Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sharez - zdjęcie

Sharez

Rejestracja: 01.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2013 10:49
-----

#550277 Propozycje do nowego Diablo

Napisane przez Sharez w 27.06.2013 14:36

Szczerze, pomysł mi się podoba, spróbujemy w pewnym stopniu ulepszyć to.

 

Klasy rozpisuje sobie teraz w zeszycie.

Będą to frakcje *podaje 2 nazwy ponieważ nie wiem którą wybrać* - klasy mają unikatowe umiejętności, które podam później.

 

Ludzie/Bohaterowie

 

*Amazonka

*Czarodziejka

*Nekromanta

*Paladyn

*Barbarzyńca

*Druid

*Zabójczyni

* Nie wiem czy dodać w tym miejscu Ninje.

 

Zastępy Piekieł/Piekielni Władcy

 

*Andariel

*Mefisto

*Duriel

*Diablo

*Baal

*Hefasto

 

Potwory *jestem w trakcie pisania*

 

*Ghul

*Upadły

*Talic

*Madawc

*Korlic

*Nihlathak

 

Klasy Premium *Demony*

 

*Izual

*Griswold

*Belial

Nie mogę edytować posta więc napiszę tutaj:

 

LUDZIE/BOHATEROWIE

 

*Amazonka:

 

* 100 hp na start

* Nóż + R = Łuk

* Dmg z łuku 90 (podpalanie przy trafionym strzale 1dmg/sec + 1dmg int/20.

* Podpalony zostawia za sobą czerwoną smugę

* Wbudowane 2 podskoki

 

*Czarodziejka:

 

* 110 hp na start

* Latarka dzięki której widzi niewidzialnych

* Fireball na nożu zadający 50dmg + 1.5 inteligencji

* 5% szansy na zamrożenie wroga z pistoletu

 

*Nekromanta:

 

* 90 hp na start

* Wysysanie od 4-6 hp

* Pożera ciała wrogów lub wskrzesza ciała sojuszników z 60 hp

* Pożeranie dodaje hp, a wskrzeszanie expa

* Na nożu ładuje MP5 Navy

 

*Paladyn:

 

* 140 hp na start

* Na nożu ładuje 4 magiczne pociski, trafiające automatycznie w głowę po trafieniu w przeciwnika

* Na start 6 long jumpów - nowy long jump int/15

 

* Barbarzyńca:

 

* Na nożu ładuje magiczną zbroje - max 5

* Za fraga dostaje 15 hp

* Okrzyk bojowy gdy ma 40 hp lub mnie. - jest wtedy szybszy oraz zadaje 5 dmg więcej.

 

* Druid:

 

* Dostaje 15% expa więcej

* Szansa 1/10, że weźmie wroga w korzenie i unieruchomi go na 5 sekund.

* Na nożu ładuje zatrute pociski (każdy pocisk trafia)

 

* Zabójczyni

 

* Na nożu ładuje tymczasową niewidoczność

* Posiada wbudowany, dodatkowy skok

* Posiada 3miny - 40dmg + int/2

* Wbudowany cichy chód

 

* Ninja

 

* 160hp na start

* Widoczność zredukowana do 8

* Mała grawitacja

* 10 noży do rzucania

* Na nożu ładuje szybkość

* oślepia wrogów (bind, raz na runde)

 

ZASTĘPY PIEKIEŁ/PIEKIELNI WŁADCY

 

* Andariel

 

* Nova trucizny (fala trucizny zatruwająca wrogów) - Dmg 40 + zatrucie 2dmg + int/20

* Na nożu ładuje +5dmg oraz leczenie 20hp (maskymalnie 2 załadowania)

* Z pistoletów wysysa od 2 do 4 hp

 

* Mefisto

 

* Widoczność zredukowana do 100

* Zmniejszona grawitacja + 3 dodatkowe podskoki

* Na nożu ładuje elektryczną ochronę - Obrażenia są mniejsze od 3 dmg + 1dmg/30

 

* Duriel

 

* 1/10 na zamrożenie przeciwnika pociskiem

* Trafiony przeciwnik zostawia za sobą niebieską smugę

* Zwiększona szybkość o 30 jednostek

 

* Diablo

 

* Promień ognia, który zadaje 50 dmg przeciwnikowi - podpala go zadając 1dmg/s

* Totem podpalający przeciwników, zadaje 3 dmg od ognia na sekundę

* Na nożu ładuje granaty

 

* Baal

 

* Na nożu ładuje 30 hp *ile razy chcę*

* Totem mroku - oślepia przeciników na czas 3 sekund (drugie wejście w totem nie oślepia)

* Na nożu ładuje item *max 5 razy*

 

* Hefasto

 

* Dostaje deagle

* Na nożu ładuje szansę 1/7 na natychmiastowe zabicie z deagle oraz 2 magiczne pancerze

* Na start dostaje HE oraz 1/7 szans na natychmiastowe zabicie z niego.

 

POTWORY

 

* Ghul

 

* Na nożu pożera ciała wrogów (dodaje mu to expa oraz 30hp)

* Każdy strzał zatruwa, trucizna zadaje 1dmg + int/15

* Na start 150hp

 

* Upadły

 

* Wbudowany kameleon

* 120 hp na start

* 1/3 na odrodzenie się po śmierci

* Teleportacja na nożu PPM (zasięg teleportacji zależy od inteligencji)

 

* Talic

 

* 90hp na start

* Gdy ma 50 hp lub mniej SZALEŃSTWO - Podpalające pociski, ogień zadaje 2dmg/sec

* 15% na wyrzucenie broni przeciwnikowi

 

* Madawc

 

* 115hp na start

* Na nożu mała grawitacja oraz widoczność

* Skill leczący siebie i drużynę o 50hp + int (raz na rundę)

 

* Korlic

 

* 130hp na start

* Nova mrozu (fala zamrażająca wrogów)

* Na nożu zwiększona szybkość

 

* Nihlathak

 

* 160hp na start

* 1 magiczny pocisk

* Autodestrukcja pod bindem

* 5 zatrutych noży do żucania

 

PREMIUM

 

* Izual

 

* 180hp na start

* 1/10 na pojawienie się u wroga

* Na bindzie Szał wojenny - dostaje dodatkową szybkość,  mniejszą widoczność.

1/2 na zamrożenie przeciwnika, obrażenia zredukowane o 10 dmg - czas trwania 20 sekund

 

* Griswold

 

* 150hp na start

* Na start dostaje AK 47

* Szybkość +20

* Na nożu 70 widoczności

* Potężny strumień trucizny

* Na nożu ładuje zbroje trucizny - odporność na magiczne ataki (czytaj, skille)

 

* Belial

 

* 150hp na start

* Zostawia za sobą trujący dym (zadaje 5dmg + int/20)

* Z nożem jest szybszy

* Na bindzie tworzy falę trucizny 40dmg + zatrucie 2 dmg/s

* Dostaje M4A1 na początku rundy oraz zatrute pociski (1dmg/s)

* Wróg zostawia za sobą niebieską smugę.

 

Zakaz używania podanych tutaj umiejętności klas

Czekam na wasze porpozycje odnośnie itemów.

 

Napiszcie co byście dodali/zmienili w tych klasach.


  • +
  • -
  • 1