OMG człowieku masz admina tylko nie dodałeś sobie flagi "u" czyli amxmodmenu, więc nie masz prawa z tego menu korzystać, ale np. przez konsole możesz zbanować.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
IsRiN nie posiada znajomych
Napisane przez WeBsteR
w 04.12.2014 14:45
Napisane przez DarkGL
w 05.08.2014 11:21
Napisane przez Split
w 03.08.2014 11:11
Napisane przez
BlackDead
w 15.10.2013 16:46
Napisane przez Lukasz5
w 30.07.2011 18:19
Napisane przez baku
w 17.05.2008 16:16
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.soWchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"Pod przyciskiem = masz podbota
Napisane przez Enson
w 12.03.2012 15:25
new const zdrowie = 40;oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);
nazwa "Chuligan"; opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi"; Nazwa "Crash" Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu." nazwa "Pancernik" opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE" nazwa "Snajper"; opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; nazwa "Szalony Lekarz"; opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych."; nazwa "Taktyk Wojenny"; opis "Posiada ciche kroki."; nazwa "Talib"; opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok"; nazwa "Zwinny Zolnierz"; opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";
nazwa "Admiral"; opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; nazwa "Amadeusz"; opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5"; nazwa "Bruce Lee"; opis "Dostaje full magazynek za fraga"; nazwa "Doswiadczony Saper"; opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety"; nazwa "Zjawa"; opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac"; nazwa "Egzekutor"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4"; nazwa "Elektryk"; opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi"; nazwa "General"; opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen"; nazwa "Inzynier"; opis "Posiada dzialko straznicze"; nazwa "Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP"; nazwa "Kozak"; opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Kucacz"; opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem"; nazwa "Lzejszy Kapitan"; opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta"; nazwa "Mega Rambo"; opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga"; nazwa "Ninja"; opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny"; nazwa "Nozownik"; opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza nazwa "Phantom"; opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47"; nazwa "Rambo"; opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo"; nazwa "Szpieg"; opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga"; nazwa "Punisher"; opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE"; nazwa "Umarlak"; opis "1/2 na ponowne odrodzenie"; nazwa "Samobojca"; opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int"; nazwa "Robal"; opis "Posiada brak rozrzutu w broniach"; nazwa "Zajac"; opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";
Napisane przez
bicek
w 11.02.2008 22:45
ad_manager.amxx
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod Xtaki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL
[you]
Proszę moda o dodanie do 1 posta.
Napisane przez Abes Mapper
w 31.08.2008 00:07
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname ) #define SAVE_ID 0Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Napisane przez Cinasek
w 04.04.2012 14:52
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez glut
w 25.01.2013 10:55
WeaponsMod
Udostępniam go dopiero teraz, ponieważ marnuje się na dysku a obiecałem.
Mod polega na zabijaniu przeciwników i zdobywaniu doświadczenia.
Czym większy level tym lepsza bron + 2 HP oraz wytrzymałości za poziom. (101 poziomów)
Zaczynamy z Glock18, a kończymy z M4A1,AK47,DEAGLE i wszystkie granaty.
Wpisz /menu aby zobaczyć MenuModa
Wpisz /sklep aby otworzyć sklep
Dla stałych graczy jest także vip. Ma on 2x większe doświadczenie za zabójstwo podłożenie paki itd....
SaveXP "1" // Czy exp ma sie zapisywac wm_kill "60" // ile expa za killa wm_kill_hs "80" // ile expa za killa hs wm_xp_paka "100" // ile expa za podlozenie i rozbrojenie wm_winner "50" // ile expa za wygrana runde
amxmodx amxmisc nvault fun strike enginepluginu
colorchat weapon
opis.txt do folderu cstrike
.sma do scripting
.amxx do plugins
Należy odblokować plugin restmenu.amxx w plugins.ini
I na serwerze zablokować wszystkie bronie
Wejdź na serwerze w amxmodmenu i ogranicz bronie...
Jeżeli ktoś chciałby do innego pluginu dodać dawanie expa w WeaponsModzie to proszę oto stock (Dziękuje benio101) za udostępnienie na swoim blogu) Jak mówiłem przyda mi się w miejscu
id -- id gracza(logiczne)
ammount -- ilosc
stock weaponsmod_give_xp(id, amount){
if(callfunc_begin("Give_Xp", "weaponsmod.amxx")==1){
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(amount);
callfunc_end();
}
}
Napisane przez glut
w 10.02.2013 09:18
Napisane przez Szyfrant
w 27.05.2010 16:17
'Szósteczka'
Wersja poradnika: v0.1
WERSJA W FORMACIE .PDF :
AMXBANS - Jak i Co 2 - AMXX - By Szyfrant.pdf 1,16 MB 2268 Ilość pobrań
Kolejna (już druga) odsłona poradnika "Jak i Co?" Nowy AMXBans ... Nowe funkcje... Nowy design... Ehh .
W miarę możliwości i czasu poradnik ten będzie aktualizowany.
Dobra bez gadania, lecimy z KONKRETAMI
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
Młody Admin: "KU***!!! Czitujesz !!! Masz PERMA CW**U!!
5 minut później
Młody Admin: KU*** !!! RASZUJESZ MASZ PERMA !!!
------------------------------------------------------
Poradnik "Jak i Co? 'Szósteczka'" został stworzony dla AMXX.pl , KarczmaPodKepa.pl oraz Ciebie drogi użytkowniku.
By Szyfrant @ Al rajt rizerwt
Jak chcecie kopiować, proszę bardzo, ale nie zapomnijcie o stopce i autorze
Napisane przez glut
w 10.02.2013 19:26