Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

chemijoo - zdjęcie

chemijoo

Rejestracja: 09.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2012 18:04
-----

#349257 [ROZWIĄZANE] Przerobienie perku na klase

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 16:58


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Mistrz Rushu";
new const opis[] = "Dostajesz apteczke";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:umiejetnosc_uzyta[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
umiejetnosc_uzyta[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(umiejetnosc_uzyta[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
umiejetnosc_uzyta[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
umiejetnosc_uzyta[id] = false;

  • +
  • -
  • 1