Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Arkovsky - zdjęcie

Arkovsky

Rejestracja: 27.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.03.2012 13:16
-----

#136968 [Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki

Napisane przez Arkovsky w 20.05.2010 22:45

Jak dodaje to mi wysypuje błędami...

Sorry, działa już.

Trzeba dodać:

{
	
	new Float: velocity[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
        if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
                entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
	
	}

Przed Returnem a dokładnie przed:
return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 2