Trochę edytowałem opisy klas:
Amazonka
* 120 hp na start
* Nóż + R = Łuk
* Dmg z łuku 60 + inteligencja (1/5 na wystrzelenie 2 strzał)
* Wbudowane 2 podskoki
Czarodziejka
* 110 hp na start
* Latarka dzięki której widzi niewidzialnych
* Thunder na nożu (zadaje 60dmg + 1.5 int, trafiony przeciwnik doznaje szoku [paraliż na 1sekunde + int /20]
* 5% szansy na zamrożenie wroga z pistoletu
*Paladyn
* 140 hp na start
* Na nożu ładuje 2 magiczne pociski, trafiające automatycznie w głowę po trafieniu w przeciwnika
* Leczy 5hp 7 sekund
* Bonus do ataku +5 dmg
*Zabójczyni
* Na nożu ładuje tymczasową niewidoczność
* Szybsza od pozostałych klas o 20 jednostek
* Posiada 5 noży do rzucania + int/15 (każdy zadaje 10dmg)
* Nie słychać jej kroków
* Zmniejszona grawitacja
*Mefisto
* Widoczność zredukowana do 100
* Na start dostaje Wiertare + pociski z niej paraliżują wroga na 1.5 sekundy
* Na nożu ładuje elektryczną ochronę - Obrażenia są mniejsze od 3 dmg + 1dmg/15
*Hefasto
* Na start posiada 140hp
* Na nożu jest szybszy
* Pulsująca widoczność od 255 na 8
* Strzela tylko z pistoletów
* Z noża zadaje podwójne DMG
* Posiada 1/5 na natychmiastowe zabicie z noża
*Ghul
* 150hp na start
* Wolniejszy od innych klas
* Zatruwające pociski (trucizna zadaje 2dmg + int/20)
* Jego granaty dymne zatruwają (dmg od trucizny 3 przez 10 sekund)
*Griswold
* 160hp na start
* Na start dostaje AK 47
* Redukcja obrażeń 10
* Na nożu 70 widoczności
* Na nożu ładuje osłabienie przeciwnika - odporność na magiczne ataki (czytaj, skille)
Wizualny wygląd skilli
Czarodziejka
Thunder - piorun kulisty, kolor biały, w miejscu trafieniu tworzy się wybuch.
Barbarzyńca
Okrzyk bojowy - fala jak w totemie rozchodząca się jak w totemie, posiada czerwony kolor.
Druid
Korzenie takie jak na War3aft modzie
Andariel
Nova trucizny - fala rozchodząca się jak w totemie, koloru zielonego, uderza wrogów piętrowo (gdy są nad nami i pod nami)
Mefisto
Elektryczna ochrona - gracz posiada na sobie białą osłonkę
Diablo
Promień - zwykły czerwony promień (trafia widocznego przeciwnika)
Totem - kładzie najzwyczajniejszy totem, który wydaje czerwoną falę. (totem trwa 20 sekund)
Baal
Totem mroku - totem wytwarzający czarną falę, trwa 20 sekund
Talic
Szaleństwo - efekt palenia się (dymienie)
Korlic
Nova mrozu - fala jak w totemie koloru niebieskiego
Nihlathak
Autodestrukcja - widok wybuchu granatu + fala koloru czerwonego
Izual
Szał wojenny - niebieska osłona ciała
Belial
Dym trucizny - zwykły kłąb dymu rozchodzący się co sekundę za graczem
Fala trucizny - jak totem, kolor fali zielony