Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luki3507 - zdjęcie

luki3507

Rejestracja: 15.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.08.2019 22:38
-----

#759955 Wlascicielem serwera jest

Napisane przez luki3507 w 13.07.2019 23:08

sma na własne motd

po wpisaniu /player123

wyskakuje motd z profilem steam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "MotD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Webster"
 
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /player123", "player123")
}
public player123(id)
{
show_motd( id,"player123.txt","player123")
} 

player123.txt wgraj do cstrike i napisz tam 

<iframe src="LINK DO PROFILU"></iframe>

  • +
  • -
  • 1


#502118 AMXMODMENU - jaka flaga jest na CSDM Menu ?

Napisane przez luki3507 w 16.01.2013 17:37

ADMIN_MAP - flaga "f"
  • +
  • -
  • 1


#487551 [ROZWIĄZANE] Reset /top3 & kontakt.

Napisane przez luki3507 w 06.12.2012 20:20

nie wiem bo nie podałeś pluginów z których korzystasz więc strzelam że kontakt jeśli dane wyświetlają się na czacie to musisz zmienić w pluginie a jeśli pojawia się w okienku (motd) to jest to plik (najprawdopodobniej w głównym katalogu serwera lub w addons/amxmodx/data/)
  • +
  • -
  • 1


#471418 [ROZWIĄZANE] Jak wstawić GT do bannera? (Screen w opisie)

Napisane przez luki3507 w 25.10.2012 20:53

http://amxx.pl/wklej...35119481419903/ usun to z overall
  • +
  • -
  • 1


#458117 NET_SendPacket ERROR: Invalid argument

Napisane przez luki3507 w 14.09.2012 20:21

Powyższy komunikat jest wynikiem błędnego funkcjonowania jednego z pluginów na serwerze. Powstaje, gdy autor tworzy swój plugin w sposób nieoptymalny, prowadzący do przeciążenia serwera. Jeżeli błąd powstał po wprowadzeniu na serwer jakiegoś pluginu lub kilku pluginów, należy usunąć te dodatki z serwera. Jeżeli nie wiemy jaki plugin powoduje błąd należy zastosować analizę pluginów.
  • +
  • -
  • 1


#439651 problem z dodaniem klasy do basebuidera

Napisane przez luki3507 w 02.08.2012 12:06


/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.

All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "CeEsKnajf" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 5000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "CeEsKnajf" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2500
const zclass2_speed = 380
const Float:zclass2_gravity = 1.0

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "CeEsKnajf" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 3000
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.6

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "CeEsKnajf" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 8000
const zclass4_speed = 200
const Float:zclass4_gravity = 1.1
#define TANK_ARMOR 200


// Nemesis Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Nemesis Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "CeEsKnajf" }
new const zclass5_model[] = { "bb_nemesis" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass5_health = 12000
const zclass5_speed = 380
const Float:zclass5_gravity = 0.6
const zclass5_adminflags = ADMIN_LEVEL_G

/*============================================================================*/




new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_adminflags)

}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;

if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif


zobacz czy działa
błędy jakie zrobiłeś:
  • w złym miejscu dałeś : zclass5_name itp
  • g_zclass_nemesis wymieniłeś nie użyłeś
  • to już było użyte (register_plugin)

  • +
  • -
  • 1


#439169 [ROZWIĄZANE] [CodMod Nowy]Posegregowanie klas

Napisane przez luki3507 w 01.08.2012 14:31

http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
@Up byłeś pierwszy :/
  • +
  • -
  • 1


#431339 [ROZWIĄZANE] Deathrun - FreeRun - Nie potrzebny piorun !

Napisane przez luki3507 w 12.07.2012 18:57

dr_thunder 0
  • +
  • -
  • 1


#430972 [ROZWIĄZANE] Szukam kilki pluginów

Napisane przez luki3507 w 11.07.2012 19:07

ja zamiast tego ostatniego proponuję amxbans
  • +
  • -
  • 1


#422031 [ROZWIĄZANE] Problem z Adminem

Napisane przez luki3507 w 19.06.2012 15:01

jeszcze jedno pytanie dlaczego jak dodaje komus admina na nick to gdy ta osoba wchodzi na serwer z tym nickiem co podalem w users.ini to go od razu wywala , a gdy zmieni nazwe to moze wejsc ?

bo dajesz mu admina na nick + hasło :D
  • +
  • -
  • 1


#419836 [ROZWIĄZANE] [Problem]Spolsczenie bf

Napisane przez luki3507 w 11.06.2012 14:26

Wklejka: 1ftbhw7w4b8gk
Haslo :123
Napisałem ci tam gdzie masz sobie zmienić i usuń to co ja ci napisałem w ()
  • +
  • -
  • 1


#416497 Problem z kupywaniem na moim Only DD2

Napisane przez luki3507 w 01.06.2012 13:00

a może twój serwer binduje klawisz "b" ?
  • +
  • -
  • 1


#397841 [ROZWIĄZANE] Jak usunąc tytuł z działu GRA

Napisane przez luki3507 w 16.04.2012 14:31

w dproto.cfg znajdź linijke Game_Name =ownserver.pl i wpisz własną nazwę
  • +
  • -
  • 1


#396208 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem admina

Napisane przez luki3507 w 12.04.2012 17:52

pomoc udzielona poprzez GG , gracz mial wylaczony plik admin.amxx
  • +
  • -
  • 1


#396184 Prośba o poprawienie vipa

Napisane przez luki3507 w 12.04.2012 17:13

wpisz w plugins.ini vip.amxx debug zmien mapke i daj logi
  • +
  • -
  • 1