Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Przerobienie perku na klase

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 chemijoo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 14.01.2012 11:19

Mógłby mi ktoś przerobić ten perk na klasę, która będzie mogła się uleczyć raz w rundzie (o 70% hp najlepiej, nie o całe hp). Statystyki klasy uzupelnie sam (wpiszcie 0), nazwe tez. Jak sie nie da o 70% to po prostu, ze moze sie leczyc raz w rundzie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new bool:perk_uzyty[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
		
		register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_perk_enabled(id)
		perk_uzyty[id] = false;
		
public cod_perk_used(id)
{
		if(perk_uzyty[id])
		{
				client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
				
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
		
		if(get_user_health(id) == max_health)
				return PLUGIN_CONTINUE;
				
		set_pev(id, pev_health, max_health);
		perk_uzyty[id] = true;
		return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
		perk_uzyty[id] = false;

Użytkownik chemijoo edytował ten post 14.01.2012 11:19

  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.01.2012 16:58


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Mistrz Rushu";
new const opis[] = "Dostajesz apteczke";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:umiejetnosc_uzyta[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
umiejetnosc_uzyta[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(umiejetnosc_uzyta[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
umiejetnosc_uzyta[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
umiejetnosc_uzyta[id] = false;

  • +
  • -
  • 1

#3 chemijoo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 14.01.2012 17:12

Dzięki ! (+)
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.01.2012 18:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych