Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Knopers
Rejestracja: 13.09.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 20:50
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 013
- Odwiedzin: 25 735
- Tytuł: Nie patrz tak na mnie !
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 14, 1994
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Cz-wa
-
Zainteresowania
Programowanie, Informatyka
#263024 Pomoc DiabloMod
Napisane przez XinZaho w 26.06.2011 13:05
Mogł by mi ktoś pomoc ze zmienieniem pluginu??
Już tłumacze o co chodzi.
Wiec w DiabloModzie jest ustawione , że itemki wypadaja w butelkach i trzeba na nie kucnać zeby podnieść.
Można by było to zmienić??
Żeby poprostu po zabiciu od razu mieć item
za pomoc nagrodze
z góry dzięki
@@@@@
Ewentualnie prosił bym o dokładny opis jak to zrobić
#263029 Reklama serwera w folderze gfx plik tga
Napisane przez Andy19 w 26.06.2011 13:27
#261527 problem z kompilacja prosze o pomoc
Napisane przez niebieski12 w 22.06.2011 07:58
#260338 Zablokowanie kupywania na free
Napisane przez ;(( w 19.06.2011 13:07
#260495 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez LoVeK w 19.06.2011 18:11
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo/C-Serwer.xaa.pl] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy$C-Serwer.xaa.pl$.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Po
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
#259778 pomocy z cod modem
Napisane przez mas22 w 17.06.2011 14:42
#258614 problem z pluginem VIP
Napisane przez ErroR'S w 13.06.2011 19:57
#258034 Pomoże ktoś w kompilacji pliku .sma ?
Napisane przez K31t4 w 12.06.2011 10:03
<ciach>
Dodano 12 czerwiec 2011 - 10:04:
Bylem pierwszy
Załączone pliki
-
NewDiabloMod-1.amxx 1,33 MB 5 Ilość pobrań
#256342 Po edytacji menu nie działa
Napisane przez LucKy_skiLL w 06.06.2011 12:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Niewiem"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "nowe_menu")
}
public nowe_menu(id) {
new menu = menu_create("\r[DiabloMod] \wMenu serwera", "showmenu");
menu_additem(menu, "Informacje o przedmiocie");
menu_additem(menu, "Upusc obecny przedmiot");
menu_additem(menu, "Informacje o statystykach");
menu_additem(menu, "Sklep z Runa");
menu_additem(menu, "Sklep z Mana");
menu_additem(menu, "Questy");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public showmenu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: client_cmd(id,"say /item")
case 1: client_cmd(id,"say /drop")
case 2: client_cmd(id,"say /czary")
case 3: client_cmd(id,"say /rune")
case 4: client_cmd(id,"say /mana")
case 5: client_cmd(id,"say /questy")
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tak bedzie dobrze, bo jestem w szkole i nie mam jak sprawdzic
#256325 Po edytacji menu nie działa
Napisane przez LucKy_skiLL w 06.06.2011 07:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Niewiem"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu")
}
public nowe_menu(id) {
new menu = menu_create("\r[DiabloMod] \wMenu serwera", "showmenu");
menu_additem(menu, "Informacje o przedmiocie");
menu_additem(menu, "Upusc obecny przedmiot");
menu_additem(menu, "Informacje o statystykach");
menu_additem(menu, "Sklep z Runa");
menu_additem(menu, "Sklep z Mana");
menu_additem(menu, "Questy");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public showmenu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: // client_cmd(id,"say /item")
case 1: // client_cmd(id,"say /drop")
case 2: // client_cmd(id,"say /czary")
case 3: // client_cmd(id,"say /rune")
case 4: // client_cmd(id,"say /mana")
case 5: // client_cmd(id,"say /questy")
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
A takie mam błędy
diablo_menu.sma(39) : error 014: invalid statement; not in switch diablo_menu.sma(39) : error 029: invalid expression, assumed zero diablo_menu.sma(39 -- 40) : warning 215: expression has no effect diablo_menu.sma(40) : error 014: invalid statement; not in switch diablo_menu.sma(40) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
#254052 Nick Reservation System by ^Grzyboo^
Napisane przez ^Grzyboo w 29.05.2011 12:14
Podirytowany wpisywaniem setinfo _pw "haslo" pomyslalem o pluginie innym, zastępczym, tak by hasło wpisywać podczas gry.
No i nie tylko pomyślałem, a także zrobiłem.
Plugin ma opcje:
Pozwala to na łatwe zarządzanie wszystkim.
* Usuwanie wszystkich haseł - Standardowo dla admina z immunitetem
* Banowanie Kont - Nowość, pozwala nam na założenie bezsensownego hasła dla danego konta. Dlatego poziomy i rank nie będą dłużej wbijane na tym nicku
* Usuń - Banalne usuwanie - Tak/Nie i gotowe
* Zapis Nvault = Brak zbędnego spamu w users.ini i nie potrzeba bazy danych.
Menu Admina widoczne dla adminów tylko.
Plugin pyta nas przy wejściu na serwer o hasło ( o ile je mamy oczywiście ).
Jedynie:
- Nvault
- ColorChat
Przez ColorChat musimy niestety kompilować lokalnie.
ban_account <nick> <haslo>
Dostepne pod flagą ADMIN_BAN i pozwala na zbanowanie konta
/konto - menu główne
Standardowa, zawartość cstrike wrzucamy do cstrike i dopisujemy nrs.amxx do plugins.ini
Proponuje zmienić nazwę forum w
#define FORUM
Prawidłowa wersja to v2, nazwana tak, gdyż nie mogę usunąć starych załączników.
Załączone pliki
-
nrs_v2.rar 34,47 KB 2347 Ilość pobrań
-
nrs_v2.amxx 18,77 KB 61 Ilość pobrań
-
nrs_v2.sma 10,53 KB 1295 Ilość pobrań
nrs_v2.amxx
#253214 Skrypt backup na serwer FTP
Napisane przez Portek w 26.05.2011 17:55
#253197 Skrypt backup na serwer FTP
Napisane przez Portek w 26.05.2011 17:21
#!/bin/bash # Konfiguracja _HOST="127.0.0.1" _USER="root" _HASLO="knopers" _PLIK="kopia_zapasowa_`date +%F`.zip" _DIR="/home/portek/" _LOGFILE="/home/portek/backup.log" # Koniec konfiguracji echo "[`date +"%F %T"`] Backup danych rozpoczety." >> $_LOGFILE cd $_DIR # Zakładam że w w/w katalogu jest inny katalog / pliki zip -r $_PLIK * >> $_LOGFILE # pakujemy pliku ftp -n $_HOST <<END_SCRIPT user $_USER $_HASLO binary # Zakładam że konto do którego się łączysz ma zdefiniowany katalog # ew. dodaj poniżej polecenie 'cd' i przejdź do odpowiedniego katalogu send $_PLIK quit END_SCRIP echo "[`date +"%F %T"`] Backup zakonczony." >> $_LOGFILEFakt
#253143 Skrypt backup na serwer FTP
Napisane przez Portek w 26.05.2011 15:11
#!/bin/bash # Konfiguracja _HOST = "127.0.0.1" _USER = "root" _HASLO = "knopers" _PLIK = "kopia_zapasowa_`date +%F`.zip" _DIR = "/home/knopers/twoja/" _LOGFILE = "/home/knopers/backup.log" # Koniec konfiguracji echo "[`date +"%F %T"`] Backup danych rozpoczety." >> {$_LOGFILE} cd $_DIR # Zakładam że w w/w katalogu jest inny katalog / pliki zip -r {$_PLIK} * >> {$_LOGFILE} # pakujemy pliku ftp -n {$_HOST} <<END_SCRIPT user {$_USER} {$_HASLO} binary # Zakładam że konto do którego się łączysz ma zdefiniowany katalog # ew. dodaj poniżej polecenie 'cd' i przejdź do odpowiedniego katalogu send {$_PLIK} quit END_SCRIP echo "[`date +"%F %T"`] Backup zakonczony." >> {$_LOGFILE}
ew. "mały" kombajn systemowy: Backup plików poprzez rsync - BlueMan devBlog
#253066 Skrypt backup na serwer FTP
Napisane przez kamioool w 26.05.2011 09:13
W takich sprawach najlepiej liczyć na gotowe rozwiązania których jest tysiące w internecie
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Knopers
- Regulamin