Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wisien99 - zdjęcie

wisien99

Rejestracja: 03.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2012 20:16
-----

Moje tematy

Vipy do coda

22.01.2012 00:25

z góry piszę, że mogłem się pomylić co do działu ale ten plugin znalazłem w dziale cod mod

http://amxx.pl/topic...vip-na-cod-mod/

posiada ono takie opcje

Witam, proszę o napisanie dla mnie pluginu vip pod serwer cod mod, który polega na

Vip za każde zabicie dostaje o 5 monet więcej.
Gdy vip wchodzi na serwer jest powiadomienie - Gracz xxx jest vipem itp.
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z HE
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z AK
Vip ma 1/10 szans na zabicie od razu z M4A1
Vip ma 1/4 szans na zabicie od razu z deagle
Vip dostaje za każde zabicie +15 hp, i za hsa +50hp.
- Po Wpisaniu /vip wyslwietla się info
- Po wpisaniu /vips Wyswietlaja się vipy online

O to jest kod

http://amxx.pl/wklejka/13117077689579/

Teraz do rzeczy, tutaj miało podobno wyskakiwać graczom, że dołączył VIP itd. ale to u mnie nie działa, mógł by ktoś poprawić ten cod aby działało? z góry dzięki. dam +

Pytanie dotyczace klasy

17.01.2012 13:04

Witam, wpadlem na pomysl zrobienia klasy ale nie umiem naspiać do niej kodu, umialby ktos? i w ogole czy sie da.

1. Klasa podczas kucania jest niesmiertelna ale tez sama nie moze zadawac obrazeń i ma dmg + int z mp5, dało by rade?

2. I dodatkowe pytanie, robiłem w generatorze klase ktora zabija z noza PPM i nie działa, wszystko poza tym okej ale nie zabija z kosy, w ogole nie dziala perk noz komandosa i nawet komandos czego to wina?

Jest mi ktoś w stanie udzielić odpowiedzi? dam ++

[ROZWIĄZANE] Mała poprawka kodu .sma

16.01.2012 08:58

Siema, sciagnalem sobie klase japonski weteran ktora chodzi po scianach i chcialem do niego dodac dmg + int z tego poradnika [CoD Nowy] Dodanie do klasy dodatkowe DMG+INT - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Niestety nie kompiluje mi sie to :( dam kod i czy moglby go ktos poprawic tak aby bylo cacy? dam PLUSIK

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Afrodyzjak";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie, 10 DMG +(INT)";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_klase[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;

if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id){
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx.");
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Prośba o poprawienie kodu klasy

13.01.2012 13:05

Witam chciałem zrobić klase premium który ma DMG +int z M4A1. Dawałem kod do premium, klasa się kompiluje ale i tak nie jest premium, zrobiłby mi ktoś aby działała? daje kod.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Phantom of Darkness (P)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25(+inteligencja) obrazen z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 500;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez wisieN, dla WWW.UKamila.pl ");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.15, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Chciałbym zeby była klasą premium na flage s albo t. za pomoc dam plugik

Reklama w klasie/perku

08.01.2012 00:24

Witam, co trzeba dopisać w sma zeby po wejsciu w moja np klase wyswietlila sie jakas reklama np. Klasa zrobiona przez wisieN www.123qyz.pl. Dam ++