 17:47




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 1 351
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Rado
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdańsk
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MA1L0 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: System Klas
20.02.2012 16:26
Dzięki leci +, ale chciałbym jeszcze aby z takiego menu można by wybrać klasę do której mogę przypisać jakąś moc. Coś jakby klasa była funkcją i aby można było ją zastosować w if-ie. Nie wiem jak to powiedzieć...
W temacie: [ROZWIĄZANE] Detektor ruchu
19.02.2012 18:39
Problem rozwiązany. Można usunąć/zamknąć.
W temacie: Item - radar i teleport
19.02.2012 18:11
Najpierw chciałbym przeprosić za odkop ale czy jest możliwość aby radar pokazywał wroga w określonej odległości ?
W temacie: Dodanie hp, gravitki i speeda do vipa
19.02.2012 14:55
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200")
health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
register_event("Damage","Damage","b")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
server_cmd("sv_maxspeed 350")
maxplayers = get_maxplayers()
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
public Damage(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}
public death_msg()
{
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
public logevent_Round_Start()
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
give_item(player, "item_kevlar");
give_item(player, "item_assaultsuit");
give_item(player, "item_thighpack");
set_user_gravity(player, 0.5)
set_user_health(player, 200)
set_user_maxspeed(player, 350.0)
}
}
}
public hook_death()
{
// Killer id
nKiller = read_data(1)
if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
{
nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
}
else
nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
// Updating Killer HP
if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
return;
nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
nKiller_hp += nHp_add
// Maximum HP check
if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
// Hud message "Healed +15/+30 hp"
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
// Screen fading
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
write_short(1<<10)
write_short(1<<10)
write_short(0x0000)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(75)
message_end()
}
Tylko ze speedem nie mogłem sobie poradzić. Tak to grav i hp jest.
W temacie: [ROZWIĄZANE] [EDYCJA]Menu Interpu by MisieQ
19.02.2012 14:42
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Interp Menu";
new const gWersjaPluginu[] = "0.5";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
#define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_BAN
#define MAX_PLAYERS 32
#define SetUserReversed(%1) g_bMigraineux |= 1<<(%1 & 31)
#define ClearUserReversed(%1) g_bMigraineux &= ~( 1<<(%1 & 31) )
#define HasUserMigraine(%1) g_bMigraineux & 1<<(%1 & 31)
new bool:wybral_interp[33];
new bool:dostal_kare[33];
new const interp[][] = { "^x03 wybral interp^x04 0.01", "^x03 wybral interp^x04 0.02", "^x03 wybral interp^x04 0.03", "^x03 wybiera interp..." }
new Map[32], Name[32];
new g_bMigraineux
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_concmd("amx_interp", "ustaw", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<Nazwa Gracza>");
get_mapname(Map,sizeof Map - 1);
}
public client_authorized(id)
{
wybral_interp[id] = false
dostal_kare[id] = false
ClearUserReversed(id)
}
public client_disconnect(id)
{
wybral_interp[id] = false
dostal_kare[id] = false
ClearUserReversed(id)
}
public fwSpawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(!wybral_interp[id])
{
menu_interpu(id);
}
return HAM_IGNORED;
}
public menu_interpu(id)
{
new menu = menu_create("\wWybor \yInterpu:", "menu_interpu_1");
menu_additem(menu, "\w0.01", "0", 0);
menu_addblank(menu,0)
menu_additem(menu, "\y0.02", "1", 0);
menu_addblank(menu,0)
menu_additem(menu, "\r0.03", "2", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id,menu,0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_interpu_1(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,sizeof data - 1, iName, sizeof iName - 1, callback);
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.01")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 0);
menu_destroy(menu);
}
case 1:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.02")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 1);
menu_destroy(menu);
}
case 2:
{
client_cmd(id,"ex_interp 0.03")
wybral_interp[id] = true;
informacja(id, 2);
menu_destroy(menu);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public informacja(id,itp)
{
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Gracz^x04 %s %s",Map, Name, interp[itp]);
}
public ustaw(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
read_argv(1, Name, sizeof Name - 1);
new player = cmd_target(id, Name, 0);
if (!player)
{
console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Admin wymusil ponowny wybor interpu dla gracza^x04 %s", Map, Name);
wybral_interp[player] = false
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wyjścia z menu nie da się raczej usunąć zrobiłem tak aby nie było kary. I jeżeli nie wybierze się interpu to on się sam ustawi.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: MA1L0
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość