Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TakiJedenPan - zdjęcie

TakiJedenPan

Rejestracja: 08.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.01.2013 15:28
-----

#498700 Zakładanie serwera

Napisane przez TakiJedenPan w 07.01.2013 19:03

Samo wgranie modeli do "models" nic nie da. Musisz tutaj użyć odpowiedniego pluginu. Modele jednak możesz wybierać sobie sam jak i ściągać paczkami. Po prostu jak Ci jest wygodniej.

Dlaczego samo wgranie modeli nic nie da?

Podmienisz modele, ale przecież gracze będą mieć już modele o takiej samej nazwie, tylko że wyglądy ich stare, dlatego CS nie rozpocznie pobierania nowych modeli skoro teoretycznie już je ma w folderze o takiej samej nazwie.

Oto plugin.

http://amxx.pl/topic...replacement-13/

Korzystaj z odpowiedniego wzoru, pobierz modele jakie tylko chcesz.
  • +
  • -
  • 2


#488460 [ROZWIĄZANE] Prosba o Klase Obronca

Napisane przez TakiJedenPan w 09.12.2012 00:35

Trzymaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#488458 CIchy bieg

Napisane przez TakiJedenPan w 09.12.2012 00:22

"Włala"



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "(PREMIUM)Lekki Snajper";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga, 1/2 ze scouta, cichy bieg.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM)Lekki Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#363638 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Zrobienie klasy (dokładny opis)

Napisane przez TakiJedenPan w 13.02.2012 15:34

Dobra spokojnie ;d

klasę która ma 5 obrażen + int mam bo sam ją napisałem , nie wiem tylko jak zrobić aby np 3/4 inta dawało 1 dmg ; d O to mi chodzi

Jeszcze mam jedno pytanko ;d

Jak pisałeś to :

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.34, idinflictor, damagebits);


0.34- oznacza ile obrażeń dostajemy od jednego inta a co oznacza to "5.0" ?
  • +
  • -
  • 1