Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

chemijoo - zdjęcie

chemijoo

Rejestracja: 09.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2012 18:04
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Przerobienie perku na klase

14.01.2012 11:19

Mógłby mi ktoś przerobić ten perk na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez. Jak sie nie da o 70% to po prostu, ze moze sie leczyc raz w rundzie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new bool:perk_uzyty[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
		
		register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
		perk_uzyty[id] = false;
		
public cod_perk_used(id)
{
		if(perk_uzyty[id])
		{
				client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
				
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
		
		if(get_user_health(id) == max_health)
				return PLUGIN_CONTINUE;
				
		set_pev(id, pev_health, max_health);
		perk_uzyty[id] = true;
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
		perk_uzyty[id] = false;

Przerabianie perków(ogólne), i przerabianie ich na klasy

13.01.2012 19:38

Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć, co trzeba zrobić (usunąć zapewne) aby przerobić ten perk tak, aby miał tylko 1/3 że pojawisz się na respie przeciwnika? (brak stroju przeciwnika)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new const perk_name[] = "Ksiega szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_perk[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(!ma_perk[id])
		return;
		
	if(!random(wartosc_perku[id]))
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}




Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new bool:perk_uzyty[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
	perk_uzyty[id] = false;
	
public cod_perk_used(id)
{
	if(perk_uzyty[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
	
	if(get_user_health(id) == max_health)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_pev(id, pev_health, max_health);
	perk_uzyty[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
	perk_uzyty[id] = false;





Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.

Dziękuję.

[ROZWIĄZANE] [COD] Przerabianie perków, i przerabianie ich na klasy

13.01.2012 19:37

Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć, co trzeba zrobić (usunąć zapewne) aby przerobić ten perk tak, aby miał tylko 1/3 że pojawisz się na respie przeciwnika? (brak stroju przeciwnika)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new const perk_name[] = "Ksiega szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_perk[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(!ma_perk[id])
		return;
		
	if(!random(wartosc_perku[id]))
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}




Oraz przerobienie tego perka na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new bool:perk_uzyty[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
	perk_uzyty[id] = false;
	
public cod_perk_used(id)
{
	if(perk_uzyty[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
	
	if(get_user_health(id) == max_health)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_pev(id, pev_health, max_health);
	perk_uzyty[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
	perk_uzyty[id] = false;





Jakby ktoś mógł napisać co zrobił, by to przerobić byłbym wdzięczny (na przyszłość bym już nie zawracał wam głowy). proszę mnie nie odsyłać do poradników. Próbowalem.

Dziękuję.

Sorki, proszę usunąc temat.

Problem z plikami *sma na serverze codmod

09.01.2012 20:43

Witam, niedawno można powiedzieć dostał się w moje ręce server cod mod, który był prowadzony przez jakiś czas przez kolege. Kolega ten niestety nie wysłał mi plików servera *sma i nie moge zrobić nowych klas. Macie jakiś pomysł jak ten pliczek przywrócić ?

Temat do zamknięcia, juz uzyskałem pomoc.