Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rafix124 - zdjęcie

rafix124

Rejestracja: 30.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2022 14:03
-----

#575792 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez szelbi w 06.10.2013 13:03

Screenshot


przyklad1_zps588e65f4.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_1.rar   5,51 KB  3014 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad2_zpse4ad1c08.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_2.rar   5,5 KB  2448 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad3_zps246276f3.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_3.rar   5,49 KB  440 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


prz4_zps15a48ac9.png


Download


Załączony plik  adminchat_4.rar   5,5 KB  1569 Ilość pobrań

 

 

Screenshot


prz5_zps2cf245ba.png


Download


Załączony plik  adminchat_5.rar   5,5 KB  873 Ilość pobrań



 
 

FAQ


Jak wyłączyć dźwięk odtwarzany przy otrzymaniu wiadomości na u@?
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer :)
//#define SOUND 1
 

Inne informacje


Stworzyłem ten temat, ponieważ na forum widzę prawie codziennie prośbę o coś takiego.
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
  • +
  • -
  • 23


#646489 Czysta paczka (AMXModX + Metamod-P + Dproto + VoiceTransCoder)

Napisane przez Lokator w 30.06.2014 12:45

Zauważyłem, iż część użytkowników próbuje swoich sił rezygnując z gotowych rozwiązań.

Próbujecie tworzyć serwery na vps'ach, czy serwerach dedykowanych - rozwijać się.

 

Gorąco Was do tego zachęcam!

 

Często jednak pomijacie najważniejsze kwestie dotyczące konfiguracji, przystosowania serwera do obecnych norm.

Nie posiadacie najnowszych plików hlds na swoim serwerze, czy też najnowszych aktualizacji modułów zainstalowanych na serwerze.

Do tego wszystkiego dodajemy aktualizacje klienta (gry) ze strony Valve i podział graczy na Steam / Non Steam - problem z komunikacją głosową.

 

Prędzej, czy później Waszymi serwerem zaczną interesować się ludzie niepożądani - idioci, którzy lubią niszczyć pracę innych.

Prawie zawsze przez takie zaniedbania serwery kończą swoją działalność, albo tracą większość tego, czego udało im się dokonać.

 

Dlatego właśnie postanowiłem stworzyć paczkę, która będzie dla Was wsparciem przy tworzeniu serwera : )

opis

Budowa paczki:

  • AMX Mod X Base (v1.8.2 Linux),
  • Counter-Strike Addon (v1.8.2 Linux),
  • Metamod-P (v1.21p37 Linux),
  • Dproto (v0.9.391),
  • VoiceTransCoder (v80).

W paczce zawarta jest konfiguracja wszystkich modułów oraz pełna konfiguracja server.cfg ; )

 

amxx.cfg - reklama amxx.pl w wiadomości standardowej, polski językiem klienta, ranking na nick oraz konfiguracja VoiceTransCodera,

users.ini - usunięcie standardowo ustawionych uprawnień dla gracza o nicku Loopback,

dproto.cfg - przekonfigurowanie dproto, uodpornienie Dproto na hack SteamID.

 

Paczka zawiera niezbędne publicznym serwerom moduły!

Wszystkie pliki zawarte w paczce będą na bieżąco aktualizowane!

Paczka nie zawiera plików ingerujących w ustawienia gracza!

 

Opis modułów zawartych w paczce:

Spoiler

 

instalacja

Zawartość folderu addons, dproto.cfg, server.cfg oraz liblist.gam wrzucamy do katalogu cstrike na serwerze, po czym go restartujemy.

 

inne informacje

Aktualizacje paczki:

  • ~ v1.0 | Utworzenie paczki.

download

Załączony plik  Czysta paczka (AMXModX + Metamod-P + Dproto + VoiceTransCoder).zip   3,25 MB  2898 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 22


#662043 GunXpMod - Rozpoczęcie rozgrywki z większym arsenałem broni

Napisane przez xenos w 03.09.2014 22:49

w gunxpmod.cfg

szukasz linijki
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
I tam ustawiasz po swojemu bronie od danego lvlu
przykład
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
0, // level 0, Glock.
0, // level 1, USP.
0, // level 2, P228.
0, // level 3, Fiveseven.
0, // level 4, Deagle.
0, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
0, // level 6, TMP. 
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu

Po owej zmianie podmieniasz gunxpmod.cfg i kompilujesz ponownie
  • +
  • -
  • 1


#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87