Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Spokey - zdjęcie

Spokey

Rejestracja: 27.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2012 20:55
-----

#154004 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez DarkGL w 23.07.2010 20:20

Ortega napisał coś od siebię to i ja coś dodam chcę powiedzieć że wiem iż kod modu wygląda jak g***o niestety zaczołem go pisać kiedy dopiero zaczynałem z scriptingiem do cs'a był tu mój wielki błąd
jednakże napisanie tego moda dało mi mnóstwo doświadczenia w zakresie projektowania dużych programów czy też modów , nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy poznałem nowe techniki programowania (których raczej w modzie nie widać ;\ )
i mam nadzieje że to doświadczenie zaprocentuje w przyszłości , jeśli będziemy wydawać nową wersję to będzie to już zupełnie inny mod napisany od początku zmiany będziecie mogli śledzić na naszym twitterze
link pozdrawiam i życze miłej gry

Wielkie podziękowania dla całej ekipy amxx a szczególnie dla R3X którego jeden post dał mi wiarę w swoje umiejętności i chęć do dalszej nauki wielkie dzięki także dla miczu

data wydania nie przypadkowa ;)
  • +
  • -
  • 50


#153985 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Ortega w 23.07.2010 18:30

Dołączona grafika


Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.

Krótka historia:

Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.

Opis moda:

* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru
* ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2
* system rozwijania postaci
* i wiele wiele innych


Komendy:

/menu - pokazuje menu główne moda
/klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić
/reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić
/staty - pokazuje punkty statusu postaci
/komendy - wyświetla listę komend
/itemy - otwiera menu zarządzania itemami
/postac - otwiera okno podglądu postaci
/respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM


Cvary( wartości default ):

mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off
mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga
mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage
mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje 
mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia
mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz
mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane
mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod
mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow
mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne
mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci
mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch
mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic
mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item
mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna
mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie
mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac
mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly 
mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc
mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly
mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]


Instalacja:

Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/

Reszta instalacji standardowa.


Moduły:

* cstrike
* fun
* nvault
* fakemeta
* hamsandwich
* engine
* csx


Changelog:

24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach

Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:

* zaawansowany system rozwoju postaci
* zaawansowane logowanie i rejestracja
* specjalizacja map pod mod'a
* dodanie potworów
* szereg nowych dźwięków oraz modeli
* NPC oraz ulepszanie itemów do +9
* widok TPS
* trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować
* sklepy z specjalnymi dodatkami 
* nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie)
* oraz wiele, wiele innych

Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.

Podziękowania:

DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#258234 Paczka Speedrun v1.0

Napisane przez Hiroshima w 12.06.2011 16:43

Dołączona grafika
Linux, wersja AMX'a 1.8.1

Jest to gotowa paczka dla osób chcących pograć deathruna bez terrorysty.
W paczce brakuje glownego pluginu, lecz proszę byście zainstalowali go sobie sami z uwagi na cvary do bazy mysql: Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zawartość plugins.ini oraz opis pluginów:

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx    	; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx    	; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
;adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
;imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
deagsmapmanager.amxx   	; NOMINACJA MAP
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
;statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
DRM_triggers&entities_fix.amxx   ; poprawki bugow
bunnyhop.amxx            	; auto BH
speedometer.amxx 			; licznik predkosci (velocity)
team_join.amxx   			; automatyczne dolaczanie do teamu CT.
invis.amxx     				; niewidzialni gracze, woda po wpisaniu w sayu /invis
autobuyfix.amxx 				; zabezpieczenie przed cl_setautobuy, cl_setrebuy
rrespawn.amxx 				; auto-respawn
semiclip.amxx 				; duszki
fakebot.amxx 				; speedrun bot (dzięki niemu gdy jest malo ludzi na serwerze nie ma "round drew")
speedrun.amxx 				; gamename Speedrun v.1.0
block_use.amxx 				; blokowanie uzycia +use
remove_weapons.amxx 			; usuwa z mapy bronie
OnlyKnifeAtStart.amxx 		; daje tylko noz na poczatku rundy
BlockCommands.amxx 			; blokuje komendy radiowe, blokuje mozliwosc wyboru teamu.
antyduck.amxx 				; blokowanie spychania z respa
spray_blok.amxx 				; blokuje spraye
Anty_Kzh_by_Niscree.amxx 	; anty kzh, anty kyk_hack, anty wszelkie gowna

Dołączona grafika
Dodałem również mapkę speedrun_enemy która została stworzona z myślą o speedrunie. Mapka najłatwiejsza nie jest :)

Mały Gameplay z tej mapki:

http://www.youtube.com/watch?v=jOaw8ZgNlf4

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi/propozycje proszę pisać w tym temacie.

Dołączona grafika

Załączony plik  cstrike.rar   4,75 MB  4276 Ilość pobrań


PS. Będzie mi niezmiernie miło jeśli ktoś stwierdzi, że warto to jakoś rozwinąć (np integrując ze soba razem niektore pluginy tworząc jeden główny silnik Speedrun lub tworząc mapki dedykowane do speedruna)


Dodaje również pozycje bytów koncowych z pluginu R3X'a (cala tabela maps - 280 map):
Załączony plik  tabelamaps.rar   5,64 KB  1625 Ilość pobrań

Pewnie komuś się przyda.

Poprawiony block_use (plugin R3X'a) - Osoby posiadające flagę b mogą używać +use
Załączony plik  block_use.sma   647 bajtów  831 Ilość pobrań
  block_use.amxx
Załączony plik  block_use.amxx   1,58 KB  181 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 25


#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez Abes Mapper w 13.06.2008 19:15

Dołączona grafika



Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Dołączona grafika
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do Dołączona grafika lub przeczytaj FAQ
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.

Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.

Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:

● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne   przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)


Dołączona grafika
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych



Dołączona grafika
say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany


Dołączona grafika
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.

redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer


redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie


redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"


redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach


redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1

redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0

redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0

redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie


Dołączona grafika
PLIK LISTY SERWERÓW

Plik musi być w formacie ini. Opis:

id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia

Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx

serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:

[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0

[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP


Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.

Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.

Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.


DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.

Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.

SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.

SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL

SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).

SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.

Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.

Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');

Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Dołączona grafika
Tłumaczenia

● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet



Minimalne Wymagania

● Metamod v1.18
HLDS v3.1.1.1
AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)


Dołączona grafika

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#348681 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 12:23

Battlefield 3 Rank 0.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam rank system z BF3, jest to tylko aktualnie zwykły system rang nic więcej, lecz planuje go rozbudować(nie o jakieś super moce itp. tylko lekkie dodatki)

wymagane moduly
CSX

konfiguracja
Nazwy Rang znajdują sie w pliku sma a dokładnie tutaj
new ranga[][] = {
"Brak",
"Private First Class",
"Private First Class 1",
"Private First Class 2",
"Private First Class 3",
"Lance Corporal",
"Lance Corporal 1 Star",
"Lance Corporal 2 Stars",
"Lance Corporal 3 Stars",
"Corporal",
"Corporal 1 Star",
"Corporal 2 Stars",
"Corporal 3 Stars",
"Sergeant",
"Sergeant 1 Star",
"Sergeant 2 Stars",
"Sergeant 3 Stars",
"Staff Sergeant",
"Staff Sergeant 1 Star",
"Staff Sergeant 2 Stars",
"Gunnery Sergeant",
"Gunnery Sergeant 1 Star",
"Gunnery Sergeant 2 Star",
"Master Sergeant",
"Master Sergeant 1 Star",
"Master Sergeant 2 Stars",
"First Sergeant",
"First Sergeant 1 Star",
"First Sergeant 2 Stars",
"Master Gunnery Sergeant",
"Master Gunnery Sergeant 1 Star",
"Master Gunnery Sergeant 2 Stars",
"Sergeant Major",
"Sergeant Major 1 Star",
"Sergeant Major 2 Star",
"Warrant Officer One",
"Chief Warrant Officer Two",
"Chief Warrant Officer Three",
"Chief Warrant Officer Four",
"Chief Warrant Officer Five",
"Second Lieutenant",
"First Lieutenant",
"Captain",
"Major",
"Lt. Colonel",
"Colonel"
}


Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj
new rangaxp[47] = {
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10500,
12000,
13700,
15800,
18000,
20800,
23400,
28200,
32000,
36200,
40000
}


inne informacje
W wersji 0.2 planuje dodać spirite rang(cos alal bf2 rank mod)

download
Załączony plik  bf3rank.amxx   6,33 KB  106 Ilość pobrań

Załączony plik  bf3rank.sma   2,83 KB  2166 Ilość pobrań
  bf3rank.amxx
  • +
  • -
  • 41


#29949 Reason Kicker

Napisane przez Tramp w 24.12.2008 14:00

Od miszcza jody :D

//Nie bądź taki skromny :P
//wizu

http://amxx.pl/viewt...ighlight=#34114
  • +
  • -
  • 1


#346787 Klasy ludzi

Napisane przez LucKy_skiLL w 08.01.2012 20:50

[ZP] Klasy ludzi
pod Zombie Plague 4.3


Dołączona grafika

Jest to edytacja pluginu z call of duty, są tutaj zawarte klasy ludzi do Zombie Plague 4.3, klasy:

Skoczek (Grawitacja)
Sprinter (Szybkosc)
Grubson (HP)
Obronca Krzyza (Armor)
X-Men (Premium)

W grze wystarczy wpisać /klasa, aby otworzyć meny z wyborem postaci, klasa zapisywana jest na całą jedną mape. Klasa x-men dostępna pod flagą 't'

Dołączona grafika

Plik wybor_postaci.amxx wrzuc do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
Plik wybor_postaci.sma wrzuc do cstrike/addons/amxmodx/scripting/

Dołączona grafika

/klasa - Otwiera menu z klasami

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#340551 Tabela serwerów Online v2.0 *AKTUALIZACJA*

Napisane przez Zapalka w 27.12.2011 17:53

Witam, chciałbym przedstawić wam Tabelę serwerów Online, jeden styl jest zaczerpnięty i odświeżony z tabeli od Dj ^^ d(-.-)b.

Tabelka standardowo posiada 3 style, oto one:
Standardowy:
Dołączona grafika

Black(z tabelki Dj ^^ d(-.-)b):
Dołączona grafika

oraz Blue:
Dołączona grafika


Tabelka standardowo odświeża informacje co 30 sekund, informacje odświeżane są AJAX'em, czyli bez odświeżania strony. Cała tabelka się nie przeładowywuje, odświeżają się same dane.
Oczywiście odstępy czasowe między odświeżeniami można dowolnie zmieniać.
Tabela obsługuje gry:
- Counter Strike 1.6
- Counter Strike: Source
- Counter Strike: Global Offensive
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Team Fortress 2
oraz serwery głosowe:
- Team Speak 3
- Ventrilo

Lista informacji, które pokazuje tabela:
- Status(online/offline),
- Nazwa serwera,
- IP serwera,
- Liczba graczy,
- Aktualnie grana mapa,
- Hasło(Tak/Nie),
- Cvary, które można dowolnie ustawić,
- Lista graczy wraz z ilością fragów (Po najechaniu myszką na liczbę graczy),
- Następną mapę (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Czas do zmiany mapy (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Link do HLTV (jeśli dodany)

Wszystkie pobierane informacje są zapisywane w cache aby przyśpieszyć ładowanie strony i odciążyć zarówno serwery gry jak i serwer www.

Tabela w żaden sposób nie ogranicza ilości wstawianych serwerów.

Teraz opiszę trochę edytowalną część pliku config.php
Linijka 8:
$main['cache_time']=30;

Na jaki czas mają zostawać zapisywane informacje.

Linijka 11:
$automatyczne_odswiezanie=30;

Co jaki czas informacje w tabelce mają być odświeżane
0 - wyłącza

Linijka 13:
$licz['ts3']=0;

Czy serwery Team Speak 3 mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 14:

$licz['ventrilo']=0;

Czy serwery Ventrilo mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 16:
$podsumowanie=1;

Czy podsumowanie ma być pokazywane(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak


Linijka 18:
$nazwa_serwera=0;

Pobierać nazwę serwera przy połączeniu czy używać tej wpisanej niżej.

0 - Stała nazwa serwera pobierana z tego pliku
1 - Nazwa serwera pobierana przy połączeniu z serwerem.


Dalej ustawia się cvary, które mają być pobierane i widoczne po najechaniu myszką na nazwę serwera:
$cvars[]= array(
'cs'=>array(0=>array(0=>'amxmodx_version',1=>'Wersja amxx:'),1=>array(0=>'amxbans_version',1=>'Wersja amxbans:'),2=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:')),
'csgo'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'cssource'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'tf2'=>array(0=>array(0=>'mp_allowNPCs',1=>'NPC Włączone:'),1=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')), 'ventrilo'=>array(0=>array(0=>'version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'channelcount',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'uptime',1=>'Czas online:')), 'ts3'=>array(0=>array(0=>'virtualserver_version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'virtualserver_channelsonline',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'virtualserver_uptime',1=>'Czas online:')),
'cod2'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'scr_friendlyfire',1=>'FriendlyFire:')), 'cod4'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'_Mod',1=>'Mod:')),
);

Cvary ustawia się dla danej gry, nie dla serwera.

Następnie można ustawić nazwę gry pokazującą się po najechaniu na ikonkę przy serwerze:
$games[]=array(
'cs'=>'Counter Strike 1.6',
'csgo'=>'Counter Strike: Global Offensive',
'cssource'=>'Counter Strike: Source',
'tf2'=>'Team Fortress 2',
'ventrilo'=>'Ventrilo',
'ts3'=>'Team Speak 3',
'cod2'=>'Call of Duty 2',
'cod4'=>'Call of Duty 4',
);


No i w końcu możemy ustawić swoje serwery ;)
$serwers[]=array(
'nazwa'=>'Nazwa serwera',
'ip'=>'adres IP serwera',
'game'=>'skrót od nazwy gry', // lista skrótów dostępna niżej
'hltv'=>'adres do hltv serwera',
'on'=>1, // Czy serwer ma być włączony(jeśli ustawisz na 0 to nie będzie go na liście)
'new'=>0, // Czy przy nazwie serwera ma być pokazywana ikonka "new" 0-nie 1-tak
'offline'=>0 // Czy serwer ma być pokazywany na liście jako wyłączony
);


Skróty nazw gier, które należy wstawiać przy dodawaniu serwera:
ts3 - Team Speak 3
cs - Counter Strike 1.6
ventrilo - Ventrilo
tf2 - Team Fortress 2
csgo - Counter Strike: Global Offensive
cod2 - Call of Duty 2
cod4 - Call of Duty 4
cssource - Counter Strike: Source

Z ostatniej opcji, 'offline' należy skorzystać, jeśli serwer jest ciągle wyłączony a ma być pokazywany w tabeli.
Dzięki zaznaczeniu tej opcji przyśpieszymy ładowanie tabeli.

Style dostępne są w folderze status. Aby użyć danego stylu wchodzimy do tego folderu, następnie wchodzimy do folderu do folderu z wybranym stylem no i kopiujemy plik style.css podmieniając ten znajdujący się w folderze status.

Jeśli chcemy stworzyć własny styl tabelki otwieramy plik style.css znajdujący się w folderze status, i tam mamy wszystko co jest potrzebne do zmian.
Własne kolory tła tabelki można pobrać ze strony: http://colorzilla.com/gradient-editor
.srvgora - tło górnego paska(Gra, Nazwa serwera...)
.srodek - cała reszta tabelki



Instrukcja instalacji tabelki

Tabelkę można zainstalować na dwa sposoby.
UWAGA! Nie można zmieniać nazw folderów ani plików, po zmianie nie ma gwarancji na działanie tabelki!

Jeśli posiadamy forum phpbb by przemo:
Zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.
No i ostatni krok, otwieramy plik index.php w głównym folderze forum i szukamy linijki na końcu pliku: "// display the index" i przed lub pod nią wklejamy ten kawałek kodu:
include($phpbb_root_path . 'status.php');

I tabelka gotowa, będzie się ona pokazywała na stronie głównej forum pod headerem i menu.


Jeśli posiadamy inne forum lub chcemy dodać tabelkę za pomocą ramki(iframe):
Jest to gorszy sposób ze względu na to, że chmurki pokazujące np. listę graczy na serwerach mogą być ucinane jeśli będą wykraczały poza ustaloną wielkość ramki.
Początek instalacji jest taki sam, zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.

No i ostatni krok, wchodzimy do panelu administracyjnego forum i dodajemy nowe ogłoszenie na stronę główną.
W treści ogłoszenia wpisujemy:
<iframe src="http://twojeforum.pl/status.php" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="no"/>

Instalacja zakończona, na stronie głównej forum powinna pojawić się tabelka.



W tej wersji tabelki poprawiłem wszystkie błędy, które ja lub wy spotykaliście i zgłosiliście.

Wszystkie problemy z tabelką oraz nowe pomysły dotyczące jej opisujcie w tym temacie.
Gdy tylko znajdę trochę więcej czasu to dodam panel, dzięki któremu będzie można w bardzo łatwy sposób zarządzać całą tabelką.


Wersja demonstracyjna tabelki: http://zapalka.net.pl/phpbb/

download
Załączony plik  Tabela serwerów v2.0.rar   192,99 KB  2740 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#333653 /kup, /premium czyli info w motd jak kupić klase premium

Napisane przez Rob Zombie ` w 12.12.2011 19:22

opis

Dzięki temu pluginowi po wpisaniu na serwerze w say komendy: /kup lub /premium wyskoczy okienko motd z informacją "Jak kupić premium" ;)

instalacja

1. kup_premium.amxx wklejamy do addons/amxmodx/plugins
2. premium.txt wklejamy do addons/amxmodx/data
3. Otwieramy addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy linijkę kup_premium.amxx
4. Restartujemy serwer/Zmieniamy mapę i Gotowe.


konfiguracja

Informacje dotyczące kupna klasy premium tj. nr gg/mail gdzie trzeba się zgłosić czy co tam wymyślicie można zmieniać w pliku premium.txt

inne informacje

Plugin napisałem na prośbę jednego z użytkowników amxx.pl, dlatego postanowiłem udostępnić go wszystkim. Plik premium.txt podam lecz będzie on PUSTY ponieważ nie odrobiłem lekcji z html'a ale wiem, że napisanie własnego info jak kupić premium z dobrym poradnikiem nie sprawi nikomu większego kłopotu ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#284148 Team Frag Game

Napisane przez Gufinsky w 17.08.2011 13:51

Dołączona grafika
Plugin zlicza zabójstwa drużyny CT/TT (paka się nie liczy) i jeżeli liczba fragów jest równa lub większa od <cvar> to drużyna dostaje <cvar> expa.
Dodałem też wyświetlanie w hud stanu fragów.
Dzięki dla Truposza za poprawienie kilku błędów.

Dołączona grafika
cod_limit "45" - granica fragów
cod_limit_exp "1000" - exp jaki dostaje drużyna

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#332182 Dodanie do Statystyk w hud "Forum"

Napisane przez Rob Zombie ` w 09.12.2011 23:14

Dziś ktoś napisał do mnie abym dodał mu forum do hudmsg COD'a, niby proste ale komuś kto zaczyna może się przydać, zaczynamy!

w public PokazInformacje(id) szukamy:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

dodajemy:

^n[Forum : NazwaTwojegoForum.pl]

całość ma wyglądać tak:

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Forum : NazwaTwojegoForum.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kompilujemy i gotowe :P z pozycji serwera wygląda to tak:

Dołączona grafika


Mam nadzieje, że komuś się przyda i życzę większego uniq na Twoim forum ! ;P
  • +
  • -
  • 2