Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modyfikacja silnika i klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DiXoN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bąkowa
Offline

Napisano 26.08.2012 19:31

Witam. Mógłby ktoś przerobić:
- Klasy: Złodziej aby po prostu kradł perk a nie miał szanse na kradzież
Demolitions tak aby dynamit wybuchał od razu po naciśnięciu "e" oraz aby miała ona 3 dynamity.
- Silnik: Dorobienie statystyki pancerz oraz zablokowania broni usp/glock18.

To by było na tyle. Z góry dziękuję. SMA plików w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
Offline

Napisano 26.08.2012 19:40

Złodziej
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Zlodziej [VIP]";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	   
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
  return;
if(!ma_klase[killer])
  return;
if(random(1))
  return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/cod/v_mac10.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_MAC10) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_mac10.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					 
			    }
	    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#3 camperndm

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
Offline

Napisano 28.08.2012 08:55

Sory, że post pod postem ale aby zablokowac glocka i usp wystarczy na serwerze wejść w amxmodmenu klikasz 9 i tam masz 'ogranicz bronie' lub podobnie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych