case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<XXX)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety.");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<XXX)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<XXX)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety.");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<XXX)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}
Znajduje sie w
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
i w miejsca XXX wstaw te 5000 albo ile tam chcesz.
Pozniej skompiluj i bedzie dzialac