Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DiXoN - zdjęcie

DiXoN

Rejestracja: 07.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.06.2014 17:29
-----

#451951 Modyfikacja silnika i klas

Napisane przez camperndm w 26.08.2012 19:40

Złodziej
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Zlodziej [VIP]";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	   
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
  return;
if(!ma_klase[killer])
  return;
if(random(1))
  return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/cod/v_mac10.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_MAC10) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_mac10.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					 
			    }
	    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#43112 BF2 Rank Mod PL v1.5.5

Napisane przez Abes Mapper w 14.02.2009 06:09

BF2 Rank Mod PL v1.5.5
by pRED*
Lang PL by MisieQ

Dołączona grafika
Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 3 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale ;)
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

//////////////////////// Battlefield 2: Rank Mod ////////////////////////

bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego :xP: (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy

//Integracja z CS FLAGS
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Dołączona grafika

say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty


Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)

Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju :xP: zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu AMXX.pl więc będą na AMEN :D
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.

4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_BAN


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika
W bf2webdocs.rar znajduje się folder bf2webdocs, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
Jeżeli strona http://misieq.silema...t.pl/bf2webdocs działa to nie wgrywaj nigdzie tego bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.5 PL znajduje się folder cstrike, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:/Program Files/Valve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)



Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 57


#357705 Diablo mod na botach :)

Napisane przez robaloss w 03.02.2012 19:55

ehh Diablomod > nowosci > Diablo by onyke z tamtad pobierz modele a w zalacznikach masz link do zapisu nvault (z nowosci).

PS. proszę nie pisac ze na pewno nie dziala bo nie zmienilem zablokuj w give_xp - ZMIENILEM na 0 graczy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#166296 Diablo II LOD 1.7 Mod (Spolszczony przez G3mlina i Fatall1tego)

Napisane przez Juma w 30.08.2010 21:32

Ktoś już wstawiał tego moda ale go usuneli z forum :P Ale powodem usunięcia było bodajże podanie się za autora pluginu, gdyż była to nie prawda :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1


#345079 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Czołgista na perk

Napisane przez PRoMEN w 05.01.2012 19:51

siemka,przerobiłem Ci tą klase na perka żebyś dostawał bazuke

tutaj łap cvary (specjalnie je zmieniłem bo jakby ktoś miał klase czolgista i ten perk to cvary by się gryzły "czyli ustawisz 10 rakiet w [perku] a 10 rakiet będzie również w klasie A TAK TO NIE BO MASZ TE INNE CVARY)

bazooker_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
bazooker_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
bazooker_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka

Załączone pliki




#330956 Przerobienie klas i perkow

Napisane przez radim w 06.12.2011 18:12

Idź zobacz pod choinkę, w prezencie powinno leżeć sma :facepalm: :mur: Może dałbyś sma ?
  • +
  • -
  • 4


#331270 Przerobienie klas i perkow

Napisane przez FORMOZA w 07.12.2011 17:35

Chapaj trochę poprzerabiałem żeby było dużo

Załączony plik  perki i klasy do mega cod.zip   106,41 KB  57 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1