Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać krokiProszę o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubert4444

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 15.05.2010 17:15

Witam.

Gdy skradam się Komendosem to słychać tak jakbym normalnie biegł :/ i tak się dzieje w każdej klasie gdy dodaję punkty do kondycji ( polepsza prędkość ).

Jak temu zapobiec :/ !?
  • +
  • -
  • 1

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 19:40

To silnik gry wysyła sygnał do odtwarzania dźwięku kroków i robi to automatycznie od pewnej szybkości. Można się o tym przekonać wyłączając mod i kombinować z cvarami gracza cl_*, dokładnej nazwy w tej chwili nie pamiętam, ale mniejsza o to.

Jedyne rozwiązanie przychodzące mi do głowy do ustawienie nowej granicy dla ludzi z odpowiednim atrybutem. I nie ma na to cvara, więc wykazać się musi plugin.
  • +
  • -
  • 0

#3 hubert4444

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 15.05.2010 19:49

a więc co zmienić w tym pluginie ;> ?

Zobacz, plugin od Peyote.
Jak możesz, pobierz i poszperaj :)
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 20:36

Najłatwiejsza opcja dla programisty to w prethinku sprawdzać szybkość i dawać/zabierać ciche chodzenie. Sry, ale ja chcę brać na siebie takiej podmiany. Brzmi jak duży mod, a ja nie mam gdzie tego porządnie przetestować i może wyjść bubel.
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.05.2010 02:02

Idąc za słowami R3X'a kod z diablo oparty o fakemeta'e.
do init
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")

na koniec sma
public Forward_FM_PlayerPreThink(id) 
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.05.2010 11:18

@up
Przy kompilacji
Error: Undefined symbol "fm_get_user_maxspeed" on line 1703
  • +
  • -
  • 0

#7 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.05.2010 11:35

Zapdoaj .sma może... :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.05.2010 11:41

Nieedytowane.. weź z tematu z codmodem. Standardowe + ta zmiana.
  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.05.2010 11:47

na koniec wklej:
stock Float:fm_get_user_maxspeed(index) {
new Float:speed;
pev(index, pev_maxspeed, speed);

return speed;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.05.2010 11:32

W CmdStart dodaj:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);

  • +
  • -
  • 1

#11 Arkovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Rzesz
Offline

Napisano 20.05.2010 22:45

Jak dodaje to mi wysypuje błędami...

Sorry, działa już.

Trzeba dodać:

{
	
	new Float: velocity[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
        if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
                entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
	
	}

Przed Returnem a dokładnie przed:
return FMRES_IGNORED;

Użytkownik arkovsky edytował ten post 20.05.2010 22:48

  • +
  • -
  • 2

#12 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 01.06.2010 01:35

rozumiem, że bug eliminuje w/w kod podany przez autora, plugin sie kompiluje ale wywala 1 błąd:

/home/groups/amxmodx/tmp3/php7flnHh.sma(302) : warning 225: unreachable code

co jest nie tak? kod dodałem wg tego co napisał kolega wyżej...

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
	
	new Float: velocity[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
        if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
                entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);

	
	}


	return FMRES_IGNORED;





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych