Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
wisien99
Rejestracja: 03.12.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2012 20:16
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 1 267
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wołomin
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
wisien99 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Vipy do coda
22.01.2012 00:25
http://amxx.pl/topic...vip-na-cod-mod/
posiada ono takie opcje
Witam, proszę o napisanie dla mnie pluginu vip pod serwer cod mod, który polega na
Vip za każde zabicie dostaje o 5 monet więcej.
Gdy vip wchodzi na serwer jest powiadomienie - Gracz xxx jest vipem itp.
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z HE
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z AK
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z M4A1
Vip ma 1/4 szans na zabicie od razu z deagle
Vip dostaje za każde zabicie +15 hp, i za hsa +50hp.
- Po Wpisaniu /vip wyslwietla się info
- Po wpisaniu /vips Wyswietlaja się vipy online
O to jest kod
http://amxx.pl/wklejka/13117077689579/
Teraz do rzeczy, tutaj miało podobno wyskakiwać graczom, że dołączył VIP itd. ale to u mnie nie działa, mógł by ktoś poprawić ten cod aby działało? z góry dzięki. dam +
Pytanie dotyczace klasy
17.01.2012 13:04
1. Klasa podczas kucania jest niesmiertelna ale tez sama nie moze zadawac obrazeń i ma dmg + int z mp5, dało by rade?
2. I dodatkowe pytanie, robiłem w generatorze klase ktora zabija z noza PPM i nie działa, wszystko poza tym okej ale nie zabija z kosy, w ogole nie dziala perk noz komandosa i nawet komandos czego to wina?
Jest mi ktoś w stanie udzielić odpowiedzi? dam ++
[ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma
16.01.2012 08:58
Niestety nie kompiluje mi sie to dam kod i czy moglby go ktos poprawic tak aby bylo cacy? dam PLUSIK
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_klase[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;
if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id){
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Prośba o poprawienie kodu klasy
13.01.2012 13:05
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom of Darkness (P)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25(+inteligencja) obrazen z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 500;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez wisieN, dla WWW.UKamila.pl ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.15, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Chciałbym zeby była klasą premium na flage s albo t. za pomoc dam plugik
Reklama w klasie/perku
08.01.2012 00:24
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: wisien99
- Regulamin