Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Zrobienie klasy (dokładny opis)

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.02.2012 22:16

Witajcie drodzy forumowicze ,

Mam własny server cs 1.6 [COD MOD] . Posiadam na nim klasę "Master" 5+int obrażeń z Famasa.
Jednakże przy wyższym lvl kiedy dodamy już dużo pkt w inteligencje ta klasa staję się za dobra.
Chciałbym aby ktoś z was zrobił mi klasę taką jaką wam poniżej opiszę .

Mianowicie chciałbym aby klasa posiadała takie rzeczy jak:

Nazwa: "Master"
Bronie: Famas / FiveSeven
Życie : 30
Inteligencja 10
Kondycja : 40
Wytrzymałość :10
Klasa "NIE PREMIUM"

Opis: Aby int zwiększał obrażenia zadawane graczom jednak aby 3 pkt inteligencji dawało 1 dmg .

Dziękuję z góry ;d
  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#2 adek209

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.02.2012 12:37

Jak masz np.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.9, idinflictor, damagebits);
To zamiast 0.9 bo to jest wartosc jaką dodaje po 1 int zmieniasz na 0.34
Czyli
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.34, idinflictor, damagebits);

Użytkownik adek209 edytował ten post 11.02.2012 12:38

  • +
  • -
  • 0

#3 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.02.2012 17:02

adek209, Ty chyba nie mądry jesteś...
On prosi o zrobienie a nie jak zrobić.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Master";
new const opis[] = "Większ dmg z famasa + int";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.34, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#4 adek209

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.02.2012 18:24

nie o zrobnie a o przerobienie !!
  • +
  • -
  • 0

#5 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.02.2012 20:08

nie o zrobnie a o przerobienie !!


Nie płacz...
Przerobienie by było wtedy jakby dał .sma więc się nie kłóć i idź tam do piaskownicy się mądrować.
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#6 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.02.2012 15:34

Dobra spokojnie ;d

klasę która ma 5 obrażen + int mam bo sam ją napisałem , nie wiem tylko jak zrobić aby np 3/4 inta dawało 1 dmg ; d O to mi chodzi

Jeszcze mam jedno pytanko ;d

Jak pisałeś to :

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.34, idinflictor, damagebits);


0.34- oznacza ile obrażeń dostajemy od jednego inta a co oznacza to "5.0" ?
  • +
  • -
  • 1
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#7 adek209

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:150
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.02.2012 20:03

5.0 oznacza + ile inta czyli "Master" 5+int obrażeń z Famasa czyli jak napiszesz 10 to dostajesz +10 inta
  • +
  • -
  • 1

#8 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.02.2012 12:43

Okey Dzięki rozumiem ; ) Dla każdego plusik .
  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#9 cewix

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Otyń
Offline

Napisano 14.07.2012 20:13

adek ,ale żeś się pipisał znowu wprowadasz w błąd te "5.0" to dodatkowy damage do famasa a 0.34 to dodatkowy damage za każdy 1 int...
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 23:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych