Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maciek332 - zdjęcie

Maciek332

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2014 15:09
-----

#492873 Wybieranie grcza z menu a nastepnie robienie mu ss'y

Napisane przez Maciek332 w 23.12.2012 14:57

Z chęcią pomogę, tylko nie wiem o co ci chodzi. Czytałem to co napisałeś kilka razy i nic ;D

EDIT

Spróbuj takiego pluginu:
Spoiler


Na serwer zainstaluj ultimate_ss_log

Żeby dodać to do Menu Admina:
http://amxx.pl/topic...ina-amxmodmenu/

LINIJKA:

AddMenu("SS", "amx_ssm", get_clcmd_flags("amx_ssm", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")


O coś takiego ci chodziło?
  • +
  • -
  • 1


#492872 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić by za fraga nie przyznawało perka?

Napisane przez Maciek332 w 23.12.2012 14:54

Znajdź:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)


i usuń w nim to:


if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);


Daj znać na PW czy działa :)
  • +
  • -
  • 1


#492868 Naprawa bugu przechodzenia rakiet do nowej rundy

Napisane przez Maciek332 w 23.12.2012 14:46

Tak, jest to zbędne. W momencie pisania poradnika nie byłem pewny :)

@@up
Warning to nie error
  • +
  • -
  • 1


#474183 Naprawa bugu przechodzenia rakiet do nowej rundy

Napisane przez Maciek332 w 02.11.2012 14:11

Z pewnością widzieliście mój temat z naprawą tego bugu do starego coda dostępny tutaj:

http://amxx.pl/topic...ety-nowa-runda/


Teraz chciałbym pokazać wam jak można zlikwidować w podobny sposób ten bug w "nowej" wersji coda. Widziałem tematy z prośbą o zrobienie tego, lecz bez odpowiedzi, a więc proszę :)


1) Otwórz .sma klasy, która posiada rakiety
2) Znajdź:
new const wytrzymalosc =

3) Dodaj pod tym:
new bool:freezetime = true;

4) W public plugin_init() dodaj:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

5) Na koniec .sma dodaj:


public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "rocket");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "rocket");
}
}


I to koniec :) Milej gry
maciek332 aka quO?
  • +
  • -
  • 3


#433260 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Klasa MasterSnajper

Napisane przez Maciek332 w 17.07.2012 16:55

Do Twojego coda: http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/
  • +
  • -
  • 1


#433229 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Klasa MasterSnajper

Napisane przez Maciek332 w 17.07.2012 15:38

W starym codzie wszystkie klasy, jak i cały plugin znajdują się w 1 pliku.
Innymi słowy bez .sma starego nic się nie da zrobić.
  • +
  • -
  • 1


#429925 [ROZWIĄZANE] Jak naprawić bug zmniejsza obrażenia?

Napisane przez Maciek332 w 08.07.2012 17:03

Słyszenie kroków na shift: http://amxx.pl/topic...-slychac-kroki/

Bug z zabijaniem:

1. Znajdź:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");


2. Pod tym dodaj:


register_clcmd("vest", "BlokujKomende");
register_clcmd("vesthelm", "BlokujKomende");


Pomogłem? :)
  • +
  • -
  • 1


#425371 Cod Mod by maciek332

Napisane przez Maciek332 w 28.06.2012 14:20

Dołączona grafika
Kolejna przeróbka znanej modyfikacji cs :) Paczka ta niestety nie została dokończona ze względu na brak czasu (chodzi mi tu o te 2 niedokończone klasy). Paczka ta zawiera:

- 401 Lv
- exp dla drużyny, która wygrała rundę
- sklep z ogranicznikiem do 2 Redbulli na rundę
- blokade rakiet i dynamitów na 7 sekund od rozpoczęcia rundy
- usunięty bug z przechodzeniem rakiet do nowej rundy (według mojego pomysłu)
- podział klas na Zwykłe i Premium (tzw. frakcje)
- funkcję /itemy (opis itemów)
- usunięty bug zmniejszonych obrażeń i nie zabijania natychmiast (kto wie o co chodzi ten wie)
- zwiększenie ilości punktów, które można dodać w staty jednym kliknięciem
- komendy /daj oraz /wymien
- dodana ilość HP oraz zielony kolor HUD
- zlikwidowany bug ze słyszalnością kroków na shift
- nieco zmodyfikowane klasy:

Snajper- Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Komandos- Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Strzelec wyborowy- Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 100% biegu, 100 pancerza
Obrońca- Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza
Medyk- Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza
Wsparcie ogniowe- Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma trzy rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen
Saper- Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja
Demolitions- Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego
Rusher- Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Cichociemny (Klasa Premium)- Dostaje m4a1+deagle,120hp bazowe,natychmiastowe zabicie z noza,za kazdego fraga +20hp
Agent- Dostaje Deagle+usp, automatyczny BH, 2 rakietki, 120hp, 50armora, 120% biegu
Szpieg- Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga
Szturmowiec- Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega
Strzelec Wsparcia- Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete
Lekki żołnierz- Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega
Rebeliant- Dostaje sg552 + 1 dynamit + 1 HE, 100 hp bazowe
KLASA SIE ZEPSULA
Hitler (Klasa Premium)
- Dostaje ak47+m4a1, deagle, 100 szybkosci 200 pancerza oraz 2 rakiety
KLASA SIE ZEPSULA
Smierc (Klasa Premium)
- Dostaje AWP, M4A1, AK47, 120 biegu, 100 pancerza, 125 hp bazowe
Admiral (Klasa Premium)- Dostaje dwa shotguny+ m4a1 i 2 apteczki oraz 3 colty. 120 hp 100 armor
Pulkownik (Klasa Premium)- Dostaje m4a1 + ak47, usp, granaty , wieksze dmg (5+0.1*inteligencja)


- 4 nowe itemy:

1 Ammunicja Rambo- Nie musisz przeładowywać broni
2 Master- Masz 10 DMG i 50 HP więcej
3 Naboje wampira- 20% twoich obrażeń przechodzi do twojego HP
4 UAV- Widzisz wrogów na radarze (wersja bez tego denerwującego dźwięku)


Dołączona grafika
Zmieniona komenda dodawania leveli (powód to nadużycia ze strony adminów) cod_stopplug nick lvl

Dołączona grafika
/klasa
/klasy
/reset
/drop
/item
/itemy
/daj
/wymien
/sklep

Dołączona grafika
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

UWAGA! Aby działały dźwięki, należy nadać im nazwy:

mementoselect.wav
start.wav
start2.wav
mementolevelup.wav

Wiąże się to ze zmianą dźwięków na serwerze, na którym ów paczka przez jakiś czas funkcjonowała.

Inne rzeczy do edycji:
- znajdź wszystkie
Kup premium na xxx
i wpisz nazwę swojego forum

Update !

Znalazłem chwilkę i poprawiłem te dwie klasy. Jeśli komuś się nie podobają, możliwości edycji są nieograniczone :)

Postać Zepsuta nr 1 --> Bolt Dostaje M4A1. Bardzo szybko biega, ale ma mniej HP
Postać Zepsuta nr 2 --> Nazista (Klasa Premium) Dostaje M4 i deagle, 3 rakiety, 3 apteczki i granaty. 120 HP 200 AP

Dodano nowy wygląd rakiety (czerwona smuga)

UWAGA!
Aby na Naziście przełączać się między rakietami a apteczkami wykorzystujemy klawisz radio3 --> © <--

Jeśli ktoś dalej chce się tym bawić, to na tą chwilę polecam zlikwidowanie bugu natychmiastowego zabicia granatem HE przy przedmiocie AWP Sniper.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#374056 [ROZWIĄZANE] Jak wgrac COD na serwer

Napisane przez Maciek332 w 02.03.2012 17:48

Chcesz na ownserver tak?
Po kupieniu serwera dostaniesz informacje dotyczace twojego FTP
Sciagnij Total Commandera
Wejdz na FTP przez totala i po prostu przekopiuj pliki

(Po dwukrotnym przeczytaniu pytania mysle, iz o to ci chodzilo)
  • +
  • -
  • 1


#372136 Naprawa: Bug rakiety nowa runda

Napisane przez Maciek332 w 27.02.2012 19:19

Witam, nie widziałem na forum podobnego tematu (szukałem w google), więc postanowiłem takowy napisać. Dowiecie się tutaj, jak zlikwidować bug rakiety, która wystrzelona tuż przed nową rundą, przechodzi do następnej, raniąc ludzi na respie.
Poradnik by JA :)
Do dzieła ^D^

Znajdź:
public NowaRunda()


i zmień to:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}
}


na to:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}

new iEnts = find_ent_by_class(-1, "Rocket");
while(iEnts > 0)
{
remove_entity(iEnts);
iEnts = find_ent_by_class(iEnts, "Rocket");
}
}


KONIEC :)

Jeśli ktoś używa czasowej blokady rakiety z tego tematu: http://amxx.pl/topic...blokada-rakiet/

to public NowaRunda() należy podmienić na ten:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}
mozna = false;
{
set_task(12.0,"odblokuj",666)
ColorChat(0,RED,"Rakiety i dynamity zablokowane na 10 sekund !")
}

new iEnts = find_ent_by_class(-1, "Rocket");
while(iEnts > 0)
{
remove_entity(iEnts);
iEnts = find_ent_by_class(iEnts, "Rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 5


#336202 Blokada natychmiastowego zabicia z noża LMP

Napisane przez Maciek332 w 18.12.2011 18:41

Witam

:)
Dziś chciałbym pomóc niejednej osobie, która stworzyła na swoim Codzie nową klasę z natychmiastowym zabiciem z noża.
Mianowicie chodzi o to, że nowa klasa może zabijać natychmiast zarówno LPM, jak i PPM. Jest to po prostu nasz bardzo częsty błąd przy dodaniu klasy :)

1.Znajdź
if(weapon == CSW_KNIFE)
przy swojej klasie

2. Zamień
 if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Cichociemny )
damage = float(health);
}




Na to:

 if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Tutaj_jest_nazwa_naszej_klasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2