Proszę. Tam gdzie mapa miała się zmieniać po 1 rundzie, będzie się zmieniać po 1 minucie (info na czacie też zmienione).
Jak coś nie ten teges to pisz.
Spoiler
#include <amxmodx> #define VERSION "1.0" #define KEYS (1<<0)|(1<<1) new long_tak = 0, long_nie = 0, bool:long_zmiana = false, dust_tak = 0, dust_nie = 0, bool:dust_zmiana = false public plugin_init() { register_plugin("Dust2long noca", VERSION, "SeeK") register_menucmd(register_menuid("abc"), KEYS, "dustlong_handler") register_menucmd(register_menuid("dust"), KEYS, "dust_handler") set_task(30.0,"check",5000) set_task(600.0,"check",_,_,_,"b") } public zmiana() { if(long_zmiana) { server_cmd("changelevel de_dust2_long") } if(dust_zmiana) { server_cmd("changelevel de_dust2") } } public check() { new today_str[8] get_time("%H",today_str,8) new today = str_to_num(today_str) new mapa[32] get_mapname(mapa,31) if(equali(mapa,"de_dust2_long")) { if(get_playersnum() >= 10) { dust_tak = 0 dust_nie = 0 new tytul[100] formatex(tytul,99,"\r Na serwerze gra az %d osob, zmienic mape na de_dust2?^n\y1.\w Tak^n\y2. \wNie",get_playersnum()) for(new i = 1; i < 33; ++i) { if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && !is_user_hltv(i)) show_menu(i,KEYS,tytul,10,"dust") } set_task(10.0,"dust_wynik") } return } if(today >= 0 && today <= 6) { if(get_playersnum() < 10) { long_tak = 0 long_nie = 0 new tytul[100] formatex(tytul,99,"\rNa serwerze gra tylko %d osob, zmienic mape na de_dust2_long?^n\y1.\w Tak^n\y2. \wNie",get_playersnum()) for(new i = 1; i < 33; ++i) { if(is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && !is_user_hltv(i)) show_menu(i,KEYS,tytul,10,"abc") } set_task(10.0,"dustlong_wynik") } } } public dustlong_handler(id, key) { switch(key) { case 0: { ++long_tak; } case 1: { ++long_nie; } } } public dustlong_wynik() { if(long_tak > long_nie) { long_zmiana = true new tekst[100] formatex(tekst,99,"Za 1 minute gramy na planszy de_dust2_long") set_hudmessage(100, 255, 100, -1.0, 0.20, 0, 0.0, 8.0) show_hudmessage(0, tekst) set_task(60.0, "zmiana"); } else { new tekst[100] formatex(tekst,99,"Po tej mapie gramy normalnie na planszy de_dust2") set_hudmessage(100, 255, 100, -1.0, 0.20, 0, 0.0, 8.0) show_hudmessage(0, tekst) } } public dust_handler(id, key) { switch(key) { case 0: { ++dust_tak; } case 1: { ++dust_nie; } } } public dust_wynik() { if(dust_tak > dust_nie) { dust_zmiana = true; new tekst[100] formatex(tekst,99,"Za 1 minute gramy normalnie na planszy de_dust2") set_hudmessage(100, 255, 100, -1.0, 0.20, 0, 0.0, 8.0) show_hudmessage(0, tekst) set_task(60.0, "zmiana"); } else { new tekst[100] formatex(tekst,99,"Po tej mapie gramy na planszy de_dust2_long") set_hudmessage(100, 255, 100, -1.0, 0.20, 0, 0.0, 8.0) show_hudmessage(0, tekst) } }