Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maciek332 - zdjęcie

Maciek332

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2014 15:09
-----

#492258 [ROZWIĄZANE] Przeniesienie id do drugiego publica

Napisane przez dasiek w 21.12.2012 16:50


public Gracze(id)

{

new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Handle_Gracze");

new num = get_playersnum();

for(new ajdi=1; ajdi<=num; ajdi++)

{

  if(!is_user_connected(ajdi))

  {

   continue;

  }

  menu_additem(menu, nazwa_graczaa[ajdi]);

}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");

menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");

menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

}

public Handle_Gracze(id, menu, item)

{

if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))

{

  menu_destroy(menu);

  return PLUGIN_CONTINUE;

}

new lvvl=0;

lvvl = poziom_gracza[item+1];

new data[3], acces, callback;

menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, charsmax(data), _, _, callback);

ColorChat(id, RED, "------> %d Lvl na klasie %s z perkiem %s", lvvl, nazwy_klas[klasa_gracza[item+1]],

nazwy_perkow[perk_gracza[item+1]]);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");



return PLUGIN_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 1


#492273 [ROZWIĄZANE] nick w komendzie

Napisane przez DarkGL w 21.12.2012 17:31

client_cmd(id, "amx_ss ^"%s^" 5",nazwa_gracza);

  • +
  • -
  • 1


#474688 [ROZWIĄZANE] Czy ten plugin zadziała? Admin welcome

Napisane przez Droso w 03.11.2012 15:54

Łap od razu z wyjściem z serwera :)
#include amxmodx 

#define PLUGIN "Admin Welcome" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Sn!ff3r" 

#define ADMIN ADMIN_LEVEL_A
#define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H

new name[32][32];

public plugin_init() 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

public client_putinserver(id) 
{ 
	if (get_user_flags(id) & ADMIN && !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
	{ 
		set_task( 10.0, "admin", id );
	} 
	else
		if (get_user_flags(id) & PREMIUM && !(get_user_flags(id) & ADMIN))
	{ 
		set_task( 10.0, "premium", id );
	} 
} 

public admin(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	get_user_name(id,name[id],31)               
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) 
	show_hudmessage(0, "Przychodzi admin!^n %s",name[id])  
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public premium(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	get_user_name(id,name[id],31)               
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) 
	show_hudmessage(0, "Przychodzi gracz premium:!^n %s",name[id])    
	
	return PLUGIN_CONTINUE;  
}


public client_disconnect(id){
	if (get_user_flags(id) & ADMIN && !(get_user_flags(id) & PREMIUM))
	{ 
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) 
		show_hudmessage(0,  "Admin: %s ^nWyszedl z gry",name[id])  
	} 
	else
		if (get_user_flags(id) & PREMIUM && !(get_user_flags(id) & ADMIN))
	{ 
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) 
		show_hudmessage(0,  "VIP: %s ^nWyszedl z gry",name[id])  
	} 
}

  • +
  • -
  • 1


#416869 Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)

Napisane przez dasiek w 02.06.2012 10:09

W Tym poradniku pokażę wam jak dodać klasie 2 umiejętności (na przykłądzie miny i rakiety - Klasa Kaboom)

Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.

new bool:ma_rakiety[33];
new bool:ma_miny[33];

przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false;
ma_rakiety[id]=false;

Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet

case Kaboom:
{
    give_item(id,"weapon_deagle");
    give_item(id,"weapon_p90")
    ma_rakiety[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    ilosc_min_gracza[id] = 3;
}


do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)

register_clcmd("radio3", "Zmiana");

i dodajemy funkcje Zmiana

public Zmiana(id)
{
    if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom
    {
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety
        {
            ma_miny[id] = true; // ustaw miny
            ma_rakiety[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny");
        }
        else // jeśli nie ma rakiet
        {
            ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw
            ma_miny[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia
}

i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.

zmieniamy z

if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
    StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
    PostawMine(id);

na

if(ma_rakiety[id])
    StworzRakiete(id);
if(ma_miny[id])
    PostawMine(id);

Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.

UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;

PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.

W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.

miłego. ;)
  • +
  • -
  • 6


#372419 [ROZWIĄZANE] Item Radar Telegrafisty

Napisane przez pfkers w 28.02.2012 12:54

http://cssupport.pl/...sa-telegrafista

Tutaj masz fajny opis + klasa.. mysle ze to fajne rozwiazanie


#361117 [ROZWIĄZANE] Plugin: ramka po wpisaniu komendy

Napisane przez prokox22 w 09.02.2012 15:44

Praca na 2 minuty.
Proszę bardzo.
vipp.sma wklej do scripting
vipp.amxx wklej do plugins
vip.txt wklej do cstrike


trzymaj
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Motd Vipa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Skuter"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vip", "motd1");
register_clcmd("say_team /vip", "motd1");
}
public motd1(id)
{
show_motd(id,"vip.txt","vip")
}


a tu możesz go zamienić na plik amxx
http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1