Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

groundbrkr - zdjęcie

groundbrkr

Rejestracja: 11.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2012 16:09
-----

#349608 Plugin robiący różne rzeczy w danej rundzie i inne pytanie.

Napisane przez Nakupenda. w 15.01.2012 11:00

działa na bimbalion procent xD



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>



new var;

public plugin_init()
{
register_plugin("Rundy", "1.01", "Nakupenda.")

register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public NewRound()
{
var++
}

public Poczatek_Rundy()
{
if(var == 1 || var == 4 || var == 8 || var == 12)
{
event()
}
}

public event()
{
new iPlayers[32], iNum, iTemp;
get_players( iPlayers, iNum );

for( new id = 0; id < iNum; id++ )
{

iTemp = iPlayers[id];

if(is_user_connected(iTemp) && is_user_alive(iTemp))
{

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)

strip_user_weapons( iTemp );
switch(var)
{
case 1:
{
show_hudmessage(iTemp, "Witaj!")
}
case 4:
{
give_item( iTemp, "weapon_M249" );
fm_set_user_health(iTemp, 500)

show_hudmessage(iTemp, "MASSACRE DAY!!!");
}
case 8:
{
give_item(iTemp, "weapon_scout");
fm_set_user_health(iTemp, 1);

show_hudmessage(iTemp, "Masz 1HP i Scouta!")
}
case 12:
{
give_item( iTemp, "weapon_knife" );

show_hudmessage(iTemp, "Masz tylko noz!")
}
}
}
}
}



troszke nad tym siedziałem, więc jak coś niejasne to pytaj :*
  • +
  • -
  • 1


#349317 Szukam kilku pluginów na serwer 4fun + bf2 + dd2

Napisane przez robaloss w 14.01.2012 18:37

1. http://amxx.pl/topic/3566-specinfo-pl/ - Specinfo
2. V.i.P - AMXX.pl: Support AMX Mod X - vip
3. nie jasno - nie ma pluginu
4. Custom Radio - w załączniku (z CSCenter)
5. http://forums.allied...ad.php?p=183502
6. http://amxx.pl/topic...-grenade-trail/ - Kolorowe linie
7. Ruletka 3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X - Ruletka
8. Ultimate Warm-Up 1.7: - AMXX.pl: Support AMX Mod X - Rozgrzewka

polecam to
http://amxx.pl/topic...1-bullet-whizz/
http://amxx.pl/topic/327-polski-cs/
http://amxx.pl/topic...zonypoprawiony/
http://amxx.pl/topic...in-the-hole-pl/
http://amxx.pl/topic/485-weaponicon/
Last man bets - obstawienie na to, który gracz wygra, za wygranie kaska i w ogóle. w załączniku po pl i wersja naprawniona. nie znika menu
http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
http://amxx.pl/topic...tic-knife-duel/


z tym odglosem to ten plug http://amxx.pl/topic...-explode-sound/ ale nie ten dzwiek xD ale jak na nim grales to masz w folderze sound poszukaj xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#3820 [Poradnik] Instalacja Psychostats

Napisane przez Saper w 07.04.2008 18:09

Witam

Pierwsze co musimy zrobic to sciagnac ktoras z wersji psychostats dostepnych Tu

Nastepnie rozpakowujemy sciagniety plik. Zawartosc folderu "upload"
wrzucamy na server FTP naszego hosta do folderu public_html/staty ( nie musi to byc koniecznie staty, wybieramy wlasna nazwe. Tylko pamietajmy ze pozniej ta nazwa bedzie wyswietlana w adresie www ). Dla pliku config.php znajdujacego sie w katalogu public_html/staty nadajemy prawa chmod 777 .

Nastepnie za pomoca przegladarki www odpalamy instalacje psychostats na www poprzez wpisanie adresu http://www.waszadome...stall/index.php
W tym momencie zaczyna sie instalacja psychostats na stronie, instalator poprowadzi was przez kolejne kroki...

Po poprawnym zainstalowaniu psychostats usuwamy caly folder install z servera FTP...

Gdy to juz zrobimy , musimy skonfikurowac ps ( psychostats ) na stronie... Logujemy sie oraz przechodzimy do panelu administracyjnego...
Klikamy w opcje Logsources / Manage. Ustawiamy tak jak na obrazku Dołączona grafika

Nastepnie w Configuration / Servers / New i ustawiamy tak jak na obrazku
Dołączona grafika

W tym momencie ps sa juz poprawnie skonfigurowane na www , teraz przechodzimy do instalacji na hoscie....

Pliki stats.pl i stats.cfg oraz folder lib wrzucamy ( najlepiej ) bezposrednio na FTP hosta do stworzonego przez nas wczesniej folderu np: o nazwie psychostats. Dla pliku stats.pl nadajemy chmody 777
Edytujemy plik stats.cfg i w nim podajemy dane waszej bazy danych :

dbtype = mysql
dbhost = localhost
dbport =
dbname = psychostats
dbuser = ps3
dbpass =
dbtblprefix = ps_

Teraz przechodzimy juz do finalowego :) ruchu czyli ustawienia Cron Taba ...

Wchodzimy w panel administracyjny waszego hosta ( najczesciej cPanel lub directadmin ) i wybieramy opcje Hormonogram Cron Tab ( moze byc troszke inaczej ) Nastepnie ustawiamy go wedle wlasnych potrzeb ( chodzi mi o czas ), na samym poczatku radzilbym aby ustawic go na 5 min aby sprawdzic czy wszystko dziala. Ja u siebie mam na co 30 min.

Dołączona grafika W wierszu Polecenie : ustawiamy tak ( w waszym przypadku ) /home/katalogglowny/psychostats/stats.pl

katalogglowny - musicie sprawdzic w panelu administaracyjnym jaki jest wasz katalog glowny , najczesciej jest to /home/nazwa waszego konta....

Zatwierdzamy zmiany no i cieszymy sie z psychostats :)

Chcialbym jescze powiedziec ze ten poradnik nie powstal by bez pomocy Tomexxx'a

Jesli macie jakies problemy proszę pisac w tym temacie a na pewno pomoge:)

proszę nie kopiowac i nie wrzucac tego poradnika na zadne inne fora , conajwyzej za moja zgoda!!!

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 5


#332496 zlecenie na klasy i perki

Napisane przez Reavi w 10.12.2011 15:02

Szycior,assasin,Miszczu w zalacznikach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#331163 Fast exp itemy

Napisane przez V3ko w 07.12.2011 11:10

DMG na podstawie nabojów pułkownika:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
gdzie Y podajemy wartość obrażeń standardową bez zwiększenia ich przy inteligencji np. 10.0, a X to wartość o która obrażenia będą zwiększane domyślnie 0.25 w tym itemie.

HP w wytrenowanym rekrucie(zmieniamy wartości w dwóch publicach):
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-Y);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+X);
}
gdzie Y to wpisujemy wartość ile ma odejdmować kondycji, a gdzie X ile ma dodawać hp standardowo -18 i +50 hp

potem zmieniamy w

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+18);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}
i robimy na odwrót czyli w pierwszym dodajemy tyle ile zostało odjęte wcześniej a w drugim odejmujemy tyle ile zostało dodane.

w platynach wartość jest losowa, możesz oczywiście ustawić stałą wartość na podstawie pułkowników.

Nie bardzo rozumiem

Aha, i jak dodać do klasy dmg +int?

chodzi o to, że obrażenia klasy są zależne od ilości inteligencji ? jeśli tak to zrób na podstawie pułkowników bo to odpowiada za to co i w perku czyli
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
10.0 to wartość stała a 0.25 to o tyle zwiększają się obrażenia zależne od inteligencji :)
  • +
  • -
  • 1


#324030 powody banów

Napisane przez QuahodronN w 19.11.2011 22:08

jak dodajesz sobie admina to wtedy na dole pisze czy ustawic statyczny czas bana
i ustawiasz nie

lub wchodzisz w strefe adminów
potem
serwer->przypisywanie administratorów
wybierasz serwer no i szukasz siebie i po prawej stronie masz
statyczny czas bana - ustawiasz nie
  • +
  • -
  • 1


#323287 menu opisu perków

Napisane przez radim w 18.11.2011 17:05

Jak nie dajesz sma to nie masz co tutaj szukać pomocy...
Zrobiłem Ci plugin z tym menu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#323304 menu opisu perków

Napisane przez radim w 18.11.2011 17:31

@up
Po co zaśmiecać sma CodMod'a ? Wszystkie poboczne pluginy do CodMod'a Nowego powinno się robić oddzielnie.


Po wpisaniu /perki czy jaką tam komende chcesz, wyświetli menu:

1. perk 1
2. perk 2


A co ja zrobiłem ?
  • +
  • -
  • 1


#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez MieTeK_ w 18.11.2010 19:45

W końcu dałeś tego cod moda :)
Moje uczucia wyrażam tym filmikiem http://patrz.pl/filmy/id/1096707 :P
  • +
  • -
  • 39


#189644 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez DarkGL w 18.11.2010 19:45

Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza
  • +
  • -
  • 27


#277403 CallAdmin IPB [PL]

Napisane przez Hiroshima w 04.08.2011 09:22

Call Admin IPB
by outsider


Dołączona grafika

Jest to plugin dla posiadaczy Invision Power Board z D22-Shoutbox (http://forum.invisio...utbox-1-1-2-PL/), za pomocą którego podczas gry możemy przywołać admina na serwer kiedy dzieje się coś złego. Informacja wyświetli się na Shoutboxie na forum.


Gracz wybiera cheatera z menu po wpisaniu komendy /calladmin, następnie wpisuje powód (np. wallhack), po czym wpis automatycznie pojawia się na ShoutBoxie.

Dołączona grafika

mysql


Dołączona grafika

say:
/calladmin
lub
/calladmin <nick> <powod>

Dołączona grafika

Wymagany STEAM

STEAMID gracza, który wezwał admina jest zapisywane w liście ip D22 z uwagi na spamerów (dzięki temu, możesz łatwo dojść kto to i dać mu bana)


Dołączona grafika

Można od razu uzupełnić przed kompilacją pluginu w pliku .sma
ca_mysql_db 	"forums_db" //nazwa bazy
ca_mysql_host 	"127.0.0.1" //host bazy
ca_mysql_user 	"root" //nazwa uzytkownika bazy
ca_mysql_pass 	"password" //haslo
ca_mysql_mid 	"1" // jest to id usera forum, przez ktorego będzie wyswietlany wpis na SB
ca_mysql_table 	"ibf_d22shoutbox_shouts" //nazwa tabeli z prefixem



Dołączona grafika
Załączony plik  calladmin.sma   4,88 KB  658 Ilość pobrań
  calladmin.amxx

[warn=hiroshima]Pluginu nie testowałem, zanim zadasz pytanie czy działa na NS dwa razy się zastanów i najlepiej sam sprawdź.[/warn]

Źródło: AlliedModders
  • +
  • -
  • 8


#128598 Infinite Round

Napisane przez Abes Mapper w 25.04.2010 21:19

Infinite Round
By Arkshine

[uwaga="Abes Mapper"]TYLKO NA SERWER STEAM[/uwaga]

Dołączona grafika
Prosty sposób aby pozbyć się końca rundy w sytuacjach typu:
- wszysty gracze z jednej drużyny są martwi
- kiedy skończy się czas rundy
- kiedy cele mapy zostaną wykonane
Plugin nie tworzy botów (nie zużywa slotów) jak inne pluginy, po prostu blokuje pare funcji w CS
[uwaga="Abes Mapper"] WYMAGANY MODUŁ ORPHEU! DOWNLOAD NIŻEJ[/uwaga]

Dołączona grafika
infiniteround_toggle 1
Włącz/Wyłącz nieskończoną rundę

Dołączona grafika
Wymagania:
  • CS 1.6, CZ.
  • AMX Mod X 1.8.x lub wyższe
  • Orpheu 2.1 lub wyższe
  • SERWER STEAM!

Dołączona grafika
Orpheu ( Module: Orpheu2.3 - AlliedModders lub w załączniku )

Dołączona grafika
1. Najpierw potrzebujesz Orpheu. Ściągnij i wypakuj orpheu_base.zip do addons/amxmodx/
2. Wypakuj infinite_round.zip do addons/amxmodx/
3. Otwórz modules.ini i dopisz na końcu orpheu
4. Otwórz plugins.ini i dopisz na końcu infinite_round.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#167207 JailBreak Extreme

Napisane przez Gucio w 01.09.2010 19:36

JailBreak Extreme v1.9
by JoRoPiTo


Dołączona grafika
Plugin na serwer JailBreak a nawet menadżer JailBreak. Plugin dodaje wiele rzeczy które ulepszą grę typu: kto prowadzi, Kto ma FreeDay'a, dźwięki, modele graczy i wiele wiele więcej!

Dołączona grafika
jbextreme.txt - data/lang
jbextreme.amxx - plugins
jbextreme.sma - scripting
.mdl(w folerach) - cstrike/models
.wav(w folerach) - cstrike/sound

Dołączona grafika
jbe_crowbarmultiplier  //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
    0- Alltalk
    1- CT nie słyszy TT
    2- TT nie może używać mikrofonu (voicecommon)

jbe_blockvoice //How +voicerecord should be handled (default: 1)


    0- Players can use +voicerecord
    1- Players can't use +voicerecord
    2- Only Simon can use +voicerecord


jbe_retrytime //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_nosimonrounds //Przeniesienie strażnika w momencie kiedy był Sajmonem przez X rund (domyślnie: 10)
jbe_randomsimon //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)
Dołączona grafika
amxmodx
amxmisc
engine
fakemeta
hamsandwich
fun
cstrike

Dołączona grafika
+simonvoice
Można mówić przez mikrofon nad innymi.
Kiedy inny gracz mówi w czasie kiedy Sajmon mówi, gracz dostaje mute.

say /simon
Pierwsza osoba które wpiszę /simon prowadzi oraz ma zielony black wokół modelu.

say /nomic
Komenda dla gracza który nie ma mikrofonu.
Osoba która użyje tej komendy zostanie prze transferowana do TT bez śmierci.

say /open
Tylko dla Sajmona otwarcie cel.


say /fd
Komenda dla Strażników która otwiera FreeDay Menu.
Można wybrać FreeDay dla wszystkich lub danego gracza.
Osoby które mają FreeDay mają zielony model

say /box
Komenda dla strażników która włącza BOX MODE, Czyli friendlyfire dla więźniów

say /help
Pokazuje przydatne komendy/informację

say /duel
Opcja dla ostatniego więźnia, otwiera duel menu.

Dołączona grafika

Rola Sajmona
Po użyciu komendy say /simon zostanie wyświetlona informacja kto jest Sajmonem.
W czasie zabicia Sajmona zostanie wyświetlona informacja iż Sajmon zginął.

Alarm
Jeśli więzień zaatakuję strażnika zostanie włączony alarm

Poszukiwani
Jeśli więzień zabije strażnika, zostanie wyświetlona list z poszukiwanym więźniem

Granaty
Strażnicy nie mogą kupować/podnosić HE.

Modele
Różne modele: Zielony = FreeDay, Czerwony = Buntownik

Dołączona grafika
Pluginy.rar = .sma .amxx .txt
Soun, Model.zip = modele, sound

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19