Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tekuku - zdjęcie

tekuku

Rejestracja: 06.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2015 19:47
-----

#311745 AWPMod by Sebul v0.2a

Napisane przez sebul w 22.10.2011 11:41

opis
Pomysł zaczerpnięty z tego tematu -> Lvl AWP ONLY - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to jakiś wymyślny mod, nawet sama nazwa jest tylko po to, aby była, ale zawsze się komuś przyda, a na pewno jednej osobie ^^

Mod (a raczej mini mod ^^) polega na tym, że zdobywa się kolejno poziomy (tak jak spora część modów :D), aż do 30 i za każdy poziom dostaje się 2 punkty do rozdania w życie, albo w dodatkowe obrażenia, które są zależne od normalnych obrażeń. Maksymalnie można rozdać po 15 punktów w każdą statystykę i domyślnie przy maksymalnej wartości życia dostaje się 30 hp, a przy maksymalnej wartości dodatkowych obrażeń - ok. 30-35% większych obrażeń. Exp, lvl i staty automatycznie zapisują się na nick do pliku vault. Dodana została blokada, że dopiero od dwóch graczy na serwerze dostaje się exp. Exp można dostać za fraga oraz za wygraną rundę.

Changelog:
Spoiler


screenshot
de_aztec0002.png de_aztec0001.png

cvary
awp_exp_bonus "8" // exp za fraga
awp_exp_bonus2 "2" // exp za wygraną rundę, 0 - wył
awp_limit_poziomu "30" // max poziom
awp_proporcja_poziomu "50" // im większa wartość tym dłużej wbija się kolejne poziomy

komendy
say /gracze // wyświetla w motd aktualnie grających graczy na serwerze
say /staty // wyświetla nasze staty
say /exp // pokazuje nam ile mamy expa oraz ile go brakuje do następnego poziomu
say /menu // wyświetla menu moda
say /komendy // wyświetla komendy moda
say /reset // resetuje nasze staty

instalacja
Standardowa.

download
Poprzednia wersja: Załączony plik  AWPMod_by_Sebul.sma   17,95 KB  263 Ilość pobrań
  AWPMod_by_Sebul.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#374146 [ROZWIĄZANE] Proszę o dodanie Premium do klasy

Napisane przez Play 4FuN w 02.03.2012 20:47

masz też moją wersję na flagę "ADMIN_LEVEL_H", mozesz zmienic na inną w sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#364319 [ROZWIĄZANE] Admiral Free nie premium

Napisane przez Oporowiec w 14.02.2012 12:34

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[a] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}


podmien ...


#246799 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo

Napisane przez ^Grzyboo w 07.05.2011 11:53

Witam, mam dla was jeden z lepszych blockmakerów.
Jest to edytowany Bollnas Course Maker z nowymi typami bloków, trochę spolszczony.
Udostępniam go do użytku publicznego.
Działa z Expmodem by Exolent.


Dołączona grafika
FoxCourseMaker.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/

w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
dodajemy na końcu
FoxCourseMaker.amxx

Tutaj zmieniamy na swoje blocki. I wrzucamy je na FTP, w przeciwnym razie nie ruszy serwer.


new const g_model_platform[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/CsFox_Random/Normal/grass.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/CsFox_Random/Normal/podloga.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/CsFox_Random/Normal/glass.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/CsFox/Normal/damage.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/CsFox/Normal/heal.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/CsFox/Normal/nofall.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/CsFox/Normal/lod.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/CsFox/Normal/trampka.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/CsFox/Normal/speed.mdl";
new const g_model_death[] = "models/CsFox/Normal/skull.mdl";
new const g_model_low_gravity[] = "models/CsFox/Normal/gravita.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/CsFox/Normal/honey.mdl";
new const g_model_duck[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/CsFox/Normal/ct.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/CsFox/Normal/tt.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/CsFox/Normal/vipblock.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/dbhop.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/CsFox/Normal/niesmiertelka.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/CsFox/Normal/duszek.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/CsFox/Normal/buty.mdl";
new const g_model_moneyblock[] = "models/CsFox/Normal/kasa.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/CsFox/Normal/kamu.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/CsFox/Normal/impreza.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_he[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/CsFox/Normal/weapon.mdl";


Tutaj zmieniamy swoje dźwięki do poszczególnych akcji ( kasa = exp ). Nie podajemy na początku folderu sounds!

new const g_sound_invincibility[] = "Fox/niesm.wav";
new const g_sound_stealth[] = "Fox/duch.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "Fox/buty.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "Fox/kamu.wav";
new const g_sound_melanz[] = "Fox/melanz.wav";
new const g_sound_kasa[] = "Fox/kasa.wav";


Dołączona grafika

+BMgrab / -BMgrab - Przesuwanie blocków
/bm - Główne menu

Więcej w .sma

Dołączona grafika
Blocki:
Bunnyhop
NoSlow Bunnyhop
Opozniony Bunnyhop
Obrazenia
Lecznie
Brak obrazen po upadku
Lód
Trampolina
Przyspieszenie ( strzalka )
Smierć
Niska grawitacja
Miod
Kucanie
Bariera CT
Bariera TT
Bariera Anty Vip
Szkło
Platforma
Trawa
Drewno
Niesmiertelnosc
Niewidzialnosc
Buty szybkosci
Money / Exp Block
Kamuflaż
Melanż
Smoke
He
Granaty
Dowolna bron

Oryginalny Course Maker z mojego serwera.

Oczywiście wyposażony w menu właściwości ( properties )

Niby nic specjalnego, ale przeglądając sieć trudno znaleźć działającego BMa.


Dołączona grafika

Modele

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#350346 GanianyMod by Sebul v0.2b

Napisane przez sebul w 16.01.2012 21:22

opis
Modzik losuje na początku rundy (po kilku sekundach) jednego gracza i przenosi go do CT, a resztę do TT. Ganiający musi złapać wszystkich w TT i jeśli kogoś złapie, to ta osoba dołącza do ganiającego. Ostatnia złapana osoba dostaje X fragów. Ogólnie mod jak dla mnie nudny, ale ktoś kiedyś o niego gdzieś pisał i wtedy też go napisałem, ale dopiero teraz go upubliczniam, może ktoś coś jeszcze z niego zrobi ;]

cvary
gm_losuj_opoznienie "10" // ilość sekund, po których losuje pierwszego ganiającego
gm_przenos_graczy "1" // 1 - złapani gracze będą ganiać razem z pierwszym ganiającym, 0 - złapani będą ginąć
gm_daj_granat "2" // 1 - da na początku wszystkim flasha (zamraża ganiających, tylko jak się samemu ucieka), 2 - to samo co 1, ale będzie dodatkowo co jakiś czas dawać flasha, 0 - wył.
gm_granat_opoznienie "20" // co ile sekund ma dawać flasha
gm_ile_fragow "5" // ile fragów ma dawać ostatniemu złapanemu
gm_odradzaj_nowych_graczy "1" // 1 - będzie odradzać nowych graczy, którzy weszli na serwer, 0 - wył.

komendy
BRAK

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#346491 4 Urodziny Forum !

Napisane przez _Marcin w 08.01.2012 13:16

Jak miło jest mi napisać temat który może nieść tylko ze sobą pozytywne myśli.
Jesteśmy razem już przeszło 4 lata! 4 lata który niosły za sobą ogrom pracy włożonej w to aby na forum znajdowało się wszystko to co może przydać się Wam, żeby przeglądania i pisanie na nim było wygodniejsze, po prostu za nami 4 lata ciężkiej pracy, która nie poszła na marne i została nagrodzona takim oto owocem Waszej jak i naszej pracy. Lecz nigdy nie szło zawsze "z górki", forum zmieniało właściciela wiele razy, napotkaliśmy mase problemów, wymuszone przenosiny itd. Lecz jak widać nie poddaliśmy się i jesteśmy cały czas razem z Wami. Taki temat jest także okazją do pochwalenia się naszymi osiągami, " a co mi tam". Mamy dokładnie 19476 użytkowników, 66777 napisanych tematów oraz 334293 napisanych postów, w ciągu jednego dnia odwiedzio nas ponad 10 tysięcy unikalnych użytkowników ! Liczby które mogą imponować każdemu i to wszystko Wasza zasługa.

Cała załoga forum chcę podziękować wszystkim którzy przyczynili się do ogólnego sukcesu forum! Pamiętajcie bez Was tego by nie było !
  • +
  • -
  • 19


#283222 HNS SHOP by Waq

Napisane przez Waq w 15.08.2011 15:44

Dołączona grafika
Jest to Sklep za fragi
Wersja 1.1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Ceny
waq_he_cost
waq_smoke_cost
waq_flash_cost
waq_hp_cost
waq_respawn_cost
waq_los_respawn_cost
waq_lotto_cost

Ile razy możemy kupić na rundę
waq_he
waq_smoke
waq_flash
waq_hp
waq_respawn
waq_los_respawn
waq_lotto

Ile mozeby kupic HP
waq_ile_hp

Dołączona grafika
say kup
say /kup
say_team kup
say_team /kup
say sklep
say /sklep
say_team sklep
say_team /sklep

Dołączona grafika
Możemy zmienić prefix w lini 18 na wlasny
new const gszPrefixShop[] = "AMXX.PL";
Zmieniamy IP na swoje w 19 lini
new const IP[] = "TUTAJ PODAJ SWOJE IP";

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#345630 War Mod by tQQ and Grzyboo

Napisane przez AurissPL w 06.01.2012 19:52

no grałem i fajny:)
  • +
  • -
  • 1


#109208 Zamrażający smoke podczas którego nie da się użyć broni.

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.02.2010 12:24

W załączniku przerobiony ten plugin: FrostNades - AlliedModders

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5