Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WolnoMysle - zdjęcie

WolnoMysle

Rejestracja: 13.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2012 18:46
-----

#363503 Brak ikony głośnika nad głową

Napisane przez gring0 w 12.02.2012 20:03

opis:
plugin sprawia, że gdy gracz użyje mikrofonu, to nad modelem postaci nie widać ikonki głośnika.
szczególnie przydatne na serwerach typu chowany, jailbreak.

instalacja:
glosnik.sma wrzucamy do scripting
glosnik.amxx wrzucamy do plugins
w pliku plugins.ini dopisujemy na końcu: glosnik.amxx

nie jestem autorem tego pluginu - po prostu nie widziałem go na forum więc go tu wrzuciłem.

Załączone pliki




#217358 Dodawkowy exp

Napisane przez byCZUS w 19.02.2011 19:07

Ostatnio dla siebie pisałem plugin do dawania exp'a za podłożenie paki, uratowanie hostów itp. Widzę że kilka osób go też poszukuje a więc go udostępniam.

Są 2 ver.

Ver 1:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
  • uratowanie hosta
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"
cod_rescuxp "30"

Ver 2:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#167540 Jeżeli serwer pełny...

Napisane przez kasza w 02.09.2010 22:48

adminslots.txt w data/lang a dokładnie:

[pl]
DROPPED_RES = Wyrzucony z powodu rezerwacji slotow


  • +
  • -
  • 2


#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^

Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14

Dołączona grafika

Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.

Plugin ma opcje:

Dołączona grafika

Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.

* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe Dołączona grafika
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.

Menu Admina widoczne dla adminów tylko.

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).


Dołączona grafika
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat

Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.


Dołączona grafika
ban_account <nick> <haslo>

Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta

/konto - menu główne

Dołączona grafika
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini

Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM Dołączona grafika

Dołączona grafika

Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#298712 Kamera na bok/...

Napisane przez ^Grzyboo w 21.09.2011 18:12

Ja pierdziele ile można wałkować 1 temat w kółko.
http://forums.allied...ad.php?p=594746
256 / 0 hp - przekręcenie ekranu
  • +
  • -
  • 1


#368528 Problem z misjami.

Napisane przez Play 4FuN w 21.02.2012 17:06

raczej się tak nie da
  • +
  • -
  • 0


#368348 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez Bloody_ w 21.02.2012 13:08

Proszę Szpiega:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#368404 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez Play 4FuN w 21.02.2012 14:53

masz jeszcze moją wersję (dla mnie prostsza do edycji ;) )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#283891 Sklep (monety i dolary)

Napisane przez A może sma? w 16.08.2011 20:51

Siema :] W ziązku z tym, że sklepy, które są obecnie zrobione i dostosowane do monet są zrobione "na odwal" macie nowy sklep :]

Dołączona grafika
Co tu dużo mówić: przerobiony sklep Miecia: [CoD Nowy] [COD:MW Nowy] Sklep [aktualizacja!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Korzysta z tego pluginu: [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dodatek do nowego CodModa dodający sklep
Nie jestem pewny czy jest na 100% dobrze zrobiony więc się nie obrażę za pomocne posty :P
Dodałem cvary, żebyście sobie mogli pozmieniać ustawienia bez mieszania w .sma - są CoD po 1000 i po 100 lvl :P

W sklepie mamy 7 opcji:
-Ibuprofen [Leczy 10 HP] Koszt: 1500$
-Fenacetyna [Leczy 25 HP] Koszt: 3000$
-Tramal [Leczy 50 HP] Koszt: 6000$
-Amfetamina [Wyzej skaczesz] Koszt: 16000$
-Lotto [Losowanie bonusow] Koszt: 16000$
-Doswiadczenie [Dostajesz losowy EXP] Koszt: 16000$
-Ruletka [Dostajesz losowy perk] Koszt: 10000$

Z wytrzymałością perku:
-Naprawa Perku [Dostajesz +15 wytrzymalosci perku] Koszt: 10000$

By włączyć/wyłączyć wytrzymałość otwieramy *.sma, szukamy #define WYTRZYMALOSPERKU i usuwamy/stawiamy dwa ukośniki (//) przed tą linijką

Dołączona grafika
say /sklep
say /shop

Dołączona grafika
Cvary są prawie takie same jak w oryginale.
Jednak są takie różnice:
ustawiamy je w pliku codshop.cfg
zamiast: shop_<coś tam> <ileś tam>
mamy: shop_money_<coś tam> <ileś tam> oraz shop_coins_<coś tam> <ileś tam>
Wrostek _money_ odpowiada za sklep za dolce, wrostek _coins_ odpowiada za sklep za monety

Dołączona grafika
Standardowa. cod_shop.amxx do plugins-codmod-systemmonet.ini, cvary do codshop.cfg

Dołączona grafika
A teraz to na co wszyscy czekali
Załączony plik  CoD Shop with coins.rar   20,61 KB  4497 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 32


#367461 Wytrzymałość Perku

Napisane przez misiek111232 w 19.02.2012 16:48

QTM. Peyote w jednym temacie dał to sma że tu jest naprawione

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];

if(poprzedni_perk[id] == perk) return;

wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

poprzedni_perk[id] = perk;
}

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
  cod_set_user_perk(id, 0);
  client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
  client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
  return;
}
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
  set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

  • +
  • -
  • 1


#294441 1 PKT w Zdrowie = 2 HP

Napisane przez A może sma? w 10.09.2011 12:13

Zrób tak:
Znajdź:
public ZastosujAtrybuty(id)

Poszukaj w tym publicu:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

Zamień na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;

  • +
  • -
  • 4


#368280 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez Bloody_ w 21.02.2012 09:32

wymiatacz

or

ninja :crazy:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#368265 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez Play 4FuN w 21.02.2012 07:57

U mnie działają, może brakuje ci includa jakiegoś, pobierz mój plik .amxx i zobacz czy zadziała
ps. widzę że zmieniłeś trochę sma ;)
  • +
  • -
  • 2


#368186 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez NexusLaMeR w 20.02.2012 21:54

Wymiatacz oraz ninja nie działają proszę tutaj sma do klasy

Ninja


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (PREMIUM)";
new const opis[] = "Noz 1/1 , DEAGLE 1/3 , Widzialnosc 30 , 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

{
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 3
ma_klase[id] = 1;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


Wymiatacz


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Wymiatacz (PREMIUM)";
new const opis[] = "Scout 1/2 , AK 1/6 , FAMAS , USP, 3 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Wymiatacz (PREMIUM)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
{
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 2
oneonone[id][CSW_AK47] = 6
ma_klase[id] = 1;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



#368164 [ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie kilku klas.

Napisane przez Play 4FuN w 20.02.2012 21:33

Masz wszystkie trzy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2