Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MA1L0
Rejestracja: 21.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2012 17:47





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 1 167
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Rado
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdańsk
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MA1L0 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: System Klas
20.02.2012 16:26
Dzięki leci +, ale chciałbym jeszcze aby z takiego menu można by wybrać klasę do której mogę przypisać jakąś moc. Coś jakby klasa była funkcją i aby można było ją zastosować w if-ie. Nie wiem jak to powiedzieć...
W temacie: [ROZWIĄZANE] Detektor ruchu
19.02.2012 18:39
Problem rozwiązany. Można usunąć/zamknąć.
W temacie: Item - radar i teleport
19.02.2012 18:11
Najpierw chciałbym przeprosić za odkop ale czy jest możliwość aby radar pokazywał wroga w określonej odległości ?
W temacie: Dodanie hp, gravitki i speeda do vipa
19.02.2012 14:55
#define DAMAGE_RECIEVED #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> new mpd, mkb, mhb new maxplayers new g_MsgSync new health_add new health_hs_add new health_max new nKiller new nKiller_hp new nHp_add new nHp_max #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif public plugin_init() { register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno") mpd = register_cvar("money_per_damage","3") mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500") mhb = register_cvar("money_hs_bonus","200") health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15") health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30") health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start"); register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") server_cmd("sv_maxspeed 350") maxplayers = get_maxplayers() register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id) #if defined DAMAGE_RECIEVED // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) #else if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) ) { new damage = read_data(2) #endif set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } } public Damage(id) { new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint) if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd) if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb) cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money) } } public death_msg() { if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300) } public logevent_Round_Start() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_kevlar"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); set_user_gravity(player, 0.5) set_user_health(player, 200) set_user_maxspeed(player, 350.0) } } } public hook_death() { // Killer id nKiller = read_data(1) if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add) } else nHp_add = get_pcvar_num (health_add) nHp_max = get_pcvar_num (health_max) // Updating Killer HP if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller) nKiller_hp += nHp_add // Maximum HP check if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max set_user_health(nKiller, nKiller_hp) // Hud message "Healed +15/+30 hp" set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add) // Screen fading message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller) write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(75) message_end() }
Tylko ze speedem nie mogłem sobie poradzić. Tak to grav i hp jest.
W temacie: [ROZWIĄZANE] [EDYCJA]Menu Interpu by MisieQ
19.02.2012 14:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const gNazwaPluginu[] = "Interp Menu"; new const gWersjaPluginu[] = "0.5"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; #define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_BAN #define MAX_PLAYERS 32 #define SetUserReversed(%1) g_bMigraineux |= 1<<(%1 & 31) #define ClearUserReversed(%1) g_bMigraineux &= ~( 1<<(%1 & 31) ) #define HasUserMigraine(%1) g_bMigraineux & 1<<(%1 & 31) new bool:wybral_interp[33]; new bool:dostal_kare[33]; new const interp[][] = { "^x03 wybral interp^x04 0.01", "^x03 wybral interp^x04 0.02", "^x03 wybral interp^x04 0.03", "^x03 wybiera interp..." } new Map[32], Name[32]; new g_bMigraineux public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); register_concmd("amx_interp", "ustaw", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<Nazwa Gracza>"); get_mapname(Map,sizeof Map - 1); } public client_authorized(id) { wybral_interp[id] = false dostal_kare[id] = false ClearUserReversed(id) } public client_disconnect(id) { wybral_interp[id] = false dostal_kare[id] = false ClearUserReversed(id) } public fwSpawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if(!wybral_interp[id]) { menu_interpu(id); } return HAM_IGNORED; } public menu_interpu(id) { new menu = menu_create("\wWybor \yInterpu:", "menu_interpu_1"); menu_additem(menu, "\w0.01", "0", 0); menu_addblank(menu,0) menu_additem(menu, "\y0.02", "1", 0); menu_addblank(menu,0) menu_additem(menu, "\r0.03", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id,menu,0); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_interpu_1(id, menu, item) { new data[6], iName[64], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,sizeof data - 1, iName, sizeof iName - 1, callback); get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: { client_cmd(id,"ex_interp 0.01") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 0); menu_destroy(menu); } case 1: { client_cmd(id,"ex_interp 0.02") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 1); menu_destroy(menu); } case 2: { client_cmd(id,"ex_interp 0.03") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 2); menu_destroy(menu); } } return PLUGIN_HANDLED; } public informacja(id,itp) { get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1); ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Gracz^x04 %s %s",Map, Name, interp[itp]); } public ustaw(id,level,cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; read_argv(1, Name, sizeof Name - 1); new player = cmd_target(id, Name, 0); if (!player) { console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name); return PLUGIN_HANDLED; } else { ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Admin wymusil ponowny wybor interpu dla gracza^x04 %s", Map, Name); wybral_interp[player] = false } return PLUGIN_CONTINUE; }
Wyjścia z menu nie da się raczej usunąć zrobiłem tak aby nie było kary. I jeżeli nie wybierze się interpu to on się sam ustawi.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: MA1L0
- Regulamin