public Gracze(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Handle_Gracze"); new num = get_playersnum(); for(new ajdi=1; ajdi<=num; ajdi++) { if(!is_user_connected(ajdi)) { continue; } menu_additem(menu, nazwa_graczaa[ajdi]); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public Handle_Gracze(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id)) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new lvvl=0; lvvl = poziom_gracza[item+1]; new data[3], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, charsmax(data), _, _, callback); ColorChat(id, RED, "------> %d Lvl na klasie %s z perkiem %s", lvvl, nazwy_klas[klasa_gracza[item+1]], nazwy_perkow[perk_gracza[item+1]]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Maciek332
Rejestracja: 17.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2014 15:09





O mnie
I have english version of QTM_Peyote Call of Duty Mod. If you need it, PM me.
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 65
- Odwiedzin: 3 918
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 20, 1995
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Głubczyce
Kontakt
#492258 [ROZWIĄZANE] Przeniesienie id do drugiego publica
Napisane przez dasiek
w 21.12.2012 16:50
#492273 [ROZWIĄZANE] nick w komendzie
Napisane przez DarkGL
w 21.12.2012 17:31
#474688 [ROZWIĄZANE] Czy ten plugin zadziała? Admin welcome
Napisane przez Droso
w 03.11.2012 15:54
Łap od razu z wyjściem z serwera 

#include amxmodx #define PLUGIN "Admin Welcome" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define ADMIN ADMIN_LEVEL_A #define PREMIUM ADMIN_LEVEL_H new name[32][32]; public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public client_putinserver(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN && !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) { set_task( 10.0, "admin", id ); } else if (get_user_flags(id) & PREMIUM && !(get_user_flags(id) & ADMIN)) { set_task( 10.0, "premium", id ); } } public admin(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; get_user_name(id,name[id],31) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Przychodzi admin!^n %s",name[id]) return PLUGIN_CONTINUE; } public premium(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; get_user_name(id,name[id],31) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Przychodzi gracz premium:!^n %s",name[id]) return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id){ if (get_user_flags(id) & ADMIN && !(get_user_flags(id) & PREMIUM)) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Admin: %s ^nWyszedl z gry",name[id]) } else if (get_user_flags(id) & PREMIUM && !(get_user_flags(id) & ADMIN)) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.3, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "VIP: %s ^nWyszedl z gry",name[id]) } }
#416869 Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)
Napisane przez dasiek
w 02.06.2012 10:09
W Tym poradniku pokażę wam jak dodać klasie 2 umiejętności (na przykłądzie miny i rakiety - Klasa Kaboom)
Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.
przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet
do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)
i dodajemy funkcje Zmiana
i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.
zmieniamy z
na
Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.
UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;
PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.
W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.
miłego.
Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.
new bool:ma_rakiety[33]; new bool:ma_miny[33];
przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false; ma_rakiety[id]=false;
Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet
case Kaboom: { give_item(id,"weapon_deagle"); give_item(id,"weapon_p90") ma_rakiety[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ilosc_min_gracza[id] = 3; }
do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)
register_clcmd("radio3", "Zmiana");
i dodajemy funkcje Zmiana
public Zmiana(id) { if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0); if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety { ma_miny[id] = true; // ustaw miny ma_rakiety[id] = false; ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny"); } else // jeśli nie ma rakiet { ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw ma_miny[id] = false; ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta"); } } return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia }
i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.
zmieniamy z
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0) StworzRakiete(id); if(ilosc_min_gracza[id]>0) PostawMine(id);
na
if(ma_rakiety[id]) StworzRakiete(id); if(ma_miny[id]) PostawMine(id);
Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.
UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;
PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.
W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.
miłego.

#372419 [ROZWIĄZANE] Item Radar Telegrafisty
Napisane przez
pfkers
w 28.02.2012 12:54
http://cssupport.pl/...sa-telegrafista
Tutaj masz fajny opis + klasa.. mysle ze to fajne rozwiazanie
Tutaj masz fajny opis + klasa.. mysle ze to fajne rozwiazanie
#361117 [ROZWIĄZANE] Plugin: ramka po wpisaniu komendy
Napisane przez prokox22
w 09.02.2012 15:44
Proszę bardzo.
vipp.sma wklej do scripting
vipp.amxx wklej do plugins
vip.txt wklej do cstrike
trzymaj
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Motd Vipa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Skuter"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vip", "motd1");
register_clcmd("say_team /vip", "motd1");
}
public motd1(id)
{
show_motd(id,"vip.txt","vip")
}
a tu możesz go zamienić na plik amxx
http://amxx.pl/kompilator/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Maciek332
- Regulamin