Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dawidpuskar - zdjęcie

dawidpuskar

Rejestracja: 30.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.04.2024 21:43
-----

#343967 2 sloty na perk

Napisane przez Raen w 02.01.2012 21:51

To znaczy że codmod.inc z pierwszego postu wrzucasz do include w swoim kompilatorze.
Proszę gotowe bez błędów:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#342616 [ROZWIĄZANE] blad z kompilacja nowego coda ;/

Napisane przez Engi w 30.12.2011 23:16

Został już tylko jeden error :)
Wklejka: 132528333018610
  • +
  • -
  • 1


#337143 nie moge skompikowac

Napisane przez Kolar`. w 20.12.2011 17:54

Nie usunąłeś ; sprzed
		 wartosc_perku_gracza[2][33];



#337175 nie moge skompikowac

Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 18:27

 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]]);


Na:

 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

  • +
  • -
  • 1


#336606 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->

Napisane przez Na 5tyk w 19.12.2011 18:47

Jak nie ma plikow metamoda to paczka jest na linuxa jak i windowsa ^^
  • +
  • -
  • 3


#331819 [ROZWIĄZANE] Zmiana max lvlu i pare prosb

Napisane przez Na 5tyk w 08.12.2011 22:33

Ooo... Mamy nowa osobe na forum - DarkPL. On sie nazywa - DarkGL

Mozesz wbic max 301 bo nie zmienniles pewnie:
SprawdzPoziom < 301

  • +
  • -
  • 1


#331971 [ROZWIĄZANE] Zmiana max lvlu i pare prosb

Napisane przez Klakier w 09.12.2011 16:51

szukasz

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)


tam masz np:


case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}


tam gdzie if(inteligencja_gracza[id]<100)

wpisujesz ile max mozesz dac pkt

w twoim przypadku musisz dac:

if(inteligencja_gracza[id]<1500)
  • +
  • -
  • 1


#309307 Wyświetlane HP w HUD

Napisane przez radim w 16.10.2011 20:47

Szukamy:
public PokazInformacje(id)
{		
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		if(!is_valid_ent(id))
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id)
	
	set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
wyświetla informację o gracza którego oglądamy jak nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
  set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
wyświetla informacje o naszej klasie, itemiie, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy:
new hp = get_user_health(id);
nad:
  set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp);

A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{		
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		if(!is_valid_ent(id))
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id)
	
	set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zycie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 6


#330133 Problem z kompikacja wytrzymalosci na 2perki

Napisane przez XamaDishi w 04.12.2011 14:49

Chciałbym zauważyć, że wrzuciłeś AMXX a nie sma.
  • +
  • -
  • 1


#329329 Nie widze menu z wyborem klas

Napisane przez Engi w 03.12.2011 02:50

Daj pliki codclass_Marszalek.sma, codclass_Mauser.sma, plugin codclass_Kamikadze.sma, codperk_palcerekawiczki.sma

Ten perk możesz od razu wywalić bo to jakaś resztka z nieudanej kompilacji "codperk_modulodrzutowy.amx" albo łap w załączniku dobrze skompilowany (jak tam chcesz ;P )


Jeżeli nie masz któregoś sma z tych powyżej to w ogóle wywal z serwera :)





1. zobacz czy masz w folderze plugins te pliki::

codclass_Kamikadze.amxx
codperk_modulodrzutowy.amx
codperk_palcerekawiczki.amxx

2. a te na chwile wyłącz i zobaczymy czy one powoduja ten blad:

codclass_Mauser.amxx
codclass_Marszalek.amxx

i napisz co się dzieje po tych działaniach


Ad 1. na pewno ma :)
Ad 2. Jak to nie pomoże to nie w tym tkwi problem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1